6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة
The Musnad of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him)
مسنَد عبد الله بن مسعود رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
al-ḥārith bn ‘abd al-lah al-‘war | Al-Harith ibn Abdullah Al-A'war | Accused of lying |
‘abd al-lah bn mrrah | Abdullah ibn Murrah al-Hamdani | Trustworthy |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
‘alqamah | Alqamah ibn Qays al-Nukha'i | Trustworthy, Upright |
li’ibrāhīm | Ibrahim al-Nakha'i | Trustworthy |
‘abd al-razzāq | Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari | Trustworthy Haafiz |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدُ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
الْحَارِثِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْأَعْوَرِ | الحارث بن عبد الله الأعور | متهم بالكذب |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ | عبد الله بن مرة الهمداني | ثقة |
الْأَعْمَشِ | سليمان بن مهران الأعمش | ثقة حافظ |
عَبْدُ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
سُفْيَانُ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
عَلْقَمَةُ | علقمة بن قيس النخعي | ثقة ثبت |
لِإِبْرَاهِيمَ | إبراهيم النخعي | ثقة |
عَبْدُ الرَّزَّاقِ | عبد الرزاق بن همام الحميري | ثقة حافظ |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 3881
Our master Ibn Mas'ud, may Allah be pleased with him, narrated that the one who consumes interest and the one who feeds it, the one who writes it down, and the witnesses to it, knowing what they are doing, along with the women who tattoo and those who get themselves tattooed for beautification, those who conceal their Zakat, and those who apostatize after embracing Islam, the Prophet, peace and blessings be upon him, has declared them cursed until the Day of Judgment. The narrator said that when I mentioned this hadith to Ibrahim, he, regarding the issue of Alqamah, quoted Ibn Mas'ud, may Allah be pleased with him, saying, "The one who consumes interest and the one who feeds it are equal (in sin)."
Grade: Hasan
سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ سود کھانے والا اور کھلانے والا، اسے تحریر کرنے والا اور اس کے گواہ جب کہ وہ جانتے بھی ہوں، اور حسن کے لئے جسم گودنے اور گدوانے والی عورتیں، زکوٰۃ چھپانے والے اور ہجرت کے بعد مرتد ہوجانے والے دیہاتی نبی ﷺ کی زبانی قیامت کے دن تک کے لئے ملعون قرار دیئے گئے ہیں۔ راوی کہتے ہیں کہ میں نے یہ حدیث ابراہیم سے ذکر کی تو انہوں نے علقمہ کے حوالے سے سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ کا یہ قول نقل کیا کہ سود کھانے والا اور کھلانے والا دونوں برابر ہیں۔
Saina Ibn Masood Raziallahu Anhu farmate hain ke سود khane wala aur khilane wala, use tahreer karne wala aur uske gawah jab ke wo jante bhi hon, aur husn ke liye jism gudne aur gudwane wali aurten, zakat chhupane wale aur hijrat ke baad murtad hojane wale dehati Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zabaani qayamat ke din tak ke liye maloon karar diye gaye hain. Rawi kehte hain ke maine ye hadees Ibrahim se zikar ki to unhon ne Alqama ke hawale se Saina Ibn Masood Raziallahu Anhu ka ye qaul naqal kiya ke سود khane wala aur khilane wala dono barabar hain.
حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ ، عَنِ الْحَارِثِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْأَعْوَرِ ، قَالَ: قَالَ عَبْدُ اللَّهِ :" آكِلُ الرِّبَا وَمُوكِلُهُ وَكَاتِبُهُ وَشَاهِدَاهُ، إِذَا عَلِمُوا بِهِ، وَالْوَاشِمَةُ وَالْمُسْتَوْشِمَةُ لِلْحُسْنِ، وَلاوِي الصَّدَقَةِ، وَالْمُرْتَدُّ أَعْرَابِيًّا بَعْدَ هِجْرَتِهِ: مَلْعُونُونَ عَلَى لِسَانِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَوْمَ الْقِيَامَةِ"، قَالَ: فَذَكَرْتُهُ لِإِبْرَاهِيمَ ، فَقَالَ: حَدَّثَنِي عَلْقَمَةُ ، قَالَ: قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : آكِلُ الرِّبَا، وَمُوكِلُهُ سَوَاءٌ.