3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on One Who Makes One Takbir for Opening and One for Bowing, and Preference for Another Takbir for Bowing

باب من كبر تكبيرة واحدة للافتتاح وركع ومن استحب أن يكبر أخرى للركوع

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2588

Narrated Ibn Shihab: That `Abdullah bin `Umar and Zaid bin Thabit came while the Imam was bowing. They pronounced a single Takbir and joined the bowing.


Grade: Da'if

(٢٥٨٨) ابن شہاب سے روایت ہے کہ حضرت عبداللہ بن عمر اور زید بن ثابت (رض) تشریف لائے تو امام رکوع میں تھا۔ انھوں نے ایک ہی تکبیر کہی اور رکوع میں چلے گئے۔

2588 ibn shahab se riwayat hai ki hazrat abdullah bin umar aur zaid bin sabit (rz) tashreef laaye to imam ruku mein tha unhon ne ek hi takbeer kahi aur ruku mein chale gaye

٢٥٨٨ - أَخْبَرَنَا عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عُمَرَ بْنِ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ خَمِيرَوَيْهِ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ،عَنِ ابْنِ شِهَابٍ قَالَ:" كَانَ ابْنُ عُمَرَ وَزَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ إِذَا أَتَيَا الْإِمَامَ وَهُوَ رَاكِعٌ كَبَّرَا تَكْبِيرَةً وَيَرْكَعَانِ بِهَا "

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2589

It is narrated from Zuhri that when Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with him) entered the mosque, the people were in ruku' (bowing). He faced the qiblah (direction of prayer), said the takbir (Allahu Akbar), and went into ruku'. Then, while still in ruku', he walked softly until he joined the row. 'Urwah bin Zubair also used to do the same. Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) said, "We have already mentioned the narration of Abdullah bin Mas'ud (may Allah be pleased with him) before this."


Grade: Sahih

(٢٥٨٩) زہری سے منقول ہے کہ زید بن ثابت (رض) جب مسجد میں داخل ہوئے تو لوگ رکوع میں تھے، وہ قبلہ رخ ہوئے، تکبیر کہی اور رکوع میں چلے گئے، پھر رکوع کی حالت میں ہی دبے پاؤں چل کر صف سے جا ملے۔ عروہ بن زبیر بھی اس طرح کرتے تھے۔ امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں کہ اس سے پہلے ہم عبداللہ بن مسعود (رض) کی روایت ذکر کرچکے ہیں۔

(2589) Zehri se manqol hai ki Zaid bin Sabit (RA) jab masjid mein dakhil hue to log ruku mein the, woh qibla rukh hue, takbeer kahi aur ruku mein chale gaye, phir ruku ki halat mein hi dabe paaon chal kar saf se ja mile. Urwah bin Zubair bhi is tarah karte the. Imam Baihaqi (RH) farmate hain ki is se pehle hum Abdullah bin Masud (RA) ki riwayat zikar kar chuke hain.

٢٥٨٩ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ خَالِدِ بْنُ خَلِيٍّ، ثنا بِشْرُ بْنُ شُعَيْبِ بْنِ أَبِي حَمْزَةَ، عَنْ أَبِيهِ،عَنِ الزُّهْرِيِّ قَالَ:كَانَ زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ" إِذَا دَخَلَ الْمَسْجِدَ وَالنَّاسُ رُكُوعٌ اسْتَقْبَلَ الْقِبْلَةَ فَكَبَّرَ، ثُمَّ رَكَعَ، ثُمَّ دَبَّ وَهُوَ رَاكِعٌ حَتَّى يَصِلَ إِلَى الصَّفِّ "قَالَ مُحَمَّدٌ: أَخْبَرَنِي ذَاكَ أَبُو أُمَامَةَ بْنُ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ الْأَنْصَارِيُّ،عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ قَالَ شُعَيْبٌ:وَقَالَ هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ: كَانَ عُرْوَةُ يَفْعَلُ ذَلِكَ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ: وَرُوِّينَاه فِي الْبَابِ قَبْلَهُ عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْعُودٍ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2590

(2590) (a) It is narrated from Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) that if a person finds the people praying in congregation in bowing, prostration, or sitting, etc., then he should say two Takbirs. Imam Malik (may Allah have mercy on him) said: "We know this ruling regarding bowing and prostration, but in the case of sitting, etc., two Takbirs are not in my knowledge." The narrator asked: "Should he start the prayer with one Takbir and sit down?" He said: "Yes." (b) Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) said: "Even if this narration from Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) is authentic, it is possible that he meant prostrations, i.e., he said the Takbir to start the prayer, and the Imam, after saying one Takbir, rose from prostration and sat down, so the ruling for him is to follow him in his Dhikr and actions. And this is how it would have been in prostration, i.e., the Imam said the Takbir for prostration, and he started the prayer with one Takbir and followed the Imam."


Grade: Da'if

(٢٥٩٠) (ا) ابن مسعود (رض) سے روایت ہے کہ آدمی اگر جماعت کے ساتھ نماز ادا کرنے والے لوگوں رکوع، سجدے یا قعدے وغیرہ میں پائے تو دو تکبیریں کہے۔ امام مالک (رح) فرماتے ہیں کہ رکوع اور سجدوں کے بارے میں تو میں ہم یہ حکم جانتے ہیں، لیکن جلسے وغیرہ کی حالت میں دو تکبیریں میرے علم میں نہیں۔ راوی نے پوچھا : کیا ایک ہی تکبیر سے نماز شروع کرے اور بیٹھ جائے ؟ تو انھوں نے فرمایا : ہاں۔ (ب) امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں : اگر یہ روایت ابن مسعود (رض) سے صحیح ہو تو بھی یہ احتمال ہوسکتا ہے کہ انھوں نے ایسا سجدوں میں مراد لیا ہو یعنی انھوں نے نماز شروع کرنے کے لیے تکبیر کہی ہو اور امام ایک تکبیر کہہ کر سجدے سے اٹھ کر بیٹھ گیا ہو تو اس کے لیے حکم یہ ہے کہ وہ اپنے اذکار و افعال میں اس کی موافقت کرے۔ اور اس طرح سجدے میں ہوا ہوگا یعنی امام نے سجدے کے لیے تکبیر کہی ہو اور انھوں نے ایک تکبیر سے نماز شروع کر کے امام کی اقتداء کرلی ہو۔

(2590) (a) Ibn Masood (rz) se riwayat hai ki aadmi agar jamaat ke sath namaz ada karne wale logon ruku, sajday ya qaeday waghaira mein paaye to do takbirein kahe. Imam Malik (rh) farmate hain ki ruku aur sajdoun ke bare mein to hum yeh hukum jante hain, lekin jalase waghaira ki halat mein do takbirein mere ilm mein nahin. Rawi ne poocha: kya ek hi takbir se namaz shuru kare aur baith jaye? To unhon ne farmaya: haan. (b) Imam Bayhaqi (rh) farmate hain: agar yeh riwayat Ibn Masood (rz) se sahih ho to bhi yeh ehtemaal hosakta hai ki unhon ne aisa sajdoun mein muraad liya ho yani unhon ne namaz shuru karne ke liye takbir kahi ho aur imam ek takbir keh kar sajday se uth kar baith gaya ho to uske liye hukum yeh hai ki woh apne azkaar o af'aal mein uski muwafqat kare. Aur is tarah sajday mein hua hoga yani imam ne sajday ke liye takbir kahi ho aur unhon ne ek takbir se namaz shuru kar ke imam ki iqtida karli ho.

٢٥٩٠ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، ثنا أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ حَيَّانَ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَسَنِ، ثنا أَبُو عَامِرٍ،ثنا الْوَلِيدُ يَعْنِي ابْنَ مُسْلِمٍ قَالَ:قُلْتُ لِمَالِكِ بْنِ أَنَسٍ: إِنَّ بَعْضَهُمْ أَخْبَرَنِي عَنْ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ،عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ قَالَ:" إِنْ أَدْرَكَهُمْ رُكُوعًا أَوْ سُجُودًا أَوْ جُلُوسًا يُكَبِّرُ تَكْبِيرَتَيْنِ "فَقَالَ مَالِكٌ: أَمَّا فِي الرُّكُوعِ وَالسُّجُودِ فَذَلِكَ الْأَمْرُ ⦗١٣١⦘ الَّذِي نَعْرِفُهُ، وَأَمَّا تَكْبِيرَتَيْنِ لِلْجُلُوسِ فَإِنِّي لَا أَعْرِفُ هَذَا،قُلْتُ:يُكَبِّرُ وَاحِدَةً يَسْتَفْتِحُ بِهَا وَيَجْلِسُ بِهَا؟قَالَ:نَعَمْ " قَالَ الشَّيْخُ: إِنْ صَحَّ هَذَا عَنِ ابْنِ مَسْعُودِ فَيُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ أَرَادَ بِهِ فِي السُّجُودِ فَكَبَّرَ لِلِافِتِتَاحِ فَلَمَّا فَرَغَ مِنَ الِافْتِتَاحِ رَفَعَ الْإِمَامُ بِتَكْبِيرَةٍ وَقَعَدَ فَيُوَافِقُهُ فِي أَذْكَارِهِ وَأَفْعَالِهِ، وَكَذَلِكَ فِي السُّجُودِ أَرَادَ أَنْ يَكُونَ تَكْبِيرُ الْإِمَامِ لِلسُّجُودِ بَعْدَ افْتِتَاحِهِ لِلصَّلَاةِ وَاقْتِدَائِهِ بِهِ وَاللهُ أَعْلَمُ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2591

It is narrated on the authority of Hadrat Umar bin Abdul Aziz (may Allah be pleased with him) that when a person finds people in bowing (Ruku), then he should say two Takbirs. One for starting the prayer and the second for bowing. When he does so, he has caught the Rakah.


Grade: Sahih

(٢٥٩١) حضرت عمر بن عبدالعزیز (رض) سے روایت ہے کہ جب کوئی شخص لوگوں کو رکوع میں پائے تو وہ دو تکبیریں کہے۔ ایک نماز شروع کرنے کی اور دوسری رکوع کی جب اس نے ایسا کرلیا تو اس نے رکعت کو پا لیا۔

(2591) hazrat umar bin abdulaziz (ra) se riwayat hai ke jab koi shakhs logon ko rukuh mein paye to woh do takbirein kahe. ek namaz shuru karne ki aur dusri rukuh ki jab us ne aisa kar liya to us ne rakat ko pa liya.

٢٥٩١ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ، أنبأ أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ حَيَّانَ، ثنا إِبْرَاهِيمُ، ثنا أَبُو عَامِرٍ،ثنا الْوَلِيدُ قَالَ:وَأَخْبَرَنِي إِسْمَاعِيلُ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُهَاجِرٍ،عَنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ قَالَ:" إِذَا أَدْرَكَهُمْ رُكُوعًا كَبَّرَ تَكْبِيرَتَيْنِ تَكْبِيرَةً لِافْتِتَاحِ الصَّلَاةِ وَتَكْبِيرَةً لِلرُّكُوعِ وَقَدْ أَدْرَكَ الرَّكْعَةَ "