3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on One Who Makes One Takbir for Opening and One for Bowing, and Preference for Another Takbir for Bowing

باب من كبر تكبيرة واحدة للافتتاح وركع ومن استحب أن يكبر أخرى للركوع

NameFameRank
ibn mas‘ūdin Abdullah ibn Mas'ud Companion
abī wā’ilin Shaqiq ibn Salama al-Asadi Veteran
ḥammādin Hammad ibn Abi Sulayman al-Ash'ari Truthful, many mistakes and delusions, accused of Murji'ism
الأسمالشهرةالرتبة
ابْنِ مَسْعُودٍ عبد الله بن مسعود صحابي
أَبِي وَائِلٍ شقيق بن سلمة الأسدي مخضرم
حَمَّادٍ حماد بن أبي سليمان الأشعري صدوق كثير الخطأ والوهم, ورمي بالإرجاء

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2590

(2590) (a) It is narrated from Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) that if a person finds the people praying in congregation in bowing, prostration, or sitting, etc., then he should say two Takbirs. Imam Malik (may Allah have mercy on him) said: "We know this ruling regarding bowing and prostration, but in the case of sitting, etc., two Takbirs are not in my knowledge." The narrator asked: "Should he start the prayer with one Takbir and sit down?" He said: "Yes." (b) Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) said: "Even if this narration from Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) is authentic, it is possible that he meant prostrations, i.e., he said the Takbir to start the prayer, and the Imam, after saying one Takbir, rose from prostration and sat down, so the ruling for him is to follow him in his Dhikr and actions. And this is how it would have been in prostration, i.e., the Imam said the Takbir for prostration, and he started the prayer with one Takbir and followed the Imam."


Grade: Da'if

(٢٥٩٠) (ا) ابن مسعود (رض) سے روایت ہے کہ آدمی اگر جماعت کے ساتھ نماز ادا کرنے والے لوگوں رکوع، سجدے یا قعدے وغیرہ میں پائے تو دو تکبیریں کہے۔ امام مالک (رح) فرماتے ہیں کہ رکوع اور سجدوں کے بارے میں تو میں ہم یہ حکم جانتے ہیں، لیکن جلسے وغیرہ کی حالت میں دو تکبیریں میرے علم میں نہیں۔ راوی نے پوچھا : کیا ایک ہی تکبیر سے نماز شروع کرے اور بیٹھ جائے ؟ تو انھوں نے فرمایا : ہاں۔ (ب) امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں : اگر یہ روایت ابن مسعود (رض) سے صحیح ہو تو بھی یہ احتمال ہوسکتا ہے کہ انھوں نے ایسا سجدوں میں مراد لیا ہو یعنی انھوں نے نماز شروع کرنے کے لیے تکبیر کہی ہو اور امام ایک تکبیر کہہ کر سجدے سے اٹھ کر بیٹھ گیا ہو تو اس کے لیے حکم یہ ہے کہ وہ اپنے اذکار و افعال میں اس کی موافقت کرے۔ اور اس طرح سجدے میں ہوا ہوگا یعنی امام نے سجدے کے لیے تکبیر کہی ہو اور انھوں نے ایک تکبیر سے نماز شروع کر کے امام کی اقتداء کرلی ہو۔

(2590) (a) Ibn Masood (rz) se riwayat hai ki aadmi agar jamaat ke sath namaz ada karne wale logon ruku, sajday ya qaeday waghaira mein paaye to do takbirein kahe. Imam Malik (rh) farmate hain ki ruku aur sajdoun ke bare mein to hum yeh hukum jante hain, lekin jalase waghaira ki halat mein do takbirein mere ilm mein nahin. Rawi ne poocha: kya ek hi takbir se namaz shuru kare aur baith jaye? To unhon ne farmaya: haan. (b) Imam Bayhaqi (rh) farmate hain: agar yeh riwayat Ibn Masood (rz) se sahih ho to bhi yeh ehtemaal hosakta hai ki unhon ne aisa sajdoun mein muraad liya ho yani unhon ne namaz shuru karne ke liye takbir kahi ho aur imam ek takbir keh kar sajday se uth kar baith gaya ho to uske liye hukum yeh hai ki woh apne azkaar o af'aal mein uski muwafqat kare. Aur is tarah sajday mein hua hoga yani imam ne sajday ke liye takbir kahi ho aur unhon ne ek takbir se namaz shuru kar ke imam ki iqtida karli ho.

٢٥٩٠ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، ثنا أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ حَيَّانَ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَسَنِ، ثنا أَبُو عَامِرٍ،ثنا الْوَلِيدُ يَعْنِي ابْنَ مُسْلِمٍ قَالَ:قُلْتُ لِمَالِكِ بْنِ أَنَسٍ: إِنَّ بَعْضَهُمْ أَخْبَرَنِي عَنْ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ،عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ قَالَ:" إِنْ أَدْرَكَهُمْ رُكُوعًا أَوْ سُجُودًا أَوْ جُلُوسًا يُكَبِّرُ تَكْبِيرَتَيْنِ "فَقَالَ مَالِكٌ: أَمَّا فِي الرُّكُوعِ وَالسُّجُودِ فَذَلِكَ الْأَمْرُ ⦗١٣١⦘ الَّذِي نَعْرِفُهُ، وَأَمَّا تَكْبِيرَتَيْنِ لِلْجُلُوسِ فَإِنِّي لَا أَعْرِفُ هَذَا،قُلْتُ:يُكَبِّرُ وَاحِدَةً يَسْتَفْتِحُ بِهَا وَيَجْلِسُ بِهَا؟قَالَ:نَعَمْ " قَالَ الشَّيْخُ: إِنْ صَحَّ هَذَا عَنِ ابْنِ مَسْعُودِ فَيُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ أَرَادَ بِهِ فِي السُّجُودِ فَكَبَّرَ لِلِافِتِتَاحِ فَلَمَّا فَرَغَ مِنَ الِافْتِتَاحِ رَفَعَ الْإِمَامُ بِتَكْبِيرَةٍ وَقَعَدَ فَيُوَافِقُهُ فِي أَذْكَارِهِ وَأَفْعَالِهِ، وَكَذَلِكَ فِي السُّجُودِ أَرَادَ أَنْ يَكُونَ تَكْبِيرُ الْإِمَامِ لِلسُّجُودِ بَعْدَ افْتِتَاحِهِ لِلصَّلَاةِ وَاقْتِدَائِهِ بِهِ وَاللهُ أَعْلَمُ