Chapter on the confession of one who recognizes lost property
باب ما جاء فيمن يعترف اللقطة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 12106
Abi bin Ka'b narrates from the Prophet (peace be upon him) regarding a lost item, that he (peace be upon him) said: Announce it for two or three years and mention its description, its amount, its string and its pouch. Benefit from it then if its owner comes and recognizes its amount and string, then return it to him.
Grade: Sahih
(١٢١٠٦) حضرت ابی بن کعب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے گری پڑی چیز کے بارے میں نقل فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : دو یا تین سال تک اس کا اعلان کر اور کہا پہچان اس کی تعداد کو اس کے بندھن اور تھیلی کو اور اس سے فائدہ اٹھا اگر اس کا مالک آجائے اس کی تعداد اور بندھن پہچان لے تو اسے دے دینا۔
Hazrat Abi bin Kab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se giri pari cheez ke bare mein naqal farmate hain ke aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : do ya teen saal tak iska elaan kar aur kaha pehchan iski tadaad ko iske bandhan aur thaili ko aur isse faida utha agar iska malik aajaye iski tadaad aur bandhan pehchan le to use de dena.
Abi bin Ka'b (may Allah be pleased with him) narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said regarding a lost item: "Count its contents and recognize its tie and container. If someone comes and informs you of its contents and its tie, then return it to him; otherwise, benefit from it."
Grade: Sahih
(١٢١٠٧) حضرت ابی بن کعب (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے گری پڑی چیز کے بارے میں فرمایا : اس کی تعداد کو پہچان لو اور اس کے بندھن اور تھیلی کو پہچان لو۔ اگر کوئی آئے اور تجھے اس کی تعداد، اس کے بندھن کی خبر دے تو اسے دے دینا ورنہ اس سے فائدہ اٹھا۔
Hazrat Abi bin Kaab (RA) farmate hain ki Nabi (SAW) ne giri pari cheez ke bare mein farmaya: Is ki tadaad ko pehchan lo aur is ke bandhan aur thaili ko pehchan lo. Agar koi aaye aur tujhe is ki tadaad, is ke bandhan ki khabar de to use de dena warna is se faida utha.
The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Recognize its number, its binding, and its thread. If its owner comes and knows its description, then return it to him, otherwise, benefit from it.
Grade: Sahih
(١٢١٠٨) نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اس کی تعداد، بندھن اور دھاگے کو پہچان لو۔ اگر اس کا مالک آئے اور وہ صفت جانتا ہو تو اسے دے دینا ورنہ اس سے فائدہ اٹھالے۔
12108 Nabi (SAW) ne farmaya: Is ki tadaad, bandhan aur dhaage ko pehchan lo. Agar is ka malik aaye aur wo sifat janta ho to usey de dena warna is se faida uthaale.
Zaid bin Khalid (may Allah be pleased with him) narrated that in the hadith of Luqatah (found item), the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If its owner comes looking for it, then if he describes its tying and its amount, then return it to him."
Grade: Sahih
(١٢١٠٩) حضرت زید بن خالد (رض) نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے لقطہ والی حدیث میں فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اگر اسے تلاش کرنے والا آجائے تو اگر وہ اس کے بندھن اور تعداد کو پہچان لے تو دے دینا۔
Hazrat Zaid bin Khalid (RA) Nabi (SAW) se luqtah wali hadees mein farmate hain ke aap (SAW) ne farmaya: Agar use talash karne wala ajaye to agar wo uske bandhan aur tadaad ko pehchan le to de dena.
Narrated Abdullah bin Amr: That the Messenger of Allah (ﷺ) was asked about a lost camel, then he was asked about Luqatah. He (ﷺ) said: "Recognize its tying thread and its bag, and announce it for one year. Then, if its owner comes and he recognizes its tying thread and its bag, then hand it over to him, otherwise it is for you."
Grade: Sahih
(١٢١١٠) حضرت عبداللہ بن عمرو سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے گمشدہ اونٹ کے بارے میں سوال کیا گیا، پھر لقط کے بارے میں پوچھا گیا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اس کی تعداد، بندھن اور تھیلی کو پہچان لو اور ایک سال تک اس کا اعلان کرو۔ اگر اس کا مالک آجائے اور اس کی تعداد اور بندھن پہچان لے تو اسے دے دینا ورنہ وہ تیرے لیے ہے۔
Hazrat Abdullah bin Amro se riwayat hai keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se gumshuda unt ke bare mein sawal kiya gaya, phir luqtat ke bare mein poocha gaya to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Is ki tadaad, bandhan aur thaili ko pehchan lo aur ek saal tak is ka elan karo. Agar is ka malik ajaye aur is ki tadaad aur bandhan pehchan le to use de dena warna woh tumhare liye hai.
Narated By Zaid bin Khalid: A man from the people of the desert came to the Prophet (ﷺ) with a found thing. The Prophet (ﷺ) said: "Make an announcement about it for one year. Recognize its tying string and its purse. If someone comes and describes it, then give it to him; otherwise, include it in your wealth."
(b) (In another narration from Safiyan) : If someone comes and describes its tying string and its purse, then give it to him; otherwise, you may spend it.
Grade: Sahih
(١٢١١١) حضرت زید بن خالد سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس ایک دیہاتی لقطہ لے کر آیا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ایک سال تک اس کا اعلان کر، پھر اس کے بندھن اور تھیلی کو پہچان لے۔ اگر کوئی آئے اور اس کی خبر دے تو اسے دے دینا ورنہ اسے اپنے خرچہ میں شامل کرلینا۔
(ب) سفیان سے ایک روایت ہے کہ اگر کوئی آئے اور اس کی تھیلی اور بندھن کی خبر دے تو اسے دے دینا ورنہ اسے خرچ کرلینا۔
Hazrat Zaid bin Khalid se riwayat hai ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke paas ek dehati luta laya aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya ek saal tak iska elaan kar phir iske bandhan aur thaili ko pehchan le agar koi aaye aur iski khabar de to use de dena warna ise apne kharcha mein shamil karlena b sufyan se ek riwayat hai ki agar koi aaye aur iski thaili aur bandhan ki khabar de to use de dena warna ise kharch karlena
Rabi` bin Sulaiman said: Imam ash-Shafi`i (may Allah have mercy on him) issued a fatwa concerning one who lost something, when he recognizes the purse, the tie, the number (of items), and the weight, and there is no doubt in his heart that he is making a false claim in order to be given it, and he is not compelled to make a judgment, but only an oath will be taken from him like the oath taken for financial rights. Then you (peace and blessings of Allah be upon you) said: Let him recognize his purse and its tie, and let him also describe his purse, its tie, etc. And when you give it to him along with his wealth, then remind him that this is wealth that was found, and it is likely that this indicates the truthfulness of the one who acknowledged it. And it is apparent from the statement of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) that the oath is upon the one who makes the claim; he is the one making the claim. Your opinion is that if ten or more people describe its characteristics, and their statements are correct, should we give it back to those who are partners in it? And if they were one thousand or two thousand, and we know that all of them are liars except for one, and perhaps even that one is lying and does not know any of its characteristics?
Grade: Sahih
(١٢١١٢) ربیع بن سلیمان نے فرمایا کہ امام شافعی (رح) نے فرمایا : کوئی چیز گم کرنے والے کے بارے میں فتویٰ دیا گیا ہے جب وہ تھیلی، بندھن ، تعداد اور وزن کو پہچان لے اور اس کے دل میں یہ بات نہ ہو کہ وہ باطل کا دعویٰ کررہا ہے کہ اسے مل جائے اور نہ فیصلے میں اسے مجبور کیا جائے مگر صرف اس سے قسم لی جائے گی جس طرح حقوق میں قسم لی جاتی ہے، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اس کی تھیلی اور بندھن کو پہچان لو اور وہ اس کی تھیلی اور بندھن وغیرہ بھی ساتھ دے دو اور جب اپنے مال کے ساتھ اسے رکھے تو یاد رکھے کہ یہ لقطہ والا مال ہے اور احتمال ہے کہ یہ اعتراف کرنے والے کے صدق پر دلالت کرے اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے قول سے ظاہر ہے کہ قسم دعویٰ کرنے والے پر ہے، یہ مدعی ہے، آپ کی رائے ہے کہ اگر دس یا اس سے زیادہ لوگ اس کے اوصاف بیان کردیں اور ان کی بات درست ہو تو کیا ہم ان کو لوٹا دیں گے جو اس میں شریک ہیں اور اگر ہزار یا دو ہزار ہوں اور ہمیں علم ہے کہ وہ سارے جھوٹے ہیں سوائے ایک کے شاید کہ ایک بھی جھوٹا ہو اور کسی بھی چیز کے اوصاف سے فواقف نہ ہو۔
Rabee bin Sulaman ne farmaya keh Imam Shafi ne farmaya: Koi cheez gum karne wale ke bare mein fatwa diya gaya hai jab woh thaili, bandhan, tadaad aur wazan ko pehchan le aur uske dil mein yeh baat na ho keh woh baatil ka daawa kar raha hai keh use mil jaye aur na faisle mein use majboor kiya jaye magar sirf us se qasam li jayegi jis tarah huqooq mein qasam li jati hai, phir aap ne irshad farmaya keh uski thaili aur bandhan ko pehchan lo aur woh uski thaili aur bandhan waghaira bhi sath de do aur jab apne maal ke sath use rakhe to yaad rakhe keh yeh luta wala maal hai aur ehtemaal hai keh yeh ehtraaf karne wale ke sidq par dalalat kare aur Rasool Allah ke qaul se zahir hai keh qasam daawa karne wale par hai, yeh muddai hai, aap ki rai hai keh agar das ya us se zyada log uske ausaf bayan kar dein aur unki baat durust ho to kya hum un ko lauta denge jo us mein sharik hain aur agar hazaar ya do hazaar hon aur humein ilm hai keh woh sare jhoote hain siwaye ek ke shayad keh ek bhi jhoota ho aur kisi bhi cheez ke ausaf se waqif na ho.