61.
Book of Sacrifices
٦١-
كتاب الضحايا


Chapter on what was prohibited for the Children of Israel, then abrogated by the legislation of our Prophet Muhammad (peace be upon him)

باب ما حرم على بني إسرائيل، ثم ورد عليه النسخ بشريعة نبينا محمد صلى الله عليه وسلم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 19704

(19704) Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that what Allah had promised them, that He would remove from them the things that He had forbidden them. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "At the time of the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) mission, there was no intelligent creature left to whom the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) call did not reach. Now the proof of Allah has been fulfilled by following the religion and everything that He forbade on the tongue of His Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) is forbidden to every person, and whatever the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) permitted is permissible.


Grade: Da'if

(١٩٧٠٤) ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ جو اللہ نے ان سے پختہ وعدہ لیا تھا۔ ان کے بارے میں جو ان پر حرام قرار دیا کہ وہ ان چیزوں کو ان سے ہٹا دے گا۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بعثت کے وقت کوئی عقل مند مخلوق نہیں بچی، جس تک نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی دعوت نہ پہنچی ہو۔ اب کے دین کی اتباع والی اللہ کی حجت پوری ہوگئی اور ہر آدمی کے لیے وہ حرام تھا جو اس نے اپنے نبی کی زبان سے حرام قرار دیا اور وہی حلال تھا جس کو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حلال قرار دیا۔

(19704) Ibn Abbas (rz) farmate hain keh jo Allah ne un se pakka wada liya tha. Un ke bare mein jo un par haram qarar diya keh woh un cheezon ko un se hata de ga. Imam Shafi (rh) farmate hain : Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki ba'sat ke waqt koi aql mand makhlooq nahin bachi, jis tak Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki dawat nahin pahunchi ho. Ab ke deen ki ittiba wali Allah ki hujjat puri hogayi aur har aadmi ke liye woh haram tha jo usne apne Nabi ki zaban se haram qarar diya aur wahi halal tha jisko Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne halal qarar diya.

١٩٧٠٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا، أنبأ أَبُو الْحَسَنِ الطَّرَائِفِيُّ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا،قَالَ:" هُوَ مَا كَانَ اللهُ أَخَذَ عَلَيْهِمْ مِنَ الْمِيثَاقِ فِيمَا حَرَّمَ عَلَيْهِمْ، أَنْ يَضَعَ ذَلِكَ عَنْهُمْ "،قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:فَلَمْ يَبْقَ خَلْقٌ يَعْقِلُ مُنْذُ بَعَثَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ مُحَمَّدًا صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، مِنْ جِنٍّ وَلَا إِنْسٍ، بَلَغَتْهُ دَعْوَتُهُ، إِلَّا قَامَتْ عَلَيْهِ حُجَّةُ اللهِ بِاتِّبَاعِ دِينِهِ، وَلَزِمَ كُلَّ امْرِئٍ مِنْهُمْ تَحْرِيمُ مَا حَرَّمَ اللهُ عَلَى لِسَانِ نَبِيِّهِ، وَإِحْلَالُ مَا أَحَلَّ عَلَى لِسَانِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ