61.
Book of Sacrifices
٦١-
كتاب الضحايا
Chapter on what was prohibited for the Children of Israel, then abrogated by the legislation of our Prophet Muhammad (peace be upon him)
باب ما حرم على بني إسرائيل، ثم ورد عليه النسخ بشريعة نبينا محمد صلى الله عليه وسلم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘alī bn abī ṭalḥah | Ali ibn Abi Talha al-Hashimi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
mu‘āwiyah bn ṣāliḥin | Mu'awiya ibn Salih al-Hadrami | Saduq (truthful) with some errors |
‘abd al-lah bn ṣāliḥin | Abdullah bin Salih Al-Jahni | Acceptable |
abū al-ḥasan al-ṭarā’ifī | Ahmad ibn Muhammad al-Tarafi | Saduq Hasan al-Hadith |
mujāhidin | Mujahid ibn Jabr al-Qurashi | Trustworthy Imam in Tafsir and knowledge |
abū zakarīā bn abī isḥāq | Yahya ibn Abi Ishaq al-Naysaburi | Trustworthy, Pious |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ | علي بن أبي طلحة الهاشمي | صدوق حسن الحديث |
مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ | معاوية بن صالح الحضرمي | صدوق له أوهام |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ | عبد الله بن صالح الجهني | مقبول |
أَبُو الْحَسَنِ الطَّرَائِفِيُّ | أحمد بن محمد الطرائفي | صدوق حسن الحديث |
مُجَاهِدٍ | مجاهد بن جبر القرشي | ثقة إمام في التفسير والعلم |
أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ | يحيى بن أبي إسحاق النيسابوري | ثقة متقن |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 19703
(19703) Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) said about the verse: {All those which have claws} [Al-An'am 146] that it refers to camels and ostriches. And Allah's statement: {Except what their backs carry} [Al-An'am 146] refers to the fat on their backs or the fat of their intestines. Mujahid said: All those that have claws and talons. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Allah curses the Jews, for Allah made fat unlawful for them, but they melted it and sold it, and consumed its price. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: What Allah prohibited for the Children of Israel remained prohibited until the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was sent, then the previous rulings were abrogated. Allah says: {Indeed, the religion in the sight of Allah is Islam.} [Al Imran 19] "The only religion with Allah is Islam." {Say, "O People of the Scripture, come to a word that is equitable between us and you} [Al Imran 64] "Say: O People of the Book! Come now to a word common between us and you." And He commanded fighting them until they pay the jizyah or embrace Islam. {Those who follow the Messenger, the unlettered Prophet, whom they find written in what they have of the Torah and the Gospel, who enjoins upon them what is right and forbids them from what is wrong and makes lawful for them the good things and prohibits for them the evil and relieves them of their burden and the shackles which were upon them.} [Al-A'raf 157] "Those who follow the Messenger, the unlettered Prophet, whom they find written in their own (Scriptures),- in the Torah and the Gospel;- he commands them what is just and forbids them what is evil; he allows them as lawful what is good (and pure) and prohibits them from what is bad (and impure); he releases them from their heavy burdens and from the yokes that are upon them." Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: Allah knew best about their burdens and they were forbidden from the innovations they committed before the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) religion was legislated.
Grade: Da'if
(١٩٧٠٣) ابن عباس (رض) { کُلَّ ذِی ظُفُرٍ } [الأنعام ١٤٦] کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد اونٹ اور شتر مرغ ہے اور اللہ کا فرمان ہے : {إِلاَّ مَا حَمَلَتْ ظُہُورُہُمَا } [الأنعام ١٤٦] وہ پشت کی چربی یا آنتوں کی چربی ہے۔ مجاہد فرماتے ہیں : کل ذی ظفر والحوایا، نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا تھا کہ اللہ یہود پر لعنت کرتے ہیں کہ اللہ نے ان پر چربی حرام کی، لیکن انھوں نے اس کو پگھلایا اور فروخت کیا اور اس کی قیمت کو کھایا۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : جو اللہ نے بنی اسرائیل پر حرام قرار دیا تھا وہ حرام ہی رہا، جب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مبعوث کیے گئے، تب پہلے والے احکامات کو منسوخ کردیا۔ اللہ فرماتے ہیں : {إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّہِ الإِسْلاَمُ } [آل عمران ١٩]” اللہ کے نزدیک دین صرف اسلام ہے۔ “ { قُلْ یَا أَہْلَ الْکِتَابِ تَعَالَوْا إِلَی کَلِمَۃٍ سَوَائٍ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمْ } [آل عمران ٦٤]” اے اہل کتاب ! ایک کلمہ کی طرف آؤ، جو ہمارے اور تمہارے درمیان برابر ہے اور ان سے لڑائی کا حکم دیا، یہاں تک کہ جزیہ دیں یا اسلام قبول کرلیں۔ “ { الَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِیَّ الأُمِّیَّ الَّذِی یَجِدُونَہُ مَکْتُوبًا عِنْدَہُمْ فِی التَّوْرَاۃِ وَالإِنْجِیلِ یَأْمُرُہُمْ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْہَاہُمْ عَنِ الْمُنْکَرِ وَیُحِلُّ لَہُمُ الطَّیِّبَاتِ وَیُحَرِّمُ عَلَیْہِمُ الْخَبَائِثَ وَیَضَعُ عَنْہُمْ إِصْرَہُمْ وَالأَغْلاَلَ الَّتِی کَانَتْ عَلَیْہِمْ } [الأعراف ١٥٧] ” وہ لوگ جو نبی امی کی پیروی کرتے ہیں ، جس کو وہ توراۃ و انجیل میں اپنے پاس لکھا ہوا پاتے ہیں، وہ ان کو نیکی کا حکم کرتا ہے اور برائی سے روکتا ہے اور ان کے لیے پاکیزہ چیزیں حلال ہیں اور بری چیزیں حرام قرار دی گئی اور ان کے بوجھ جو ان پر ہیں ہلکے کرتا ہے۔ “ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : اللہ ان کے بوجھوں کو خوب جانتا ہے اور جو وہ بدعات کرتے تھے ان سے منع کردیے گئے۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے دین کے مشروع ہونے سے پہلے۔
(19703) Ibn Abbas (RA) {kulli thi zufurin} [al-An'am 146] ke bare mein farmate hain ki is se murad unt aur shutarmurgh hai aur Allah ka farman hai : {illa ma hamalat zuhuruhuma} [al-An'am 146] woh pusht ki charbi ya aanton ki charbi hai. Mujahid farmate hain : kul thi zufur wal-hawaya, Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya tha ki Allah yahud par laanat karte hain ki Allah ne un par charbi haram ki, lekin unhon ne is ko pigalaya aur farokht kiya aur is ki qeemat ko khaya. Imam Shafi'i (RA) farmate hain : jo Allah ne Bani Israel par haram qarar diya tha woh haram hi raha, jab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) mabus kiye gaye, tab pehle wale ahkamat ko mansukh kardiya. Allah farmate hain : {inna alddina AAinda Allahi al-islamu} [Al-Imran 19]” Allah ke nazdeek deen sirf Islam hai. “ { qul ya ahla al-kitabi taAAalaw ila kalimatin sawain baynana wabaynakum} [Al-Imran 64]” aye ahle kitab ! ek kalma ki taraf aao, jo humare aur tumhare darmiyan barabar hai aur un se laraai ka hukm diya, yahan tak ki jizya den ya Islam qubool karlen. “ { allatheena yattabiAAoona alrrasoola alnnabiyya al-ommiyya allathee yajidoonahu maktooban AAindahum fee alttawrati wal-injeeli ya/muruhum bi-almaAAroofi wayanhahum AAani almunkari wayuhillu lahumu alttayibat wayuharrimu AAalayhimu alkhaba-itha wayadaAAu AAanhum israhum wal-aghlala allatee kanat AAalayhim} [al-A'raf 157] ” woh log jo Nabi ummi ki pairavi karte hain , jis ko woh Torah wa Injeel mein apne pass likha hua pate hain, woh un ko neki ka hukm karta hai aur burai se rokta hai aur un ke liye pakiza cheezen halal hain aur buri cheezen haram qarar di gai aur un ke bojh jo un par hain halke karta hai. “ Imam Shafi'i (RA) farmate hain : Allah un ke bojhun ko khoob janta hai aur jo woh bid'at karte the un se mana kardiye gaye. Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke deen ke mashru hone se pehle.
١٩٧٠٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، أنبأ أَبُو الْحَسَنِ الطَّرَائِفيُّ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فِي قَوْلِهِ{كُلَّ ذِي ظُفُرٍ}[الأنعام: ١٤٦]،قَالَ:هُوَ الْبَعِيرُ وَالنَّعَامَةُ، وَفِي قَوْلِهِ{إِلَّا مَا حَمَلَتْ ظُهُورُهُمَا}[الأنعام: ١٤٦]: يَعْنِي مَا عَلَقَ بِالظَّهْرِ مِنَ الشَّحْمِ{أَوِ الْحَوَايَا}[الأنعام: ١٤٦]: وَهُوَ الْمَبْعَرُ وَبِمَعْنَاهُ رَوَاهُ ابْنُ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ مِنْ قَوْلِهِ فِي تَفْسِيرِ، كُلِّ ذِي ظُفُرٍ، والْحَوَايَا