65.
Book of Judicial Etiquette
٦٥-
كتاب آداب القاضي
Chapter on division
باب القسمة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20437
Bashir bin Yasar, the freed slave of the Ansar, narrates from the companions of the Messenger of Allah (peace be upon him and his family) that when the Prophet (peace be upon him and his family) conquered Khaybar, he (peace be upon him and his family) divided it into 36 portions. He (peace be upon him and his family) fixed 100 shares in each portion. So half was for the Messenger of Allah (peace be upon him and his family) and the Muslims, and the remaining half was kept for delegations, unforeseen matters, and the hardships of the people.
Grade: Sahih
(٢٠٤٣٧) بشیر بن یسار انصار کے غلام رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صحابہ سے نقل فرماتے ہیں کہ جب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے خیبر پر غلبہ پا لیا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ٣٦ حصے تقسیم کیے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہر حصے میں سو حصے مقرر کیے تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اور مسلمانوں کے لیے نصف تھا اور باقی نصف وفدوں، معاملات اور لوگوں کے مصائب کے لیے رکھ لیا۔
20437 Bashir bin Yasar Ansar ke ghulam Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sahaba se naqal farmate hain ke jab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Khyber par ghalba pa liya, Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne 36 hisse taqseem kiye. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne har hisse mein 100 hisse muqarrar kiye to Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) aur Musalmanon ke liye nisf tha aur baqi nisf wafdon, muamlaat aur logon ke masaib ke liye rakh liya.
٢٠٤٣٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ بُشَيْرِ بْنِ يَسَارٍ مَوْلَى الْأَنْصَارِ، عَنْ رِجَالٍ مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمَّا ظَهَرَ عَلَى خَيْبَرَ قَسَمَهَا عَلَى سِتَّةٍ وَثَلَاثِينَ سَهْمًا، جَمْعُ كُلِّ سَهْمٍ مِائَةُ سَهْمٍ، فَكَانَ لِرَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلِلْمُسْلِمِينَ النِّصْفُ مِنْ ذَلِكَ، وَعَزَلَ النِّصْفَ الْبَاقِيَ لِمَنْ نَزَلَ بِهِ مِنَ الْوُفُودِ وَالْأُمُورِ وَنَوَائِبِ النَّاسِ "