66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات
Chapter on the testimony of the accuser
باب شهادة القاذف
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn bukayrin | Yahya ibn Bakir al-Qurashi | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ بُكَيْرٍ | يحيى بن بكير القرشي | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20556
Sulayman bin Yasar was asked about a man who had been subjected to a legal punishment (hadd), would his testimony be valid? He said: "If he repents, then yes, his testimony is valid." Imam Malik (may Allah have mercy on him) said: "This is the same in our view: 'Except for those who repent after that and correct themselves, for indeed, Allah is Forgiving and Merciful.' (Quran 3:89)" If someone has been subjected to a legal punishment and then they repent, their testimony is acceptable.
Grade: Da'if
(٢٠٥٥٦) سلیان بن یسار سے ایک حد لگائے گئے آدمی کے بارے میں پوچھا گیا کہ کیا اس کی گواہی جائز ہے ؟ فرمانے لگے : اگر توبہ کرلے تو جائز ہے۔ امام مالک (رح) نے فرمایا : یہی معاملہ ہمارے پاس ہے : { اِلَّا الَّذِیْنَ تَابُوْا مِنْ بَعْدِ ذٰلِکَ وَ اَصْلَحُوْا فَاِنَّ اللّٰہَ غَفُوْرٌ رَّحِیْمٌ} [آل عمران ٨٩] ” وہ لوگ جو اس کے بعد توبہ کرلیں اور اپنی اصلاح کرلیں تو اللہ بخشنے اور رحم کرنے والا ہے۔ “ جس کو حد لگائی گئی ہو اگر وہ توبہ کرلے تو اس کی گواہی قابلِ قبول ہے۔
(20556) Sulaiman bin Yasar se aik had lagaye gaye aadmi ke bare mein poocha gaya keh kya uski gawahi jaiz hai? Farmane lage: Agar tauba karle to jaiz hai. Imam Malik (rah) ne farmaya: Yahi mamla humare pass hai: {illa-alladhina tabo min ba'di dhalik wa aslaho fa inna Allaha Ghafoor-ur-Rahim} [Al-Imran 89] "Woh log jo uske baad tauba karlen aur apni islaah karlen to Allah bakhshane aur reham karne wala hai." Jis ko had lagai gayi ho agar woh tauba karle to uski gawahi qabil-e-qubool hai.
٢٠٥٥٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ الْمِهْرَجَانِيُّ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ جَعْفَرٍ الْمُزَكِّي، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا ابْنُ بُكَيْرٍ، ثنا مَالِكٌ، أَنَّهُ بَلَغَهُ أَنَّ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ، وَسُلَيْمَانَ بْنَ يَسَارٍ، سُئِلَا عَنْ رَجُلٍ جُلِدَ، هَلْ تَجُوزُ شَهَادَتُهُ؟فَقَالَا:نَعَمْ، إِذَا ظَهَرَتْ مِنْهُ التَّوْبَةُ، وَعَنِ ابْنِ شِهَابٍ أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ إِذَا جُلِدَ الْحَدَّ، هَلْ تَجُوزُ شَهَادَتُهُ؟قَالَ:نَعَمْ، إِذَا ظَهَرَتْ مِنْهُ التَّوْبَةُ.قَالَ مَالِكٌ:" وَذَلِكَ الْأَمْرُ عِنْدَنَا،قَالَ اللهُ تَعَالَى:{إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِنْ بَعْدِ ذَلِكَ وَأَصْلَحُوا فَإِنَّ اللهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ}[آل عمران: ٨٩]فَإِذَا تَابَ الَّذِي يُجْلَدُ الْحَدَّ وَأَصْلَحَ، جَازَتْ شَهَادَتُهُ "