3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Evidence That the Prostrations of Forgetfulness for Forgetfulness Are Optional

باب الدليل على أن سجدتي السهو للسهو نافلة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3883

Abu Saeed Khudri (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When a person has doubt in his prayer, he should discard the doubt and act upon certainty and when he finishes his prayer, he should perform two prostrations. If his prayer was already complete, this rak'ah and two prostrations will be nafl (supererogatory) and if the prayer was not offered, then this rak'ah will complete his prayer and these two prostrations will be a cause of humiliation and disgrace for Satan."


Grade: Sahih

(٣٨٨٣) ابوسعید خدری (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جب کسی شخص کو اپنی نماز کے متعلق شک پڑجائے تو وہ شک کو چھوڑ کر یقین پر عمل کرے اور جب نماز مکمل ہوجائے تو دو سجدے کرلے۔ اگر اس کی نماز پہلے ہی مکمل تھی تو یہ رکعت اور دو سجدے نفل ہوجائیں گے اور اگر نماز نہیں پڑھی تو یہ رکعت اس کی نماز کو مکمل کر دے گی اور یہ دو سجدے شیطان کے لیے باعث ذلت و رسوائی ہوں گے۔

3883 Abusaid Khudri (RA) farmate hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Jab kisi shakhs ko apni namaz ke mutalliq shak pad jaye to wo shak ko chhod kar yakin par amal kare aur jab namaz mukammal ho jaye to do sajde kar le. Agar us ki namaz pehle hi mukammal thi to ye rakat aur do sajde nafl ho jayenge aur agar namaz nahi parhi to ye rakat us ki namaz ko mukammal kar degi aur ye do sajde shaitan ke liye baais zillat o ruswai honge.

٣٨٨٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْعَلَاءِ، ثنا أَبُو خَالِدٍ، عَنِ ابْنِ عَجْلَانَ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِذَا شَكَّ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاتِهِ فَلْيُلْقِ الشَّكَّ وَلْيَبْنِ عَلَى الْيَقِينِ، فَإِذَا اسْتَيْقَنَ التَّمَامَ سَجَدَ سَجْدَتَيْنِ، فَإِنْ كَانَتْ صَلَاتُهُ تَامَّةً كَانَتِ الرَّكْعَةُ نَافِلَةً وَالسَّجْدَتَانِ، وَإِنْ كَانَتْ نَاقِصَةً كَانَتِ الرَّكْعَةُ تَمَامًا لِصَلَاتِهِ وَكَانَتِ السَّجْدَتَانِ مُرْغِمَتَيِ الشَّيْطَانِ "