10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة


Chapter on the charity of mixed breeds.

باب صدقة الخلطاء

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7330

(7330) It is narrated from Zuhri, from Salim, from his father that the Messenger of Allah (ﷺ) wrote down the Nisab of Zakat but had not yet sent it out to his officials when he (ﷺ) passed away, so the writing was tied to his (ﷺ) sword. Abu Bakr (RA) implemented it until he passed away, then 'Umar (RA) acted upon it until he passed away. They narrated the Hadith of Zakat on camels and the Zakat on goats, and said: "Do not combine the grazing animals (of different owners) for fear of Zakat, and those who are partners should be fair between themselves."


Grade: Sahih

(٧٣٣٠) زہری سالم سے اور وہ اپنے والد سے نقل فرماتے ہیں کہ رسول کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے زکوۃ کا نصاب تحریر کیا اور اسے ابھی اپنے عمال کی طرف نہیں نکالا تھا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی وفات ہوگئی تو اس تحریر کو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی تلوار کے ساتھ باندھ دیا گیا۔ ابوبکر (رض) نے اسے نافذ کیا یہاں تک کہ وہ فوت ہوگئے، پھر اسی پر عمر (رض) نے عمل کیا۔ یہاں تک کہ وہ بھی فوت ہوگئے ۔ انھوں نے اونٹوں کی زکوۃ کی حدیث بیان کی اور بکریوں کی زکوۃ کی بھی اور فرمایا : اکٹھی چرنے والیوں کو کو یکجا نہ کیا جائے زکوۃ کے خوف سے اور جو شراکت دار ہیں وہ آپس میں برابری کریں گے۔

(7330) Zuhri Salem se aur wo apne walid se naqal farmate hain ki Rasool Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne zakat ka nisab tahrir kya aur ise abhi apne ummal ki taraf nahi nikala tha ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki wafat hogayi to is tahrir ko aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki talwar ke sath bandh diya gaya. Abubakar (RA) ne ise nafiz kya yahan tak ki wo foot hogaye, phir isi par Umar (RA) ne amal kya. Yahan tak ki wo bhi foot hogaye. Unhon ne oonton ki zakat ki hadees bayan ki aur bakriyon ki zakat ki bhi aur farmaya: ikathi charne walon ko ko yakja na kya jaye zakat ke khauf se aur jo shirkat daar hain wo aapas mein barabari karenge.

٧٣٣٠ - أَخْبَرَنَاهُ أَبُو عَلِيٍّ الرُّذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، أنبأ أَبُو دَاوُدَ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ النُّفَيْلِيُّ، ثنا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ، عَنْ سُفْيَانَ بْنِ حُسَيْنٍ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ سَالِمٍ،عَنْ أَبِيهِ قَالَ:كَتَبَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كِتَابَ الصَّدَقَةِ فَلَمْ يُخْرِجْهُ إِلَى عُمَّالِهِ حَتَّى قُبِضَ، فَقَرَنَهُ بِسَيْفِهِ فَعَمِلَ بِهِ أَبُو بَكْرٍ حَتَّى قُبِضَ، ثُمَّ عَمِلَ بِهِ عُمَرُ حَتَّى قُبِضَ فَكَانَ فِيهِ.فَذَكَرَ الْحَدِيثَ فِي صَدَقَةِ الْإِبِلِ وَصَدَقَةِ الْغَنَمِ وَقَالَ:" وَلَا يُفَرَّقُ بَيْنَ مُجْتَمِعٍ وَلَا يُجْمَعُ بَيْنَ مُتَفَرِّقٍ مَخَافَةَ الصَّدَقَةِ وَمَا كَانَ مِنْ خَلِيطَيْنِ فَإِنَّهُمَا يَتَرَاجَعَانِ بِالسَّوِيَّةِ "وَرُوِّينَاهُ فِي حَدِيثِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ.