46.
Oppressions
٤٦-
كتاب المظالم


2
Chapter: The Statement of Allah Taa'la: "... No doubt! The curse of Allah is on the Zalimun."

٢
بَابُ قَوْلِ اللَّهِ تَعَالَى: {أَلاَ لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ}

Sahih al-Bukhari 2441

Safwan bin Muhriz Al-Mazini narrated that while he was walking with Ibn Umar holding his hand, a man came in front of us and asked, ‘what have you heard from Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) about An-Najwa?’ Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘I heard Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) saying, 'Allah will bring a believer near Him and shelter him with His Screen and ask him, did you commit such-and-such sins? He will say, yes, my Lord. Allah will keep on asking him till he will confess all his sins and will think that he is ruined. Allah will say, 'I did screen your sins in the world, and I forgive them for you today', and then he will be given the book of his good deeds. Regarding infidels and hypocrites (their evil acts will be exposed publicly) and the witnesses will say, these are the people who lied against their Lord - ْأََلَ لَع ِهنَةُ َّللا َعَلَى الظهالِمِين [The curse of Allah be upon the oppressors] (Hood - 18).

ہم سے موسیٰ بن اسماعیل نے بیان کیا، کہا کہ ہم سے ہمام نے بیان کیا، کہا کہ مجھے قتادہ نے خبر دی، ان سے صفوان بن محرزمازنی نے بیان کیا کہ میں عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما کے ہاتھ میں ہاتھ دیئے جا رہا تھا۔ کہ ایک شخص سامنے آیا اور پوچھا رسول اللہ ﷺ سے آپ نے ( قیامت میں اللہ اور بندے کے درمیان ہونے والی ) سرگوشی کے بارے میں کیا سنا ہے؟ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے کہا کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے سنا۔ آپ ﷺ فرماتے تھے کہ اللہ تعالیٰ مومن کو اپنے نزدیک بلا لے گا اور اس پر اپنا پردہ ڈال دے گا اور اسے چھپا لے گا۔ اللہ تعالیٰ اس سے فرمائے گا کیا تجھ کو فلاں گناہ یاد ہے؟ کیا فلاں گناہ تجھ کو یاد ہے؟ وہ مومن کہے گا ہاں، اے میرے پروردگار۔ آخر جب وہ اپنے گناہوں کا اقرار کر لے گا اور اسے یقین آ جائے گا کہ اب وہ ہلاک ہوا تو اللہ تعالیٰ فرمائے گا کہ میں نے دنیا میں تیرے گناہوں پر پردہ ڈالا۔ اور آج بھی میں تیری مغفرت کرتا ہوں، چنانچہ اسے اس کی نیکیوں کی کتاب دے دی جائے گی، لیکن کافر اور منافق کے متعلق ان پر گواہ ( ملائکہ، انبیاء، اور تمام جن و انس سب ) کہیں گے کہ یہی وہ لوگ ہیں جنہوں نے اپنے پروردگار پر جھوٹ باندھا تھا۔ خبردار ہو جاؤ! ظالموں پر اللہ کی پھٹکار ہو گی۔

hum se Musa bin Isma'il ne bayan kiya, kaha ke hum se Hamaam ne bayan kiya, kaha ke mujhe Qatadah ne khabar di, un se Safwan bin Muhriz Mazni ne bayan kiya ke main Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) ke haath mein haath diya ja raha tha. ke ek shakhs samne aaya aur poocha Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم se aap ne (qiyamat mein Allah aur bande ke darmiyan hone wali) sargoshi ke bare mein kya suna hai? Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) ne kaha ke maine Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم se suna. Aap صلی اللہ علیہ وسلم farmate the ke Allah Ta'ala momin ko apne nazdeek bula lega aur us par apna pardah daal dega aur use chhupa lega. Allah Ta'ala us se farmayega kiya tujh ko falan gunaah yaad hai? Kiya falan gunaah tujh ko yaad hai? Woh momin kahega haan, aye mere parwardigar. Aakhir jab woh apne gunaahon ka iqraar kar le ga aur use yaqeen aa jaaye ga ke ab woh halak hua to Allah Ta'ala farmayega ke maine duniya mein tere gunaahon par pardah daala. Aur aaj bhi main teri maghfirat karta hoon, chanancha use us ki nekiyon ki kitaab de di jaaye gi, lekin kaafir aur munafiq ke muta'alliq un par gawah (malaika, anbiya, aur tamam jinn o ins sab) kahenge ke yahi woh log hain jinhon ne apne parwardigar par jhoot bandha tha. Khabardaar ho jaao! Zalimon par Allah ki phatkaar ho gi.

حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، حَدَّثَنَا هَمَّامٌ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي قَتَادَةُ ، عَنْ صَفْوَانَ بْنِ مُحْرِزٍ الْمَازِنِيِّ ، قَالَ : بَيْنَمَا أَنَا أَمْشِي مَعَ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، آخِذٌ بِيَدِهِ إِذْ عَرَضَ رَجُلٌ ، فَقَالَ : كَيْفَ سَمِعْتَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ فِي النَّجْوَى ، فَقَالَ : سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، يَقُولُ : إِنَّ اللَّهَ يُدْنِي الْمُؤْمِنَ ، فَيَضَعُ عَلَيْهِ كَنَفَهُ وَيَسْتُرُهُ ، فَيَقُولُ : أَتَعْرِفُ ذَنْبَ كَذَا ، أَتَعْرِفُ ذَنْبَ كَذَا ، فَيَقُولُ : نَعَمْ ، أَيْ رَبِّ حَتَّى إِذَا قَرَّرَهُ بِذُنُوبِهِ ، وَرَأَى فِي نَفْسِهِ أَنَّهُ هَلَكَ ، قَالَ : سَتَرْتُهَا عَلَيْكَ فِي الدُّنْيَا ، وَأَنَا أَغْفِرُهَا لَكَ الْيَوْمَ ، فَيُعْطَى كِتَابَ حَسَنَاتِهِ ، وَأَمَّا الْكَافِرُ وَالْمُنَافِقُونَ ، فَيَقُولُ : الْأَشْهَادُ هَؤُلَاءِ الَّذِينَ كَذَبُوا عَلَى رَبِّهِمْ ، أَلَا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ .