78.
Good Manners and Form (Al-Adab)
٧٨-
كتاب الأدب


66
Chapter: Whoever spruced himself up for the delegates.

٦٦
باب مَنْ تَجَمَّلَ لِلْوُفُودِ

Sahih al-Bukhari 6081

Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that Umar (رضي الله تعالى عنه) saw a silken cloak over a man (for sale) so he took it to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, 'O Allah's Apostle ( صلى ہللاعليه و آله وسلم), buy this and wear it when the delegate come to you.' He said, 'the silk is worn by one who will have no share in the Hereafter.' Some time passed after this event, and then the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) sent a (similar) cloak to him. Umar (رضي الله تعالى عنه) brought that cloak back to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, 'you have sent this to me, and you said about a similar one what you said?' The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'I have sent it to you so that you may get money by selling it.' Because of this, Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) used to hate the silken markings on the garments.

ہم سے عبداللہ بن محمد نے بیان کیا، کہا ہم سے عبدالصمد بن عبدالوارث نے، کہا کہ مجھ سے میرے والد نے بیان کیا، کہا کہ مجھ سے یحییٰ بن ابی اسحاق نے، کہا کہ مجھ سے سالم بن عبداللہ نے پوچھا کہ «إستبرق» کیا چیز ہے؟ میں نے کہا کہ دیبا سے بنا ہوا دبیز اور کھردرا کپڑا پھر انہوں نے بیان کیا کہ میں نے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے سنا، انہوں نے بیان کیا کہ عمر رضی اللہ عنہ نے ایک شخص کو استبرق کا جوڑا پہنے ہوئے دیکھا تو نبی کریم ﷺ کی خدمت میں اسے لے کر حاضر ہوئے اور عرض کیا کہ یا رسول اللہ! اسے آپ خرید لیں اور وفد جب آپ سے ملاقات کے لیے آئیں تو ان کی ملاقات کے وقت اسے پہن لیا کریں۔ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ ریشم تو وہی پہن سکتا ہے جس کا ( آخرت میں ) کوئی حصہ نہ ہو خیر اس بات پر ایک مدت گزر گئی پھر ایسا ہوا کہ ایک دن نبی کریم ﷺ نے خود انہیں ایک جوڑا بھیجا تو وہ اسے لے کر نبی کریم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوئے اور عرض کیا آپ نے یہ جوڑا میرے لیے بھیجا ہے، حالانکہ اس کے بارے میں آپ اس سے پہلے ایسا ارشاد فرما چکے ہیں؟ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ یہ میں نے تمہارے پاس اس لیے بھیجا ہے تاکہ تم اس کے ذریعہ ( بیچ کر ) مال حاصل کرو۔ چنانچہ ابن عمر رضی اللہ عنہما اسی حدیث کی وجہ سے کپڑے میں ( ریشم کے ) بیل بوٹوں کو بھی مکروہ جانتے تھے۔

hum se 'abdullaah bin muhammad ne bayan kiya, kaha hum se 'abd-us-samad bin 'abd-ul-waarith ne, kaha ke mujh se mere waalid ne bayan kiya, kaha ke mujh se yahiya bin abi ishaaq ne, kaha ke mujh se saalim bin 'abd-ullaah ne poocha ke «ista'barq» kya cheez hai? main ne kaha ke diba se bana hua debeez aur khurdara kapra phir unhon ne bayan kiya ke main ne 'abd-ullaah bin 'umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se suna, unhon ne bayan kiya ke 'umar (رضي الله تعالى عنه) ne aik shakhs ko ista'barq ka jora pahne huwe dekha to nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam ki khidmat mein use le kar haazir huwe aur arz kiya ke ya rasool allah! ise aap kharid lein aur wafd jab aap se mulaqat ke liye aayen to un ki mulaqat ke waqt ise pehan liya karen. nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam ne farmaaya ke resham to wahi pehan sakta hai jis ka ( aakhirat mein ) koi hissa na ho khair is baat par ek muddat guzar gai phir aisa hua ke ek din nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam ne khud unhen aik jora bheja to woh use le kar nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam ki khidmat mein haazir huwe aur arz kiya aap ne yeh jora mere liye bheja hai, halaanki is ke bare mein aap is se pehle aisa irshad farma chukhe hain? nabi kareem salla allahu alaihi wa sallam ne farmaaya ke yeh main ne tumhare pass is liye bheja hai taake tum is ke zariye ( bech kar ) maal hasil karo. chananchh ibn 'umar ( (رضي الله تعالى عنه) a isi hadees ki wajah se kapre mein ( resham ke ) bail booton ko bhi makruh jaante the.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ ، قَالَ : حَدَّثَنِي أَبِي ، قَالَ : حَدَّثَنِي يَحْيَى بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ ، قَالَ : قَالَ لِي سَالِمُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ : مَا الْإِسْتَبْرَقُ ؟ قُلْتُ : مَا غَلُظَ مِنَ الدِّيبَاجِ وَخَشُنَ مِنْهُ ، قَالَ : سَمِعْتُ عَبْدَ اللَّهِ ، يَقُولُ : رَأَى عُمَرُ عَلَى رَجُلٍ حُلَّةً مِنْ إِسْتَبْرَقٍ فَأَتَى بِهَا النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، فَقَالَ : يَا رَسُولَ اللَّهِ اشْتَرِ هَذِهِ فَالْبَسْهَا لِوَفْدِ النَّاسِ إِذَا قَدِمُوا عَلَيْكَ ، فَقَالَ : إِنَّمَا يَلْبَسُ الْحَرِيرَ مَنْ لَا خَلَاقَ لَهُ فَمَضَى مِنْ ذَلِكَ مَا مَضَى ، ثُمَّ إِنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَعَثَ إِلَيْهِ بِحُلَّةٍ فَأَتَى بِهَا النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، فَقَالَ : بَعَثْتَ إِلَيَّ بِهَذِهِ وَقَدْ قُلْتَ فِي مِثْلِهَا مَا قُلْتَ ، قَالَ : إِنَّمَا بَعَثْتُ إِلَيْكَ لِتُصِيبَ بِهَا مَالًا فَكَانَ ابْنُ عُمَرَ يَكْرَهُ الْعَلَمَ فِي الثَّوْبِ لِهَذَا الْحَدِيثِ .