93.
Judgments (Ahkaam)
٩٣-
كتاب الأحكام


2
Chapter: The rulers from the Quraish

٢
باب الأُمَرَاءُ مِنْ قُرَيْشٍ

NameFameRank
muḥammad bn jubayrin Muhammad ibn Jubayr al-Qurashi Trustworthy
mu‘āwiyah Muawiyah I Sahabi (Companion)
muḥammad bn jubayr bn muṭ‘imin Muhammad ibn Jubayr al-Qurashi Trustworthy
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
ma‘marin Muammar ibn Abi Amr al-Azdi Trustworthy, Upright, Excellent
shu‘aybun Shu'ayb ibn Abi Hamza al-Umawi Trustworthy, حافظ (Preserver of Hadith), Pious
ibn al-mubārak Abdullah ibn al-Mubarak al-Hanzali Trustworthy, firm, jurist, scholar, generous, warrior, gathered in him the qualities of goodness
abū al-īmān Al-Hakam ibn Nafi' al-Bahrani Trustworthy, Sound
nu‘aymun Nu'aym ibn Hammad al-Khuza'i Truthful, but errs frequently

Sahih al-Bukhari 7139

Muhammad bin Jubair bin Mut`im narrated that while he was included in a delegation of Quraish staying with Muawiya (رضي الله تعالى عنه), Muawiya heard that Abdullah bin Amr had said that there would be a king from Qahtan tribe, whereupon he became very angry. He stood up, and after glorifying and praising Allah as He deserved, said, ‘to proceed, I have come to know that some of you men are narrating things which are neither in Allah's Book, nor has been mentioned by Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم). Such people are the ignorant among you. Beware of such vain desires that mislead those who have them. I have heard Allah's Apostle ( صلى ہللا عليه وآله وسلم) saying, 'this matter (of the caliphate) will remain with the Quraish, and none will rebel against them, but Allah will throw him down on his face as long as they stick to the rules and regulations of the religion.’

ہم سے ابوالیمان نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم کو شعیب نے خبر دی، ان سے زہری نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ محمد بن جبیر بن مطعم بیان کرتے تھے کہ میں قریش کے ایک وفد کے ساتھ معاویہ رضی اللہ عنہ کے پاس تھا کہ انہیں معلوم ہوا کہ عبداللہ بن عمرو بن العاص رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ عنقریب قبیلہ قحطان کا ایک بادشاہ ہو گا۔ معاویہ رضی اللہ عنہ اس پر غصہ ہوئے اور کھڑے ہو کر اللہ کی تعریف اس کی شان کے مطابق کی پھر فرمایا، امابعد! مجھے معلوم ہوا ہے کہ تم میں سے کچھ لوگ ایسی حدیث بیان کرتے ہیں جو نہ کتاب اللہ میں ہے اور اور نہ رسول اللہ ﷺ سے منقول ہے، یہ تم میں سے جاہل لوگ ہیں۔ پس تم ایسے خیالات سے بچتے رہو جو تمہیں گمراہ کر دیں کیونکہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو یہ فرماتے سنا ہے کہ یہ امر ( خلافت ) قریش میں رہے گا۔ کوئی بھی ان سے اگر دشمنی کرے گا تو اللہ اسے رسوا کر دے گا لیکن اس وقت تک جب تک وہ دین کو قائم رکھیں گے۔ اس روایت کی متابعت نعیم نے ابن مبارک سے کی ہے، ان سے معمر نے، ان سے زہری نے اور ان سے محمد بن جبیر نے۔

Hum se Abu al-Iman ne bayan kiya, unhon ne kaha hum ko Shu'aib ne khabar di, un se Zahri ne bayan kiya, unhon ne kaha ke Muhammad bin Jabir bin Mut'im bayan karte the ke main Quraysh ke ek wafd ke sath Muawiyah (رضي الله تعالى عنه) ke pas tha ke unhen maloom hua ke Abdullah bin Amr bin al-Aas ( (رضي الله تعالى عنه) a bayan karte hain ke anqarib qabil-e-Qahtaan ka ek badshah hoga. Muawiyah (رضي الله تعالى عنه) is per ghussa huye aur khade ho kar Allah ki tarif us ki shan ke mutabiq ki phir farmaaya, "Ama ba'ad! Mujhe maloom hua hai ke tum mein se kuchh log aisi hadees bayan karte hain jo na kitab-e-Allah mein hai aur na Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se manqool hai, yeh tum mein se jaahil log hain. Pas tum aise khayalat se bachte raho jo tumhen gumrah kar den kyunkay maine Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko yeh farmate suna hai ke yeh amr ( khilafat ) Quraysh mein rahega. Koi bhi in se agar dushmani karega to Allah use ruswa kar dega lekin is waqt tak jab tak woh deen ko qaim rakhenge. Is riwayat ki mutaaba'at Naeem ne Ibn Mubarak se ki hai, un se Mu'ammar ne, un se Zahri ne aur un se Muhammad bin Jabir ne.

حَدَّثَنَا أَبُو الْيَمَانِ ، أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : كَانَ مُحَمَّدُ بْنُ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ يُحَدِّثُ ، أَنَّهُ بَلَغَ مُعَاوِيَةَ وَهُوَ عِنْدَهُ فِي وَفْدٍ مِنْ قُرَيْشٍ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَمْرٍو يُحَدِّثُ ، أَنَّهُ سَيَكُونُ مَلِكٌ مِنْ قَحْطَانَ ، فَغَضِبَ ، فَقَامَ فَأَثْنَى عَلَى اللَّهِ بِمَا هُوَ أَهْلُهُ ، ثُمَّ قَالَ : أَمَّا بَعْدُ ، فَإِنَّهُ بَلَغَنِي أَنَّ رِجَالًا مِنْكُمْ يُحَدِّثُونَ أَحَادِيثَ لَيْسَتْ فِي كِتَابِ اللَّهِ وَلَا تُوثَرُ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، وَأُولَئِكَ جُهَّالُكُمْ ، فَإِيَّاكُمْ وَالْأَمَانِيَّ الَّتِي تُضِلُّ أَهْلَهَا ، فَإِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، يَقُولُ : إِنَّ هَذَا الْأَمْرَ فِي قُرَيْشٍ لَا يُعَادِيهِمْ أَحَدٌ إِلَّا كَبَّهُ اللَّهُ فِي النَّارِ عَلَى وَجْهِهِ مَا أَقَامُوا الدِّينَ ،تَابَعَهُ نُعَيْمٌ ، عَنِ ابْنِ الْمُبَارَكِ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ جُبَيْرٍ .