2.
Book of Prayer
٢-
كتاب الصلاة


Chapter on the description of the prayer of the Messenger of Allah (peace be upon him)

باب صفة صلاة رسول الله صلى الله عليه وسلم

Sunan al-Darimi 1396

Hattan bin Abdullah Raqashi said: Sayyiduna Abu Musa Ash'ari, may Allah be pleased with him, led us in one of the two Isha prayers (meaning Maghrib or Isha). A man from the congregation said: "Prayer has been made obligatory along with righteousness and Zakah." When Sayyiduna Abu Musa Ash'ari, may Allah be pleased with him, finished the prayer, he said: "Who said that?" Everyone remained silent, so Sayyiduna Abu Musa Ash'ari, may Allah be pleased with him, said: "O Hattan! Maybe you said that?" I said: "No, I didn't say that (prayer is obligatory with righteousness), and how could I say that? I was afraid that you would be angry with me (for my reproach)." A man said: "I said this, and my intention was good, meaning that when a person prays, he should also do good deeds and give Zakat (and Allah knows best)." Then Sayyiduna Abu Musa Ash'ari, may Allah be pleased with him, said: "You don't know what you are saying in your prayer. The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, delivered a sermon and taught us prayer and explained his Sunnah." The narrator said: "I think he said: You, peace and blessings be upon him, said: 'When the Iqamah for prayer is pronounced, then one of you should lead the prayer. So when he, the Imam, says 'Allahu Akbar,' you also say 'Allahu Akbar.' And when he says 'Ghairil maghdubi alaihim walad-dallin,' then you say 'Ameen,' may Allah accept it. Then when he says 'Allahu Akbar' and goes into Ruku' (bowing), you also say 'Allahu Akbar' and go into Ruku'. Keep in mind that the Imam will go into Ruku' before you, and you will follow the Imam and go into Ruku' later, and when you raise your head from Ruku', the Imam will raise his head (from Ruku') before you." The Holy Prophet, peace and blessings be upon him, said: "Your doing so is in accordance with the Imam's Ruku' etc. So when the Imam says 'Sami'allahu liman hamidah,' then you say 'Allahumma Rabbana wa lakal hamd'" or he said "Say 'Rabbana lakal hamd' because Allah Almighty has said in the tongue of His Prophet 'Sami'allahu liman hamidah (meaning Allah heard or accepted the prayer of the one who praised Him). Then when the Imam says 'Allahu Akbar' and goes into prostration, you also say 'Allahu Akbar' (after him) and go into prostration. The Imam will go into prostration before you and will raise his head from prostration before you." The Holy Prophet, peace and blessings be upon him, said: "When the Imam does this, you do the same. Then when the Imam sits in the sitting posture (Tashahhud), you first say 'Attahiyyatu lillahi wassalawatu wattayyibatu, assalamu alaika ayyuhan Nabiyyu wa rahmatullahi wa barakatuhu, assalamu alaina wa'ala ibadillahis-salihin, ash'hadu an la ilaha illallahu wa ash'hadu anna Muhammadan abduhu wa rasuluh."


Grade: Sahih

حطان بن عبداللہ رقاشی نے کہا: سیدنا ابوموسی اشعری رضی اللہ عنہ نے ہم کو دو عشاء میں سے ایک نماز (یعنی مغرب یا عشاء) پڑھائی تو جماعت میں سے ایک آدمی نے کہا: نماز نیکی اور زکاة کے ساتھ فرض کی گئی ہے، جب سیدنا ابوموسی رضی اللہ عنہ نماز سے فارغ ہوئے تو کہا: یہ بات کس نے کہی ہے؟ سب لوگ خاموش رہے تو سیدنا ابوموسی رضی اللہ عنہ نے کہا: اے حطان! یہ بات شاید تم نے ہی کہی ہے؟ میں نے کہا: جی نہیں، میں نے یہ (نماز نیکی کے ساتھ فرض کی گئی ہے) نہیں کہا، اور میں کیسے کہتا مجھے تو خوف لاحق تھا کہ آپ (میری سرزنش کریں گے) مجھ سے ناراض ہو جائیں گے، ایک آدمی نے کہا: یہ کلمہ میں نے کہا تھا اور میرا ارادہ خیر کا ہی تھا یعنی آدمی نماز پڑھے تو نیکی بھی کرے زکاۃ بھی دے (واللہ اعلم)، پھر سیدنا ابوموسی رضی اللہ عنہ نے کہا: تمہیں پتہ نہیں ہے تم اپنی نماز میں کیا کہہ جاتے ہو۔ رسول اللہ ﷺ نے خطبہ دیا اور ہم کو نماز سکھلائی اور اپنی سنت بیان فرمائی۔ راوی نے کہا: میرا خیال ہے انہوں نے کہا: آپ ﷺ نے فرمایا: ”جب نماز کی اقامت ہو تو تم میں سے کوئی ایک امامت کرائے، پس جب وہ امام «الله اكبر» کہے تم بھی «الله اكبر» کہو، اور جب وہ «غير المغضوب عليهم ولا الضالين» کہے تو تم آمین کہو الله قبول کرے گا، پھر جب وہ «الله اكبر» کہے اور رکوع کرے تم بھی «الله اكبر» کہو اور رکوع میں چلے جاؤ، دھیان رہے کہ امام تم سے پہلے رکوع میں جائے گا اورتم امام کی اتباع میں بعد میں رکوع میں جاؤ گے اور رکوع سے سر اٹھاؤ گے، امام تم سے پہلے (رکوع سے) سر اٹھائے گا۔“ نبی کریم ﷺ نے فرمایا: ”تمہارا ایسا کرنا امام کے رکوع وغیرہ ہی کے مطابق ہے، پس جب امام «سمع الله لمن حمده» کہے تو تم «اللهم ربنا ولك الحمد» کہو“ یا یہ کہا کہ ” «ربنا لك الحمد» کہو کیونکہ اللہ تعالیٰ نے اپنے نبی کی زبان میں کہا ہے «سمع الله لمن حمده» (یعنی اللہ نے اس کی دعا سن لی یا قبول کر لی جس نے اس کی تعریف کی)، پھر جب امام «الله اكبر» کہہ کر سجدے میں جائے تو تم بھی (اس کے بعد) «الله اكبر» کہو اور سجدے میں چلے جاؤ، امام تم سے پہلے سجدے میں جائے گا اور تم سے پہلے سجدے سے سر اٹھائے گا“، نبی کریم ﷺ نے فرمایا: ”جب امام ایسا کرے تو تم بھی ویسا ہی کرو، پھر جب امام (تشہد) قعدہ میں بیٹھے تو تم سب سے پہلے «اَلتَّحِيَّاتُ اَلطَّيِّبَاتُ اَلصَّلَوَاتُ لِلّٰھِ السَّلَامُ»، یا: «سَلَامٌ عَلَيْكَ أَيُّهَا النَّبِيُ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ، السَّلَامُ»، یا: «سَلَامٌ عَلَيْنَا وَعَلَىٰ عِبَادِ اللّٰهِ الصَّالِحِيْنَ، أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلٰهَ إِلَّا اللّٰهُ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُوْلُهُ» کہو۔“

Hittan bin Abdullah Raqashi ne kaha: Sayyiduna Abumusaa Ash'ari (رضي الله تعالى عنه) ne hum ko do Ishaa mein se ek Namaz (yani Maghrib ya Ishaa) padhayi to jamaat mein se ek aadmi ne kaha: Namaz neki aur zakat ke sath farz ki gayi hai, jab Sayyiduna Abumusaa (رضي الله تعالى عنه) Namaz se farigh huye to kaha: Yeh baat kisne kahi hai? Sab log khamosh rahe to Sayyiduna Abumusaa (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Aye Hittan! Yeh baat shayad tumne hi kahi hai? Maine kaha: Ji nahin, maine yeh (Namaz neki ke sath farz ki gayi hai) nahin kaha, aur main kaise kahta mujhe to khauf lahaq tha ki aap (meri sarzanish karenge) mujhse naraaz ho jayenge, ek aadmi ne kaha: Yeh kalma maine kaha tha aur mera irada khair ka hi tha yani aadmi Namaz padhe to neki bhi kare zakat bhi de (Wallahu A'lam), phir Sayyiduna Abumusaa (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Tumhen pata nahin hai tum apni Namaz mein kya kah jate ho. Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne khutba diya aur hum ko Namaz sikhlayi aur apni Sunnat bayan farmayi. Rawi ne kaha: Mera khayal hai unhon ne kaha: Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jab Namaz ki iqamat ho to tum mein se koi ek imamat karaye, pas jab wo Imam «Allahu Akbar» kahe tum bhi «Allahu Akbar» kaho, aur jab wo «Ghair-il-Maghdubi Alaihim Wa La Dhalleen» kahe to tum Aameen kaho Allah qubool karega, phir jab wo «Allahu Akbar» kahe aur ruku kare tum bhi «Allahu Akbar» kaho aur ruku mein chale jao, dhyan rahe ki Imam tumse pehle ruku mein jayega aur tum Imam ki ittiba mein baad mein ruku mein jaoge aur ruku se sar uthaoge, Imam tumse pehle (ruku se) sar uthayega." Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Tumhara aisa karna Imam ke ruku waghaira hi ke mutabiq hai, pas jab Imam «Sami Allahu Liman Hamidah» kahe to tum «Allahumma Rabbana Wa Lakal Hamd» kaho" ya yeh kaha ki "«Rabbana Lakal Hamd» kaho kyunki Allah Ta'ala ne apne Nabi ki zaban mein kaha hai «Sami Allahu Liman Hamidah» (yani Allah ne uski dua sun li ya qubool kar li jisne uski tareef ki), phir jab Imam «Allahu Akbar» kah kar Sajde mein jaye to tum bhi (uske baad) «Allahu Akbar» kaho aur Sajde mein chale jao, Imam tumse pehle Sajde mein jayega aur tumse pehle Sajde se sar uthayega", Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jab Imam aisa kare to tum bhi waisa hi karo, phir jab Imam (Tashahhud) qadah mein baithe to tum sabse pehle «At-Tahiyyatu Lil-lahi Was-Salawatu Wat-Tayyi-batu As-Salamu Alaika Ayyuhan-Nabiyyu Wa Rahmatul-lahi Wa Barakatuhu, As-Salamu Alaina Wa Alaa Iba-dil-lahis-Saliheen, Ash-hadu Al-la Ilaha Illal-lahu Wa Ash-hadu Anna Muhammadan Abduhu Wa Rasulluh» kaho.".

أَخْبَرَنَا سَعِيدُ بْنُ عَامِرٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ يُونُسَ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ حِطَّانَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الرَّقَاشِيِّ، قَالَ: صَلَّى بِنَا أَبُو مُوسَى: إِحْدَى صَلَاتَيْ الْعِشيِّ، فَقَالَ رَجُلٌ مِنْ الْقَوْمِ: أُقِرَّتْ الصَّلَاةُ بِالْبِرِّ وَالزَّكَاةِ، فَلَمَّا قَضَى أَبُو مُوسَى الصَّلَاةَ، قَالَ: أَيُّكُمْ الْقَائِلُ كَلِمَةَ كَذَا وَكَذَا، فَأَرَمَّ الْقَوْمُ. فَقَالَ: لَعَلَّكَ يَا حِطَّانُ قُلْتَهَا؟ قَالَ: مَا أَنَا قُلْتُهَا، وَقَدْ خِفْتُ أَنْ تَبْكَعَنِي بِهَا. فَقَالَ رَجُلٌ مِنْ الْقَوْمِ: أَنَا قُلْتُهَا، وَمَا أَرَدْتُ بِهَا إِلَّا الْخَيْرَ. فَقَالَ أَبُو مُوسَى: أَوَ مَا تَعْلَمُونَ مَا تَقُولُونَ فِي صَلَاتِكُمْ؟ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَطَبَنَا فَعَلَّمَنَا صَلَاتَنَا، وَبَيَّنَ لَنَا سُنَّتَنَا. قَالَ: أَحْسَبُهُ قَالَ: "إِذَا أُقِيمَتِ الصَّلَاةُ، فَلْيَؤُمَّكُمْ أَحَدُكُمْ، فَإِذَا كَبَّرَ، فَكَبِّرُوا، وَإِذَا قَالَ: غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلا الضَّالِّينَ سورة الفاتحة آية 7، فَقُولُوا: آمِينَ، يُجِبْكُمْ اللَّهُ، فَإِذَا كَبَّرَ، وَرَكَعَ فَكَبِّرُوا، وَارْكَعُوا، فَإِنَّ الْإِمَامَ يَرْكَعُ قَبْلَكُمْ وَيَرْفَعُ قَبْلَكُمْ"، قَالَ نَبِيُّ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:"فَتِلْكَ بِتِلْكَ، فَإِذَا قَالَ: سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ، فَقُولُوا: اللَّهُمَّ رَبَّنَا لَكَ الْحَمْدُ أَوْ قَالَ: رَبَّنَا وَلَكَ الْحَمْدُ، فَإِنَّ اللَّهَ قَالَ عَلَى لِسَانِ نَبِيِّهِ: سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ، فَإِذَا كَبَّرَ وَسَجَدَ، فَكَبِّرُوا وَاسْجُدُوا، فَإِنَّ الْإِمَامَ يَسْجُدُ قَبْلَكُمْ، وَيَرْفَعُ قَبْلَكُمْ"، قَالَ نَبِيُّ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:"فَتِلْكَ بِتِلْكَ، فَإِذَا كَانَ عِنْدَ الْقَعْدَةِ فَلْيَكُنْ مِنْ أَوَّلِ قَوْلِ أَحَدِكُمْ: التَّحِيَّاتُ الطَّيِّبَاتُ الصَّلَوَاتُ لِلَّهِ، السَّلَامُ أَوْ سَلَامٌ عَلَيْكَ أَيُّهَا النَّبِيُّ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ، السَّلَامُ أَوْ سَلَامٌ عَلَيْنَا وَعَلَى عِبَادِ اللَّهِ الصَّالِحِينَ، أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ، وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ".