2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the evidence that Allah Almighty instructed His chosen Prophet (peace be upon him) regarding the number of units of prayer during travel.

بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ وَلَّى نَبِيَّهُ الْمُصْطَفَى صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تِبْيَانَ عَدَدِ الصَّلَاةِ فِي السَّفَرِ،

Sahih Ibn Khuzaymah 946

Ameer bin Abdullah bin Khalid narrated that he asked Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with them both) that we do not find any mention of the prayer of the resident (muqeem) and the prayer of fear in the Holy Quran. So Abdullah (may Allah be pleased with him) said: O nephew! Indeed, Allah sent Muhammad (peace be upon him) to us and we did not know anything, so (now) we do as we saw Muhammad (peace be upon him) doing.


Grade: Sahih

جناب امیہ بن عبداللہ بن خالد کہتے ہیں کہ میں نے سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے کہا کہ ہم حضر اور خوف کی نماز کا تذکرہ تو قرآن مجید میں نہیں پاتے۔ تو سیدنا عبداللہ رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ اے بھتیجے، بیشک اللہ تعالیٰ نے ہماری طرف محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو مبعوث فرمایا اور ہم کچھ نہیں جانتے تھے، لہٰذا ہم (اب) اس طرح کرتے ہیں جس طرح ہم نے محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو کرتے ہوئے دیکھا ہے۔

Janab Umayyah bin Abdullah bin Khalid kehte hain ki maine Sayyidina Abdullah bin Umar Radi Allahu Anhuma se kaha ki hum Hazar aur khauf ki namaz ka tazkara to Quran Majeed mein nahi pate. To Sayyidina Abdullah Radi Allahu Anhu ne farmaya ki aye bhateeje, beshak Allah Ta'ala ne hamari taraf Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam ko mab'oos farmaya aur hum kuchh nahin jante the, lihaza hum (ab) is tarah karte hain jis tarah humne Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam ko karte hue dekha hai.

نَا نَا يُونُسُ بْنُ عَبْدِ الأَعْلَى، أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ يَعْنِي ابْنَ اللَّيْثِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ يَعْنِي ابْنَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ أُمَيَّةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ خَالِدٍ، أَنَّهُ قَالَ لِعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ :" إِنَّا نَجِدُ صَلاةَ الْحَضَرِ وَصَلاةَ الْخَوْفِ فِي الْقُرْآنِ، وَلا نَجِدُ صَلاةَ السَّفَرِ فِي الْقُرْآنِ؟ فَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ: يَا ابْنَ أَخِي، إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ بَعَثَ إِلَيْنَا مُحَمَّدًا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَلا نَعْلَمُ شَيْئًا، فَإِنَّمَا نَفْعَلُ كَمَا رَأَيْنَا مُحَمَّدًا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَفْعَلُ"

Sahih Ibn Khuzaymah 947

Narrated Ibn `Umar: I went on a journey with Allah's Messenger (ﷺ), Abu Bakr, `Umar and `Uthman. They used to offer two Rakat (in Zuhr and `Asr prayers) and did not offer any optional prayer before or after them. Ibn `Umar added: If I were to offer optional prayers before or after them (in journey) I would have offered them (Zuhr and 'Asr) as full prayers (of four Rakat).


Grade: Sahih

سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ میں نے رسول اﷲ صلی اللہ علیہ وسلم اور سیدنا ابوبکر، عمر اور عثمان رضی اﷲ عنہم اجمعین کے ساتھ سفر کئے ہیں، یہ سب حضرات ظہر اور عصر کی نماز دو دو رکعت پڑھا کرتے تھے، ان سے پہلے اور بعد میں کوئی (نفل یا سنت) نماز نہیں پڑھتے تھے۔ اور سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے فرمایا کہ اگر میں نے ان نمازوں سے پہلے یا بعد میں (سفر کی حالت میں نفل یا سنتیں) پڑھنی ہوتیں تو میں یہ نمازیں پوری پڑھتا (اور قصر نہ کرتا)۔

Sayyidna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ke maine Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam aur Sayyidna Abu Bakr Umar aur Usman Radi Allahu Anhum Ajmaeen ke sath safar kiye hain ye sab hazrat Zuhar aur Asr ki namaz do do rakat parrha karte the in se pehle aur baad mein koi namaz nahi parhte the aur Sayyidna Abdullah bin Umar Radi Allahu Anhuma ne farmaya ke agar maine in namaazon se pehle ya baad mein parhni hoti to main ye namazen puri parhta

نَا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَبْدِ الْحَكَمِ الْوَرَّاقُ ، أَخْبَرَنَا يَحْيَى بْنُ سُلَيْمٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ:" سَافَرْتُ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَمَعَ أَبِي بَكْرٍ، وَعُمَرَ، وَعُثْمَانَ، فَكَانُوا يُصَلُّونَ الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ رَكْعَتَيْنِ رَكْعَتَيْنِ، لا يُصَلُّونَ قَبْلَهَا، وَلا بَعْدَهَا" وَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ: لَوْ كُنْتُ مُصَلِّيًا قَبْلَهَا أَوْ بَعْدَهَا لأَتْمَمْتُهَا

Sahih Ibn Khuzaymah 948

Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that the hadith of Sayyiduna Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prayed four rak'ahs of Zuhr in Madinah and two rak'ahs of Asr in Dhu al-Halifah. This is evidence that a traveler can shorten the prayer (in a journey) even in a state of peace and security without fear of the disbelievers.


Grade: Sahih

امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ سیدنا انس بن مالک رضی اللہ عنہ کی یہ حدیث کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے مدینہ منورہ میں ظہر کی نماز چار رکعتیں پڑھی اور ذوالحلیفہ کے مقام پر عصر کی نماز دو رکعت پڑھی۔ یہ اس بات کی دلیل ہے کہ امن و امان کی حالت میں کفار کے فتنے کے ڈر کے بغیر بھی نمازی (سفر میں) نماز قصر کر سکتا ہے۔

Imaam Abubakr rehmatullah alaih farmate hain keh Sayyiduna Anas bin Maalik razi Allahu anhu ki yeh hadees keh Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne Madina Munawwara mein Zuhr ki namaz chaar rakaaten parhayi aur Zulhulayfah ke maqam par Asr ki namaz do rakaaten parhayi. Yeh is baat ki daleel hai keh aman o amaan ki halat mein kuffar ke fitne ke darr ke baghair bhi namazi (safar mein) namaz qasar kar sakta hai.

قَالَ أَبُو بَكْرٍ: وَفِي خَبَرِ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ" صَلَّى النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الظُّهْرَ بِالْمَدِينَةِ أَرْبَعًا، وَالْعَصْرَ بِذِي الْحُلَيْفَةِ رَكْعَتَيْنِ" دَالٌ عَلَى أَنَّ لِلآمِنِ غَيْرِ الْخَائِفِ مِنْ أَنْ يَفْتِنَهُ الْكُفَّارُ أَنْ يَقْصُرَ الصَّلاةَ.

Sahih Ibn Khuzaymah 949

And similarly, this hadith of Hazrat Haritha bin Wahab is also evidence of this issue that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) led us in two rak'ahs (during a journey) even though we were in a large group and in complete peace and security. And in the narration of Abu Hanzalah from Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with them both), it is stated that I said, "Indeed, we are in a state of peace and security." So he said, "The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) taught us in this very manner." This is evidence that a traveler can shorten the prayer even without any fear during the journey.


Grade: Sahih

اور اسی طرح حضرت حارثہ بن وہب کی یہ حدیث بھی اس مسئلہ کی دلیل ہے کہ ہمیں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے دو رکعتیں (سفرمیں) پڑھائیں حالانکہ ہم کثیر تعداد میں اور نہایت امن و امان میں تھے۔ اور ابوحنظلہ کی سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت میں ہے کہ میں نے کہا، ”بیشک ہم امن و امان کی حالت میں ہیں۔ تو انہوں نے فرمایا کہ ”نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے اسی طرح طریقہ سکھایا ہے۔ یہ اس بات کی دلیل ہے کہ سفر میں کسی خوف کے بغیر بھی نمازی نماز قصر کر سکتا ہے۔

Aur isi tarah Hazrat Haritha bin Wahab ki yeh hadees bhi is masle ki daleel hai keh hamen Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne do rakattain (safar mein) parhaeen halankeh hum kaseer tadaad mein aur nihayat aman o amaan mein thay. Aur Abu Hanthalah ki Sayyiduna Ibn Umar radi Allahu anhuma se riwayat mein hai keh maine kaha, "Beshak hum aman o amaan ki halat mein hain." To unhon ne farmaya keh "Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne isi tarah tareeqa sikhaya hai." Yeh is baat ki daleel hai keh safar mein kisi khauf ke baghair bhi namaazi namaz qasar kar sakta hai.

وَكَذَلِكَ خَبَرُ حَارِثَةَ بْنِ وَهْبٍ" صَلَّى بِنَا النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَكْعَتَيْنِ أَكْثَرَ مَا كُنَّا وَآمَنُهُ"، وَخَبَرُ أَبِي حَنْظَلَةَ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، قُلْتُ: إِنَّا آمِنُونَ، قَالَ: كَذَلِكَ سَنَّ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَدُلُّ عَلَى أَنَّ لِغَيْرِ الْخَائِفِ قَصْرَ الصَّلاةِ فِي السَّفَرِ