2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the obligation of two prostrations of forgetfulness for someone who mistakenly finishes their prayer before completing it

بَابُ إِيجَابِ سَجْدَتَيِ السَّهْوِ عَلَى الْمُسَلِّمِ قَبْلَ الْفَرَاغِ مِنَ الصَّلَاةِ سَاهِيًا،

Sahih Ibn Khuzaymah 1036

Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrates a similar narration from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) regarding the aforementioned Hadith. Meaning, "You (peace and blessings of Allah be upon him) performed the two prostrations of forgetfulness on the day when Dhu'l-Yadain came to your presence after the concluding Salam (and informed you of an omission in the prayer)." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) states that this Hadith from Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him), narrated by Ibn Sireen, indicates the negligence of the person who thinks that this incident occurred before the prohibition of speaking during prayer was revealed to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Anyone with a discerning mind who reflects upon the Prophet's instructions (peace and blessings of Allah be upon him) and the words of the narrators of this Hadith will realize that this statement stems from the ignorance of the speaker. In the Hadith narrated by Ibn Sireen from Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him), the words are, "The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) led us in prayer." Similarly, Imam Malik ibn Anas (may Allah have mercy on him), with his chain of narration, relates this narration from Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) through Abul-Aswad, the freed slave of Bani Abī Ahmad. In this narration, the words are "Salla lana" (meaning, "He led us in prayer") instead of "Salla bina" (the meaning remains the same: The Messenger of Allah [peace and blessings of Allah be upon him] led us in prayer).


Grade: Sahih

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے مذکورہ بالا حدیث کی مثل روایت بیان کرتے ہیں۔ یعنی ”آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے سہو کے دو سجدے کیے جس دن سلام پھیرنے کے بعد ذوالیدین آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی خدم میں حاضر ہوا تھا (اور نماز میں کمی کی اطلاع دی تھی) امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ ابن سیرین کی سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے یہ حدیث اس شخص کی غفلت پر دلالت کرتی ہے جس کا خیال ہے کہ یہ قصّہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے نماز میں کلام کرنے کی ممانعت سے پہلے کا ہے اور جو شخص علمی سوجھ بوجھ رکھتا ہو اور اس نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے فرامین اور اس حدیث کے راویوں کے الفاظ میں غور و فکر کیا ہو وہ جان لیتا ہے کہ یہ بات کہنے والے کی جہالت پر مبنی ہے۔ جناب ابن سیرین کی سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی حدیث میں یہ الفاظ ہیں کہ ”رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں نماز پڑھائی۔“ اسی طرح امام مالک بن انس رحمه الله نے اپنی سند کے ساتھ یہ روایت بنی ابی احمد کے آزاد کر دہ غلام جناب ابوسفیان کے واسطے سے سیدنا ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے بیان کی ہے۔ اس میں ”صلی بنا“ کی بجائے ”صلی لنا“ کے الفاظ ہیں (مطلب ایک ہی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں نماز پڑھائی۔)

Sayyidina Abu Huraira Radi Allahu Anhu Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se mazkura bala hadees ki misal riwayat bayan karte hain. Yani “Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne sahw ke do sajde kiye jis din salaam phirne ke baad Zul-Jadeen Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ki khidmat mein hazir hua tha (aur namaz mein kami ki ittila di thi) Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki Ibn Sireen ki Sayyidina Abu Huraira Radi Allahu Anhu se yeh hadees us shakhs ki ghaflat par dalalat karti hai jis ka khayal hai ki yeh qissa Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke namaz mein kalaam karne ki mamanat se pehle ka hai aur jo shakhs ilmi soojh boojh rakhta ho aur usne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke faramin aur is hadees ke raviyon ke alfaaz mein ghaur o fikr kiya ho woh jaan leta hai ki yeh baat kehne wale ki jahalat par mabni hai. Janab Ibn Sireen ki Sayyidina Abu Huraira Radi Allahu Anhu se marvi hadees mein yeh alfaaz hain ki “Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne humein namaz parhaayi.” Isi tarah Imam Malik bin Anas Rahmatullah Alaih ne apni sanad ke sath yeh riwayat Bani Abi Ahmad ke aazaad kar dah ghulam Janab Abu Sufiyan ke waste se Sayyidina Abu Huraira Radi Allahu Anhu se bayan ki hai. Is mein “Salli Bina” ki bajaye “Salli Lana” ke alfaaz hain (matlab ek hi hai ki Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne humein namaz parhaayi.)

نَا عِيسَى بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْغَافِقِيُّ ، حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ ، حَدَّثَنِي عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ ، حَدَّثَنِي قَتَادَةُ بْنُ دِعَامَةَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِثْلَهُ يَعْنِي أَنَّهُ سَجَدَ سَجْدَتَيِ السَّهْوِ يَوْمَ جَاءَهُ ذُو الْيَدَيْنِ بَعْدَ التَّسْلِيمِ. قَالَ أَبُو بَكْرٍ: خَبَرُ ابْنِ سِيرِينَ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ دَالٌ عَلَى إِغْفَالِ مَنْ زَعَمَ أَنَّ هَذِهِ الْقِصَّةَ كَانَتْ قَبْلَ نَهْيِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْكَلامِ فِي الصَّلاةِ، وَمَنْ فَهِمَ الْعِلْمَ، وَتَدَبَّرَ أَخْبَارِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَأَلْفَاظَ رُوَاةِ هَذَا الْخَبَرِ، عَلِمَ أَنَّ هَذَا الْقَوْلَ جَهْلٌ مِنْ قَائِلِهِ فِي خَبَرِ ابْنِ سِيرِينَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، صَلَّى بِنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَهَكَذَا رَوَاهُ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ الْحُصَيْنِ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ مَوْلَى بَنِي أَحْمَدَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: صَلَّى لَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ