2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the obligation of two prostrations of forgetfulness for someone who mistakenly finishes their prayer before completing it
بَابُ إِيجَابِ سَجْدَتَيِ السَّهْوِ عَلَى الْمُسَلِّمِ قَبْلَ الْفَرَاغِ مِنَ الصَّلَاةِ سَاهِيًا،
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mu‘āwiyah bn ḥudayjin | Mu'awiyah ibn Hudayj al-Khulayi | Minor Companion |
suwayd bn qaysin | Suwayd ibn Qays al-Tujaybi | Trustworthy |
yazīd bn abī ḥabībin | Yazid ibn Qays al-Azdi | Trustworthy jurist and he used to narrate longer narrations |
yaḥyá bn ayyūb | Yahya ibn Ayyub al-Ghafiqi | Saduq Hasan al-Hadith |
abī | Jarir ibn Hazim al-Azdi | Trustworthy |
wahb bn jarīrin | Wahab ibn Jarir al-Azdi | Thiqah (Trustworthy) |
bundārun | Muhammad ibn Bashshar al-Abdi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مُعَاوِيَةَ بْنِ حُدَيْجٍ | معاوية بن حديج الخولاني | صحابي صغير |
سُوَيْدِ بْنِ قَيْسٍ | سويد بن قيس التجيبي | ثقة |
يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ | يزيد بن قيس الأزدي | ثقة فقيه وكان يرسل |
يَحْيَى بْنَ أَيُّوبَ | يحيى بن أيوب الغافقي | صدوق حسن الحديث |
أَبِي | جرير بن حازم الأزدي | ثقة |
وَهْبُ بْنُ جَرِيرٍ | وهب بن جرير الأزدي | ثقة |
بُنْدَارٌ | محمد بن بشار العبدي | ثقة حافظ |
Sahih Ibn Khuzaymah 1038
Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: Similarly, this narration was narrated by Aban bin Yazid al-Attar, on the authority of Yahya bin Abi Kathir, from Abu Salama, from Abu Hurairah (may Allah be pleased with him), that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) led them in prayer. Then he narrated the whole story. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) is saying that he was present with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in this prayer in which this story is mentioned. Therefore, how could this story of the two men who had a dispute be before the prohibition of the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) speech in prayer, when Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) narrated that when he returned from Abyssinia and greeted the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) while he was praying, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) told him that Allah Almighty had revealed a new command that the worshiper should not speak during prayer. And the return of Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) from the land of Abyssinia was before the Battle of Badr because Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) participated in the Battle of Badr and he also claimed that he killed Abu Jahl bin Hisham on that day. I have mentioned this story in the Book of Jihad. And Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) came to Madinah several years after the Battle of Badr. When he came to Madinah, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was in Khaybar (for the Battle of Khaybar). And he (peace and blessings of Allah be upon him) had made Siba' bin 'Arfatah al-Ghifari (may Allah be pleased with him) his deputy in Madinah.
Grade: Sahih
امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اسی طرح یہ روایت ابان بن یزید العطار نے یحییٰ بن ابی کثیر کے واسطے سے سیدنا ابوسلمہ کی سیدنا ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت بیان کی ہے۔ کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے انہیں نماز پڑھائی۔ پھر پورا قصّہ بیان کیا۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ بتا رہے ہیں کہ وہ اس نماز میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ حاضر تھے، جس میں یہ قصّہ ہے۔ لہٰذا ذوالیدین کا یہ قصّہ نماز میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے کلام کو منع کر نے سے پہلے کا کیسے ہو سکتا ہے؟ جب کہ سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ بتا رہے کہ ہیں کہ جب انہوں نے ملک حبشہ سے واپسی پر نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو (حالت نماز میں) سلام کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے انہیں بتایا تھا کہ ﷲ تعالیٰ نے نیا حُکم دے دیا ہے کہ نمازی نماز کے دوران میں بات چیت نہ کیا کریں۔ اور سر زمین حبشہ سے سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ کی واپسی جنگ بدر سے پہلے ہوئی تھی کیونکہ سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ نے جنگ بدر میں شرکت کی تھی اور اُنہوں نے یہ دعوٰی بھی کیا تھا کہ اُنہوں نے اسی دن ابوجہل بن ہشام کو قتل کیا تھا۔ میں نے یہ قصّہ کتاب الجہاد میں بیان کیا ہے اور سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ جنگ بدر کے کئی سال بعد مدینہ منوّرہ تشریف لائے ہیں۔ جب وہ مدینہ آئے تھے تو اس وقت نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم (غزوہ خیبر کے لئے) خیبر میں تھے۔ اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے مدینہ منوّرہ میں سیدنا سباع بن عرفطہ غفاری رضی اللہ عنہ کو اپنا قائم مقام بنایا تھا۔
Imam Abubakar Rahmatullah Alaih farmate hain ki isi tarah ye riwayat Aban bin Yazid Alattar ne Yahya bin Abi Kathir ke waste se Sayyiduna Abusalma ki Sayyiduna Abu Hurairah Radi Allahu Anhu se riwayat bayan ki hai. Ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne unhen namaz parhayi. Phir poora qissa bayan kiya. Imam Abubakar Rahmatullah Alaih farmate hain ke Sayyiduna Abu Hurairah Radi Allahu Anhu bata rahe hain ke wo is namaz mein Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ke sath hazir thay, jis mein ye qissa hai. Lihaza walidain ka ye qissa namaz mein Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke kalam ko mana karne se pehle ka kaise ho sakta hai? Jab ke Sayyiduna Ibn Masood Radi Allahu Anhu bata rahe hain ke hain ke jab unhon ne mulk Habsha se wapsi par Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ko (halat namaz mein) salam kiya to Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne unhen bataya tha ke Allah Ta'ala ne naya hukm de diya hai ke namazi namaz ke dauran mein baat chit na kiya karen. Aur sar zameen Habsha se Sayyiduna Ibn Masood Radi Allahu Anhu ki wapsi jang Badr se pehle hui thi kyunke Sayyiduna Ibn Masood Radi Allahu Anhu ne jang Badr mein shirkat ki thi aur unhon ne ye daawa bhi kiya tha ke unhon ne usi din Abu Jahl bin Hisham ko qatl kiya tha. Maine ye qissa Kitab al-Jihad mein bayan kiya hai aur Sayyiduna Abu Hurairah Radi Allahu Anhu jang Badr ke kai saal baad Madinah Munawwarah tashreef laye. Jab wo Madinah aaye thay to us waqt Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam (Ghazwa Khaibar ke liye) Khaibar mein thay. Aur Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne Madinah Munawwarah mein Sayyiduna Saba' bin 'Urfa Ghifari Radi Allahu Anhu ko apna qa'im maqam banaya tha.
قَالَ أَبُو بَكْرٍ: وَهَكَذَا رَوَاهُ أَبَانُ بْنُ يَزِيدَ الْعَطَّارِ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى بِهِمْ فَذَكَرَ الْقِصَّةَ. ثناهُ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، نَا مُسْلِمُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، حَدَّثَنَا أَبَانُ بْنُ يَزِيدَ ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَأَبُو هُرَيْرَةَ يُخْبِرُ أَنَّهُ شَهِدَ هَذِهِ الصَّلاةَ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الَّتِي فِيهَا هَذِهِ الْقِصَّةُ، فَكَيْفَ تَكُونُ قِصَّةُ ذِي الْيَدَيْنِ هَذِهِ قَبْلَ نَهْيِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْكَلامِ فِي الصَّلاةِ؟ وَابْنُ مَسْعُودٍ يُخْبِرُ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَعْلَمَهُ عِنْدَ رُجُوعِهِ مِنْ أَرْضِ الْحَبَشَةِ لَمَّا سَلَّمَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنَّ مِمَّا أَحْدَثَ اللَّهُ أَنْ لا يَتَكَلَّمُوا فِي الصَّلاةِ، وَرُجُوعُ ابْنِ مَسْعُودَ مِنْ أَرْضِ الْحَبَشَةِ كَانَ قَبْلَ وَقْعَةِ بَدْرٍ، إِذِ ابْنُ مَسْعُودٍ قَدْ كَانَ شَهِدَ بَدْرًا، وَادَّعَى أَنَّهُ قَتَلَ أَبَا جَهْلِ بْنَ هِشَامٍ يَوْمَئِذٍ، قَدْ أَمْلَيْتُ هَذِهِ الْقِصَّةَ فِي كِتَابِ الْجِهَادِ، وَأَبُو هُرَيْرَةَ إِنَّمَا قَدِمَ الْمَدِينَةَ بَعْدَ بَدْرٍ بِسِنِينَ، قَدِمَ الْمَدِينَةَ