6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ
Chapter of Clarification that Giving Zakat is a Rule of Islam according to the Two Trustworthy Ones: the Trustworthy of Heaven, Gabriel, and the Trustworthy of Earth, Muhammad the Prophet, peace be upon them.
بَابُ الْبَيَانِ أَنَّ إِيتَاءَ الزَّكَاةِ مِنَ الْإِسْلَامِ بِحُكْمِ الْأَمِينَيْنِ: أَمِينِ السَّمَاءِ جِبْرِيلَ، وَأَمِينِ الْأَرْضِ مُحَمَّدٍ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِمَا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abū hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
shufayyan | Shafi' bin Ma'tab al-Asbahi | Trustworthy |
‘qbh bn muslimin | Uqbah ibn Muslim al-Tajibi | Trustworthy |
al-walīd bn abī al-walīd abū ‘uthmān | Al-Walid ibn Abi Al-Walid Al-Qurashi | Trustworthy |
ḥaywah bn shurayḥin | Haywah ibn Shuraih al-Tujaybi | Trustworthy, Upright |
‘abd al-lah bn al-mubārak | Abdullah ibn al-Mubarak al-Hanzali | Trustworthy, firm, jurist, scholar, generous, warrior, gathered in him the qualities of goodness |
‘tbh bn ‘abd al-lah | Utbah ibn Abdullah al-Yahmadi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبُو هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
شُفَيًّا | شفي بن ماتع الأصبحي | ثقة |
عُقْبَةَ بْنَ مُسْلِمٍ | عقبة بن مسلم التجيبي | ثقة |
الْوَلِيدُ بْنُ أَبِي الْوَلِيدِ أَبُو عُثْمَانَ | الوليد بن أبي الوليد القرشي | ثقة |
حَيْوَةُ بْنُ شُرَيْحٍ | حيوة بن شريح التجيبي | ثقة ثبت |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ | عبد الله بن المبارك الحنظلي | ثقة ثبت فقيه عالم جواد مجاهد جمعت فيه خصال الخير |
عُتْبَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ | عتبة بن عبد الله اليحمدي | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 2244
Abu Huraira reported: One day, while Allah’s Messenger, may Allah bless him and grant him peace, was sitting in the company of people, a man came walking until he stood in front of him and said, “O Messenger of Allah, what is Belief (Iman)?” He said, “To believe in Allah, His Angels, His Books, His Messengers, to believe in the Last Day, and to believe in Divine Decree, both the good and the evil thereof.” He said, “O Messenger of Allah, what is Islam?” He said, “Islam is to worship Allah alone and not to associate anything with Him, to establish prayer, to pay the compulsory charity (Zakat) and to fast in Ramadan.” He said, “O Messenger of Allah, what is Ihsan (goodness)?” He said, “To worship Allah as though you are seeing Him, and if you are not seeing Him then indeed He sees you.” He said, “O Messenger of Allah, when will the Hour be established?” He said, “The one who is asked about it has no more knowledge of it than the one who is asking (about it), but I will inform you about its signs: When the slave-girl gives birth to her mistress, when the barefoot, naked, destitute shepherds compete with one another in constructing tall buildings, these are some of its signs. It will come suddenly like a rope that falls to the middle of a camel’s back, no one knows when. It will come upon the people unexpectedly.” Then he recited: “Verily, the knowledge of the Hour is with Allah (Alone).” [Quran: 31:34]…until the end of the Verse. Then that man went away. The Prophet, may Allah bless him and grant him peace, said, “This was Gabriel, peace be upon him. He came to teach the people their religion.” Abu Bakr said: Abu Hayyan’s name is Yahya bin Said bin Hayyan at-Taimi, of the tribe of Taym ar-Rabab.
Grade: Sahih
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ اس درمیان کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم (گھر سے باہر) لوگوں کے درمیان تشریف فرما تھے جب ایک شخص چلتے ہوئے آپ کے پاس حاضر ہوا اور اس نے عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول، ایمان کیا ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”ایمان یہ ہے کہ تُو اللہ تعالیٰ، اُس کے فرشتوں، اُس کی کتاب، اُس کی ملاقات اور اُس کے رسولوں پر ایمان لائے اور تُو آخرت کے دن اُٹھنے پر یقین رکھے۔“ اُس نے عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول، اسلام کیا ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”اسلام یہ ہے کہ تُو اللہ کی عبادت کرے اُس کے ساتھ کسی کو شریک نہ بنائے، اور نماز قائم کرے اور تُو فرض زکاۃ ادا کرے اور رمضان المبارک کے روزے رکھے۔“ اُس نے عرض کی کہ اے اللہ کے رسول، احسان کی حقیقت کیا ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”احسان یہ ہے کہ تُو اللہ تعالیٰ کی عبادت اس طرح کرے کہ گویا تُو اللہ تعالیٰ کو دیکھ رہا ہے کیونکہ اگر تُو اُسے دیکھ نہیں رہا تو بلاشبہ وہ تو تجھےدیکھ رہا ہے۔“ اُس نے پوچھا کہ اے اللہ کے رسول، قیامت کب آئے گی؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جس شخص سے قیامت کے بارے میں پوچھا، جارہا ہے وہ سوال کرنے والے سے زیادہ نہیں جانتا۔ لیکن میں تمہیں اس کی نشانیاں بتا دیتا ہوں۔ جب لونڈی اپنے مالک کو جنے گی تو یہ قیامت کی نشانی ہوگی اور جب بکریوں کے چرواہے بلند وبالا عمارات بنانے میں فخر و غرور کا اظہار کریں گے تو یہ قیامت کی نشانی ہوگی اور جب ننگے بدن، ننگے پاؤں چلنے والے (فقراء) لوگوں کے سردار بن جائیں گے تو یہ قیامت کی نشانی ہوگی۔ قیامت کا علم ان پانچ چیزوں میں سے ہے جنہیں اللہ تعالیٰ کے سوا کوئی نہیں جانتا۔ پھر آپ نے یا آیت تلاوت فرمائی «إِنَّ اللَّهَ عِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَيُنَزِّلُ الْغَيْثَ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْأَرْحَامِ ۖ وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَّاذَا تَكْسِبُ غَدًا ۖ وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ» [ سورة لقمان: 34 ] ”بیشک قیامت کا علم اللہ ہی کے پاس ہے اور وہی بارش نازل کرتا ہے اور وہی جانتا ہے جو ماؤں کے پیٹوں میں ہے اور کوئی نہیں جانتا کہ وہ کل کیا کام کرے گا اور کوئی نہیں جانتا کہ وہ کس زمین میں مرے گا۔ بیشک اللہ خوب جاننے والا پوری طرح باخبر ہے۔“ پھر وہ شخص پشت پھیر کر چلا گیا تو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”یہ جبرائیل عليه السلام ہیں، لوگوں کو اُن کا دین سکھانے آئے تھے“ یہ روایت جناب محمد بن بشر کی ہے۔
Sayyidna Abu Hurairah Radi Allahu Anhu bayan karte hain keh iss darmiyaan keh Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam (ghar se bahar) logon ke darmiyaan tashreef farma the jab ek shakhs chalte huye aap ke paas hazir hua aur usne arz kiya keh aye Allah ke Rasul, imaan kya hai? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Iman yeh hai keh tu Allah Ta'ala, uske farishton, uski kitaab, uski mulaqat aur uske rasulon par iman laye aur tu aakhirat ke din uthne par yaqeen rakhe.” Usne arz kiya keh aye Allah ke Rasul, Islam kya hai? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Islam yeh hai keh tu Allah ki ibadat kare uske saath kisi ko sharik na banaye, aur namaz qayam kare aur tu farz zakat ada kare aur Ramzan-ul-Mubarak ke roze rakhe.” Usne arz kiya keh aye Allah ke Rasul, ehsaan ki haqeeqat kya hai? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Ehsaan yeh hai ke tu Allah Ta'ala ki ibadat iss tarah kare ke goya tu Allah Ta'ala ko dekh raha hai kyunki agar tu usey dekh nahin raha to bilashuba woh to tujhe dekh raha hai.” Usne pucha keh aye Allah ke Rasul, qayamat kab aayegi? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Jiss shakhs se qayamat ke baare mein pucha, ja raha hai woh sawal karne wale se zyada nahin janta. Lekin mein tumhen iss ki nishaniyan bata deta hun. Jab laundi apne malik ko janey gi to yeh qayamat ki nishani hogi aur jab bakriyon ke charwahe buland bala imarat banane mein fakhr-o-ghuroor ka izhaar karenge to yeh qayamat ki nishani hogi aur jab nange badan, nange paon chalne wale (fuqara) logon ke sardar ban jayenge to yeh qayamat ki nishani hogi. Qayamat ka ilm inn panch cheezon mein se hai jinhen Allah Ta'ala ke siwa koi nahin janta.” Phir aap ne yeh aayat tilawat farmai: “Innallaha 'indahu 'ilmuss-sa'ati wayunazzilul-ghays wa ya'lamu ma fil-arhami wa ma tadri nafsun maza taksibu ghadan wa ma tadri nafsun bi-ayyi arzin tamut, Innallaha 'Aleemun Khabeer.” [Surah Luqman: 34] “Beshak qayamat ka ilm Allah hi ke paas hai aur wahi baarish nazil karta hai aur wahi janta hai jo maaon ke peton mein hai aur koi nahin janta keh woh kal kya kaam karega aur koi nahin janta keh woh kis zameen mein maregi. Beshak Allah khoob janne wala poori tarah bakhabar hai.” Phir woh shakhs pusht phir kar chala gaya to Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Yeh Jibraeel Alaihissalam hain, logon ko unka deen sikhaane aaye the.” Yeh riwayat Janab Muhammad bin Bashr ki hai.
حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الدَّوْرَقِيُّ ، حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، حَدَّثَنَا أَبُو حَيَّانَ . ح وَحَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ مُوسَى ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ أَبِي حَيَّانَ التَّيْمِيِّ . ح وَحَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَسْرُوقِيُّ ، حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، حَدَّثَنِي أَبُو حَيَّانَ التَّيْمِيُّ . ح وَحَدَّثَنَا عَبْدَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْخُزَاعِيُّ ، أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، حَدَّثَنِي أَبُو حَيَّانَ ، عَنْ أَبِي زُرْعَةَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ: بَيْنَمَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمًا بَارِزًا لِلنَّاسِ إِذْ أَتَاهُ رَجُلٌ يَمْشِي، فَقَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، " مَا الإِيمَانُ؟ , قَالَ: أَنْ تُؤْمِنَ بِاللَّهِ، وَمَلائِكَتِهِ، وَكِتَابِهِ، وَلِقَائِهِ، وَرُسُلِهِ، وَتُؤْمِنَ بِالْبَعْثِ الآخِرِ"، قَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ،" مَا الإِسْلامُ؟ قَالَ: أَنْ تَعْبُدَ اللَّهَ لا تُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا، وَتُقِيمَ الصَّلاةَ، وَتُؤْتِيَ الزَّكَاةَ الْمَفْرُوضَةَ، وَتَصُومَ رَمَضَانَ"، قَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ،" مَا الإِحْسَانُ؟ قَالَ: الإِحْسَانُ أَنْ تَعْبُدَ اللَّهَ كَأَنَّكَ تَرَاهُ، فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تَكُنْ تَرَاهُ، فَإِنَّهُ يَرَاكَ"، قَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ،" مَتَى السَّاعَةُ؟ قَالَ: مَا الْمَسْئُولُ عَنْهَا بِأَعْلَمَ مِنَ السَّائِلِ، وَلَكِنْ سَأُحَدِّثُكَ عَنِ أَشْرَاطِهَا: إِذَا وَلَدَتِ الأَمَةُ رَبَّهَا يَعْنِي السَّرَارِيَّ، فَقَالَ: فَذَلِكَ مِنْ أَشْرَاطِهَا: وَإِذَا تَطَاوَلَ رِعَاءُ الْبَهْمِ فِي الْبُنْيَانِ، فَذَلِكَ أَشْرَاطُهَا، وَإِذَا صَارَ الْعُرَاةُ الْحُفَاةُ رُءُوسَ النَّاسِ، فَذَلِكَ مِنْ أَشْرَاطِهَا فِي خَمْسٍ لا يَعْلَمُهُنَّ إِلا اللَّهُ، ثُمَّ تَلا: إِنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ سورة لقمان آية 34 إِلَى آخِرِ السُّورَةِ، ثُمَّ أَدْبَرَ الرَّجُلُ، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: هَذَا جِبْرِيلُ يُعَلِّمُ النَّاسَ دِينَهُمْ" ، هَذَا حَدِيثُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: أَبُو حَيَّانَ هَذَا اسْمُهُ يَحْيَى بْنُ سَعِيدِ بْنِ حَيَّانَ التَّيْمِيُّ تَيْمُ الرَّبَابِ