2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Permissibility of the Traveler Shortening the Prayer if He Stays in a Town for More Than Fifteen Days Without Firm Intention of Staying for a Known Period Due to Need

بَابُ إِبَاحَةِ قَصْرِ الْمُسَافِرِ إِذَا أَقَامَ بِالْبَلْدَةِ أَكْثَرَ مِنْ خَمْسَ عَشْرَةَ مِنْ غَيْرِ إِزْمَاعٍ عَلَى إِقَامَةٍ مَعْلُومَةٍ بِالْبَلْدَةِ عَلَى الْحَاجَةِ

Sahih Ibn Khuzaymah 955

Narrated Ibn 'Abbas: The Prophet (ﷺ) once stayed (at a place) for nineteen days and offered the (prayer) shortened to two rak'ahs, so we, too, observe the two rak'ahs (prayer) during a journey of nineteen days, but if we stay for a period exceeding this, then we offer the prayer in full (i. e. four rak'ahs).

سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک سفر کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم اُنیس دن تک اقامت پذیر رہے اور نماز دو رکعتیں پڑھتے رہے۔ سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ لہٰذا ہم بھی اُنیس دن تک سفر میں دو رکعتیں (نماز قصر) پڑھتے ہیں، اور اگر ہم اس سے زیادہ دن مقیم ہوں تو پھر چار رکعتیں (مکمّل نماز) پڑھتے ہیں۔

Sayyidna Ibn Abbas Raziallahu Anhuma bayan karte hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne aik safar kiya to aap Sallallahu Alaihi Wasallam unees din tak iqamat pazir rahe aur namaz do rakat parhte rahe. Sayyidna Ibn Abbas Raziallahu Anhuma kahte hain ke lihaza hum bhi unees din tak safar mein do rakat (namaz qasr) parhte hain, aur agar hum is se ziada din muqeem hon to phir char rakat (mukammal namaz) parhte hain.

نَا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ ضُرَيْسٍ ، قَالا: حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، نَا عَاصِمٌ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ: " سَافَرَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَفَرًا، فَأَقَامَ تِسْعَةَ عَشَرَ يَوْمًا يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ" قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: فَنَحْنُ نُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ فِيمَا بَيْنَنَا وَبَيْنَ تِسْعَةَ عَشَرَ يَوْمًا، فَإِذَا أَقَمْنَا أَكْثَرَ مِنْ ذَلِكَ صَلَّيْنَا أَرْبَعًا. قَالَ ابْنُ ضُرَيْسٍ: عَنْ عَاصِمٍ