15.
The Book of Pilgrimage
١٥-
كتاب الحج
31
Chapter: It is permissible to perform 'Umrah during the months of Hajj
٣١
باب جَوَازِ الْعُمْرَةِ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
abīh | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
‘abd al-lah bn ṭāwusin | Abdullah bin Tawus al-Yamani | Trustworthy |
wuhaybun | Wahib ibn Khalid al-Bahli | Trustworthy, Upright |
bahzun | Bahz ibn Asad al-A'ma | Trustworthy, Established |
muḥammad bn ḥātimin | Muhammad ibn Hatim al-Sameen | Trustworthy, perhaps he made mistakes, and he was virtuous |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
أَبِيهِ | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ طَاوُسٍ | عبد الله بن طاوس اليماني | ثقة |
وُهَيْبٌ | وهيب بن خالد الباهلي | ثقة ثبت |
بَهْزٌ | بهز بن أسد العمي | ثقة ثبت |
مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ | محمد بن حاتم السمين | صدوق ربما وهم وكان فاضلا |
Sahih Muslim 1240a
Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) reported that they (the Arabs of pre-Islamic days) looked upon Umra during the months of Hajj as the greatest of sins on the earth. So, they added the month of Muharram for Safar and said, when the backs of their camels would become all right and traces (if the pilgrims) would be effaced (from the paths) and the month of Safar would be over, then Umra would be permissible for one who wants to perform it. When Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) and his Companions came in the state of Ihram for performing Hajj on the fourth (of Dhu'l-Hijja) Allah's Apostle (صلى هللا عليه و آله وسلم) commanded them to change their state of Ihram (from Hajj) to that of 'Umra. It was something inconceivable for them. So, they said, Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), is it a complete freedom (of the obligation) of Ihram? Thereupon he said, it is a complete freedom (from Ihram).
عبداللہ بن طاوس نے اپنے والد طاوس بن کیسان سے ، انھوں نےحضرت ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت کی ، انھوں نے فرمایا : ( جاہلیت میں ) لوگوں کا خیال تھا کہ حج کے مہینوں میں عمرہ کرنا ، زمین میں سب سے براکام ہے ۔ اور وہ لوگ محرم کے مہینے کو صفر بنا لیا کرتے تھے ، اور کہا کرتے تھے : جب ( اونٹوں کا ) پیٹھ کا زخم مندمل ہوجائے ، ( مسافروں کا ) نشان ( قدم ) مٹ جائے اورصفر ( اصل میں محر م ) گزر جائے تو عمرہ والے کے لئے عمرہ کرناجائز ہے ۔ ( حالانکہ ) نبی کریم ﷺ ا اپنے صحابہ رضوان اللہ عنھم اجمعین کے ساتھ چار ذوالحجہ کی صبح کو حج کا تلبیہ پکارتے ہوئے مکہ پہنچے ، اور ان ( صحابہ رضوان اللہ عنھم اجمعین ) کو حکم دیا کہ اپنے حج ( کی نیت ) کو عمرے میں بدل دیں ، یہ بات ان ( صحابہ رضوان اللہ عنھم اجمعین ) پر بڑی گراں تھی ، سب نے بیک زبان کہا : اے اللہ کے رسول ﷺ !یہ کیسی حلت ( احرام کا خاتمہ ) ہوگی؟آپ ﷺ نے فرمایا : " مکمل حلت ۔ "
Abdul'llah bin Taous ne apne walid Taous bin Kaysan se, unhon ne Hazrat Ibn Abbas razi Allah Ta'ala anhu se riwayat ki, unhon ne farmaya: (Jahiliyat mein) logon ka khayal tha ke Hajj ke mahinon mein Umrah karna, zameen mein sab se bura kaam hai. Aur woh log Muharram ke mahine ko Safar bana liya karte the, aur kaha karte the: Jab (ounton ka) peeth ka zakhm mandmil ho jaye, (musafiroun ka) nishan (qadam) mit jaye aur Safar (asal mein Muharram) guzar jaye to Umrah walay ke liye Umrah karna jaiz hai. (Halanki) Nabi Kareem sallal laahu alaihi wa sallam apne sahabiah ridawan Allahu anhum ajma'een ke sath char Zul Hijjah ki subah ko Hajj ka talbiyah pukarte huye Makkah pahunche, aur un (sahabiah ridawan Allahu anhum ajma'een) ko hukm diya ke apne Hajj (ki niyyat) ko Umrah mein badal dein, yeh baat un (sahabiah ridawan Allahu anhum ajma'een) par bari gran thi, sab ne beik zuban kaha: Aay Allah ke Rasool sallal laahu alaihi wa sallam! Yeh kaisi halat (ihram ka khatma) hogi? Aap sallal laahu alaihi wa sallam ne farmaya: "Mukamal halat."
وَحَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ، حَدَّثَنَا بَهْزٌ، حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ طَاوُسٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، - رضى الله عنهما - قَالَ كَانُوا يَرَوْنَ أَنَّ الْعُمْرَةَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ مِنْ أَفْجَرِ الْفُجُورِ فِي الأَرْضِ وَيَجْعَلُونَ الْمُحَرَّمَ صَفَرً وَيَقُولُونَ إِذَا بَرَأَ الدَّبَرْ وَعَفَا الأَثَرْ وَانْسَلَخَ صَفَرْ حَلَّتِ الْعُمْرَةُ لِمَنِ اعْتَمَرْ . فَقَدِمَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم وَأَصْحَابُهُ صَبِيحَةَ رَابِعَةٍ مُهِلِّينَ بِالْحَجِّ فَأَمَرَهُمْ أَنْ يَجْعَلُوهَا عُمْرَةً فَتَعَاظَمَ ذَلِكَ عِنْدَهُمْ فَقَالُوا يَا رَسُولَ اللَّهِ أَىُّ الْحِلِّ قَالَ " الْحِلُّ كُلُّهُ " .