14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة


Mustadrak Al Hakim 1467

Harith bin Bilal bin Harith (may Allah be pleased with him) narrates from his father: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) collected Zakat from minerals and allocated the place of 'Aqiq to Bilal bin Harith. Then, when 'Umar (may Allah be pleased with him) became the Caliph, he said to Bilal, "The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) did not give you the place of 'Aqiq so that you could prevent people from it (and do nothing yourself) but rather to work it." Bilal said: "Then 'Umar bin al-Khattab (may Allah be pleased with him) gave that place to other people." ** Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) has narrated the narrations of Na'im bin Hammad and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) has narrated the narrations of Darawardi. However, neither of them have narrated this Hadith, even though this Hadith is Sahih (authentic).

" حضرت حارث بن بلال بن حارث رضی اللہ عنہ اپنے والد کے حوالے سے بیان کرتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے معدنیات سے زکوۃ وصول کی اور آپ نے بلال بن حارث کو مقام عقیق کی جگہ الاٹ کر دی پھر جب حضرت عمر رضی اللہ عنہ خلیفہ بنے تو انہوں نے بلال سے کہا : رسول اللہ ﷺ نے وہ عقیق کی جگہ تجھے اس لیے نہیں دی تھی کہ تم اس کو لوگوں سے روک کر رکھ لو ( اور خود بھی اس میں کچھ نہ کرو ) بلکہ کام کرنے کے لیے دی تھی ۔ بلال فرماتے ہیں : پھر حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے وہ جگہ دوسرے لوگوں کو دے دی ۔ ٭٭ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ نے نعیم بن حماد کی روایات نقل کی ہیں اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے دراوردی کی روایات نقل کی ہیں ۔ لیکن دونوں نے اس حدیث کو نقل نہیں کیا ، حالانکہ یہ حدیث صحیح ہے ۔"

Hazrat Haris bin Bilal bin Haris Radi Allaho Anho apne walid ke hawale se bayan karte hain : Rasool Allah Sallallaho Alaihe Wasallam ne madniyat se zakat wasool ki aur ap ne Bilal bin Haris ko maqam Aqeek ki jaga allot kar di phir jab Hazrat Umar Radi Allaho Anho khalifa bane to unhon ne Bilal se kaha : Rasool Allah Sallallaho Alaihe Wasallam ne woh Aqeek ki jaga tujhe is liye nahi di thi ke tum usko logon se rok kar rakh lo ( aur khud bhi usme kuch na karo ) balke kaam karne ke liye di thi . Bilal farmate hain : phir Hazrat Umar bin Khattab Radi Allaho Anho ne woh jaga dusre logon ko de di . ** Imam Bukhari Rahmatullah Alaih ne Naeem bin Hammad ki riwayat naqal ki hain aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne Daraوردی ki riwayat naqal ki hain . Lekin donon ne is hadees ko naqal nahi kiya , halanke ye hadees sahih hai .

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ، ثنا الْفَضْلُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ، ثنا نُعَيْمُ بْنُ حَمَّادٍ، ثنا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ مُحَمَّدٍ، عَنْ رَبِيعَةَ بْنِ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنِ الْحَارِثِ بْنِ بِلَالِ بْنِ الْحَارِثِ، عَنْ أَبِيهِ، «أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخَذَ فِي الْمَعَادِنِ الْقَبْلِيَّةِ الصَّدَقَةَ، وَأَنَّهُ قَطَعَ لِبِلَالِ بْنِ الْحَارِثِ الْعَقِيقَ أَجْمَعَ» ، فَلَمَّا كَانَ عُمَرُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ لِبِلَالٍ: إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَقْطَعْكَ لِتَحْتَجِزَهُ عَنِ النَّاسِ، لَمْ يَقْطَعْكَ إِلَّا لِيُعْمَلَ. قَالَ: فَأَقْطَعَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ لِلنَّاسِ الْعَقِيقَ «قَدِ احْتَجَّ الْبُخَارِيُّ بِنُعَيْمِ بْنِ حَمَّادٍ، وَمُسْلِمٌ بِالدَّرَاوَرْدِيِّ، وَهَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ»