15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم


NameFameRank
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
‘ikrimah Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas Trustworthy
simākin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
ḥammād bn slmh Hammad ibn Salamah al-Basri His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout
mūsá bn ismā‘īl Musa ibn Ismail at-Tabudhaki Trustworthy, Sound
‘uthmān bn sa‘īdin al-dārimī Uthman ibn Sa'id al-Darimi Trustworthy Hadith Scholar, Imam
aḥmad bn muḥammad bn slmt al-‘anazī Ahmad ibn Muhammad al-Tarafi Saduq Hasan al-Hadith

Mustadrak Al Hakim 1546

Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him and his father) narrated: The people were unsure about the sighting of the moon of Ramadan, so they decided not to pray Taraweeh and not to fast the next day. Then a villager from 'Harra' came and testified that he had seen the moon. So, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered Bilal (may Allah be pleased with him) to announce the prayer for Taraweeh and to fast (the next day). **Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) has narrated the hadiths of 'Ukarama and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) has narrated the narrations of Sahak bin Harb and Hammad bin Salamah. And this hadith is also sahih but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.**

" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : لوگوں کو ماہِ رمضان کے چاند میں شک ہوا ، انہوں نے یہ ارادہ کر لیا کہ وہ نہ تراویح پڑھیں گے اور نہ کل روزہ رکھیں گے ۔ پھر ’’ حرہ ‘‘ سے ایک دیہاتی آیا اور اس نے گواہی دی کہ اس نے چاند دیکھ لیا ہے ۔ تو نبی اکرم ﷺ نے حضرت بلال رضی اللہ عنہ کو حکم دیا کہ تراویح پڑھیں اور ( کل ) روزہ رکھیں ۔ ٭٭ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ نے عکرمہ کی احادیث نقل کی ہیں اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے سحاک بن حرب اور حماد بن سلمہ کی روایات نقل کی ہیں ۔ اور یہ حدیث بھی صحیح ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کو نقل نہیں کیا ہے ۔"

Hazrat Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a Farmaty Hain : Logon Ko Mah e Ramzan Ke Chand Main Shakk Hua, Unhon Ne Yeh Irada Kar Liya Ke Woh Na Taraveeh Parhen Gey Aur Na Kal Roza Rakhen Gey. Phir "Harra" Se Ek Dehati Aaya Aur Usne Gawahi Di Ke Usne Chand Dekh Liya Hai. To Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) Ne Hazrat Bilal (رضي الله تعالى عنه) Ko Hukm Diya Ke Taraveeh Parhen Aur Kal Roza Rakhen. ** Imam Bukhari Rahmatullah Alaih Ne Akrama Ki Ahadees Naqal Ki Hain Aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih Ne Sahak Bin Harb Aur Hammad Bin Salma Ki Riwayat Naqal Ki Hain. Aur Yeh Hadees Bhi Sahih Hai Lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih Aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih Ko Naqal Nahin Kiya Hai.

فَأَخْبَرَنَاهُ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَلَمَةَ الْعَنَزِيُّ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ سَعِيدٍ الدَّارِمِيِّ، ثنا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ، ثنا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ سِمَاكٍ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّهُمْ شَكَوْا فِي هِلَالِ رَمَضَانَ، فَأَرَادُوا أَنْ لَا يَقُومُوا وَلَا يَصُومُوا، فَجَاءَ أَعْرَابِيٌّ مِنَ الْحَرَّةِ فَشَهِدَ أَنَّهُ رَأَى الْهِلَالَ «فَأَمَرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِلَالًا أَنْ يَقُومُوا وَيَصُومُوا» قَدِ احْتَجَّ الْبُخَارِيُّ بِأَحَادِيثَ عِكْرِمَةَ، وَاحْتَجَّ مُسْلِمٌ بِأَحَادِيثِ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ وَحَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، وَهَذَا الْحَدِيثُ صَحِيحٌ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "