15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم


Mustadrak Al Hakim 1595

Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: “Friday is a day of Eid (festival), so do not fast on the day of your Eid. However, fast a day after it or before it (if you wish).” ** This Hadith is Sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. Regarding Abu Bakr who is in its chain, I do not know his name, because he is neither "Bayan bin Bishr" nor "Ja'far bin Abi Wahshiyyah." And Allah knows best. There is a supporting narration for this Hadith that is narrated by Bukhari and Muslim, however, its wording is slightly different. (That Hadith is mentioned below).

" حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جمعہ کا دن عید کا دن ہے ۔ اس لیے اپنی عید کے دن کو روزہ کا دن مت بناؤ ۔ البتہ اس کے بعد یا پہلے بھی روزہ رکھو ( تو ٹھیک ہے ) ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ اس کی سند میں جو ابوبشر ہیں مجھے ان کا نام معلوم نہیں ہے کیونکہ یہ نہ تو ’’ بیان بن بشر ‘‘ ہیں اور نہ ہی ’’ جعفر بن ابی وحشیہ ‘‘ ہیں ۔ واللہ اعلم ۔ مذکورہ حدیث کی ایک شاہد حدیث ہے جس کو بخاری اور مسلم میں نقل کیا گیا ہے تاہم اس کے الفاظ کچھ مختلف ہیں ۔ ( وہ حدیث درج ذیل ہے ) ۔"

Hazrat Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Juma ka din eid ka din hai. Is liye apni eid ke din ko roza ka din mat banao. Albatta is ke baad ya pehle bhi roza rakho (to theek hai). ** Ye hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne isko naqal nahin kiya. Is ki sanad mein jo Abu Basheer hain mujhe unka naam maloom nahin hai kyunki ye na to 'Bayan bin Basheer' hain aur na hi 'Ja'far bin Abi Wahshiya' hain. Wallahu a'lam. Mazkoorah hadees ki ek shahid hadees hai jisko Bukhari aur Muslim mein naqal kiya gaya hai taham iske alfaz kuchh mukhtalif hain. (Woh hadees darj zail hai).

حَدَّثَنَا أَبُو الْفَضْلِ الْحَسَنُ بْنُ يَعْقُوبَ الْعَدْلُ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ، ثنا مُعَاوِيَةُ بْنُ صَالِحٍ، وَأَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقَطِيعِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ وَهُوَ ابْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ، عَنْ أَبِي بِشْرٍ، عَنْ عَامِرِ بْنِ لُدَيْنٍ الْأَشْعَرِيِّ، أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا هُرَيْرَةَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، يَقُولُ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «يَوْمُ الْجُمُعَةِ عِيدٌ فَلَا تَجْعَلُوا يَوْمَ عِيدِكُمْ يَوْمَ صِيَامِكُمْ إِلَّا أَنْ تَصُومُوا قَبْلَهُ أَوْ بَعْدَهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، إِلَّا أَنَّ أَبَا بِشْرٍ هَذَا لَمْ أَقِفْ عَلَى اسْمِهِ، وَلَيْسَ بِبَيَانِ ابْنِ بِشْرٍ وَلَا بِجَعْفَرِ بْنِ أَبِي وَحْشِيَّةَ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ، وَشَاهِدٌ هَذَا بِغَيْرِ هَذَا اللَّفْظِ مُخَرَّجٌ فِي الْكِتَابَيْنِ "