23.
Statement of Marriage
٢٣-
بیان النکاح


Mustadrak Al Hakim 2710

Abu Musa Ash'ari (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said, "There is no marriage except with the permission of a guardian." **Nu'man bin 'Abd al-Salam has mentioned both Thawri and Shu'bah in the chain of narrators of this hadith and has connected the hadith through both of them. Nu'man bin 'Abd al-Salam is trustworthy ("thiqah") and reliable ("mamun"). There is a whole group of trustworthy narrators who have narrated this hadith separately from Thawri and separately from Shu'bah, and have connected both hadiths independently. All of them are mentioned in the chapter where the hadiths that my students have heard from me are compiled, so there is no need to repeat them here. And Isra'il ibn Yunus ibn Abi Ishaq is trustworthy and an authority in the narrations of his grandfather, Abu Ishaq. Therefore, there is no proven disagreement regarding his connection in this hadith.

" حضرت ابوموسیٰ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : ولی کی اجازت کے بغیر نکاح نہیں ہو سکتا ۔ ٭٭ نعمان بن عبدالسلام نے اس حدیث کی سند میں ثوری اور شعبہ دونوں کا ذکر کیا ہے اور دونوں کے حوالے سے حدیث کو متصل کیا ہے اور نعمان بن عبدالسلام ’’ ثقہ ‘‘ ہیں ’’ مامون ‘‘ ہیں اور ثقہ راویوں کی پوری ایک جماعت ہے جس نے اس حدیث کو ثوری سے الگ اور شعبہ سے الگ روایت کیا ہے اور علیحدہ علیحدہ دونوں حدیثوں کو متصل کیا ہے اور یہ تمام اس باب میں مذکور ہیں جس میں وہ احادیث جمع کی گئی ہیں جن کو میرے شاگردوں نے مجھ سے سنا ہے ، اس لیے ان کے اعادہ کی چنداں ضرورت نہیں ہے ۔ اور اسرائیل بن یونس بن ابواسحاق ثقہ ہیں اور اپنے دادا ابواسحاق کی روایات میں حجت ہیں ۔ اس لیے اس حدیث کے وصل میں ان سے کوئی اختلاف ثابت نہیں ہے ۔"

Hazrat Abu Musa Radi Allaho Anhu farmate hain ke Rasool Allah Sallallaho Alaihi Wasallam ne irshad farmaya: Wali ki ijazat ke baghair nikah nahi ho sakta. ** Nauman bin Abdus Salam ne is hadees ki sanad mein Thawri aur Shubah donon ka zikr kya hai aur donon ke hawale se hadees ko muttasil kya hai aur Nauman bin Abdus Salam "Thiqah" hain "Mamoon" hain aur Thiqah rawion ki poori ek jamaat hai jisne is hadees ko Thawri se alag aur Shubah se alag riwayat kya hai aur alag alag donon hadeeson ko muttasil kya hai aur ye tamam is bab mein mazkoor hain jis mein woh ahadees jama ki gayi hain jin ko mere shagirdon ne mujh se suna hai, is liye un ke eada ki chandan zarurat nahi hai. Aur Israel bin Younus bin Abu Ishaq Thiqah hain aur apne dada Abu Ishaq ki riwayat mein hujjat hain. Is liye is hadees ke wasal mein un se koi ikhtilaf sabit nahi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ كَامِلٍ الْقَاضِي، وَأَبُو أَحْمَدَ بَكْرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّيْرَفِيُّ قَالَا: ثنا أَبُو قِلَابَةَ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مُحَمَّدٍ الرَّقَاشِيُّ، وَأَخْبَرَنِي مَخْلَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْبَاقَرْحِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ هَاشِمٍ الْبَغَوِيُّ قَالَا: ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ دَاوُدَ، ثنا النُّعْمَانُ بْنُ عَبْدِ السَّلَامِ، عَنْ شُعْبَةَ، وَسُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي بُرْدَةَ، عَنْ أَبِي مُوسَى رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَا نِكَاحَ إِلَّا بِوَلِيٍّ» قَدْ جَمَعَ النُّعْمَانُ بْنُ عَبْدِ السَّلَامِ بَيْنَ الثَّوْرِيِّ وَشُعْبَةَ فِي إِسْنَادِ هَذَا الْحَدِيثِ، وَوَصَلَهُ عَنْهُمَا وَالنُّعْمَانُ بْنُ عَبْدِ السَّلَامِ ثِقَةٌ مَأْمُونٌ «وَقَدْ رَوَاهُ جَمَاعَةٌ مِنَ الثِّقَاتِ، عَنِ الثَّوْرِيِّ عَلَى حِدَةٍ، وَعَنْ شُعْبَةَ عَلَى حِدَةٍ، فَوَصَلُوهُ، وَكُلُّ ذَلِكَ مُخَرَّجٌ فِي الْبَابِ الَّذِي سَمِعَهُ مِنِّي أَصْحَابِي، فَأَغْنَى ذَلِكَ عَنْ إِعَادَتِهِمَا، فَأَمَّا إِسْرَائِيلُ بْنُ يُونُسَ بْنِ أَبِي إِسْحَاقَ الثِّقَةُ الْحِجَّةُ فِي حَدِيثِ جَدِّهِ أَبِي إِسْحَاقَ فَلَمْ يَخْتَلِفِ عَنْهُ فِي وَصْلِ هَذَا الْحَدِيثِ»