31.
Book of Expeditions and Jihad
٣١-
كتاب الغزوة والجهاد


Mustadrak Al Hakim 4354

Abdullah bin Buraidah narrated from his father: The Prophet ﷺ sent Amr bin Al-Aas (as a commander) on the expedition of Dhat As-Salasil. Abu Bakr and Umar were also among the people in that campaign. When they reached the battleground, Amr bin Al-Aas instructed the people not to light a fire. Umar got angry at this and started arguing with Amr bin Al-Aas. Abu Bakr stopped him and explained that the Prophet ﷺ had appointed him as their commander because he was more knowledgeable about warfare. So, Umar stopped (arguing). This Hadith is Sahih (authentic) in its chain of narration, however, the two Shaykhs (Bukhari and Muslim) did not narrate it.

" عبداللہ بن بریدہ اپنے والد کا یہ بیان نقل کرتے ہیں : نبی اکرم ﷺ نے غزوہ ذات السلاسل میں حضرت عمرو بن العاص رضی اللہ عنہ کو ( امیر بنا کر ) بھیجا ، اس مہم میں حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ بھی شریک تھے ، جب یہ لوگ جنگ کے میدان تک پہنچے تو حضرت عمرو رضی اللہ عنہ نے ان لوگوں کو یہ ہدایت کی کہ وہ آگ نہ جلائیں ، اس بات پر حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو غصہ آ گیا اور وہ حضرت عمرو بن العاص رضی اللہ عنہ کے ساتھ الجھنے لگے تو حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ نے انہیں ایسا کرنے سے روکا اور انہیں سمجھایا نبی اکرم ﷺ نے انہیں تمہارا امیر اسی لیے مقرر کیا ہے کیونکہ وہ جنگ کے بارے میں ( زیادہ بہتر ) جانتے ہیں ۔ تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ رک گئے ۔ یہ حدیث سند کے اعتبار سے صحیح ہے تاہم شیخین نے اسے نقل نہیں کیا ۔"

"Abdullah bin Buraidah apne walid ka yeh bayan naqal karte hain : Nabi Akram ﷺ ne Ghazwa Zaat us-Salasil mein Hazrat Amr bin al-Aas (رضي الله تعالى عنه) ko ( ameer bana kar ) bheja , is muhim mein Hazrat Abubakar (رضي الله تعالى عنه) aur Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) bhi sharik the , jab yeh log jang ke maidan tak pahunche to Hazrat Amr (رضي الله تعالى عنه) ne in logon ko yeh hidayat ki ke woh aag na jalayen , is baat par Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ko ghussa aa gaya aur woh Hazrat Amr bin al-Aas (رضي الله تعالى عنه) ke sath jhagarne lage to Hazrat Abubakar (رضي الله تعالى عنه) ne unhen aisa karne se roka aur unhen samjhaya Nabi Akram ﷺ ne unhen tumhara ameer isi liye muqarrar kiya hai kyunki woh jang ke bare mein ( zyada behtar ) jante hain . To Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ruk gaye . Yeh hadees sand ke aitbaar se sahih hai taham Shekhan ne ise naqal nahin kiya ."

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ أَبِي خَالِدٍ، عَنْ قَيْسِ بْنِ أَبِي حَازِمٍ، قَالَ: سَمِعْتُ خَالِدَ بْنَ الْوَلِيدٍ يَقُولُ: «لَقَدِ انْدَقَّ فِي يَدِي يَوْمَ مُؤْتَةَ تِسْعَةُ أَسْيَافٍ، فَمَا بَقِيَ فِي يَدِي إِلَّا صَفِيحَةٌ يَمَانِيَةٌ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" وَقَدِ اتَّفَقَ الشَّيْخَانِ عَلَى حَدِيثِ حُمَيْدِ بْنِ هِلَالٍ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي غَزْوَةِ مُؤْتَةَ، "" أَخَذَ الرَّايَةَ زَيْدُ بْنُ حَارِثَةَ أَخَذَهَا فَأُصِيبَ، ثُمَّ أَخَذَهَا جَعْفَرٌ فَأُصِيبَ، ثُمَّ أَخَذَهَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ رَوَاحَةَ فَأُصِيبَ، ثُمَّ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَعَثَ خَالِدَ بْنَ الْوَلِيدِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ إِلَى مُؤْتَةَ [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4354 - على شرط البخاري ومسلم