31.
Book of Expeditions and Jihad
٣١-
كتاب الغزوة والجهاد


Mustadrak Al Hakim 4360

Saad (may Allah be pleased with him) narrates: On the day of the conquest of Makkah, Abdullah bin Abi Sarh (may Allah be pleased with him) went and hid with Uthman bin Affan (may Allah be pleased with him). Uthman (may Allah be pleased with him) took him to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and said: "O Messenger of Allah, please accept Abdullah's pledge of allegiance." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) looked up at him three times, then turned to his companions (may Allah be pleased with them) and said: "Is there not a wise man among you?" When he (Abdullah) saw that I was hesitant to accept his pledge of allegiance, he would have gotten up and killed him. The companions (may Allah be pleased with them) said: "O Messenger of Allah, we did not know what was in your heart. You should have signaled to us with your eye." He (the Prophet) said: "It is not befitting for a prophet to betray with his eyes." ** This hadith is Sahih according to the criteria of Imam Muslim, but the two Sheikhs (Bukhari and Muslim) (may Allah have mercy on them) did not narrate it. **

" حضرت سعد رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : فتح مکہ کے دن عبداللہ بن ابی سرح رضی اللہ عنہ حضرت عثمان بن عفان رضی اللہ عنہ کے پاس جا کر چھپ گئے ۔ حضرت عثمان رضی اللہ عنہ ان کو لے کر نبی اکرم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہو گئے اور عرض کی : یا رسول اللہ ﷺ عبداللہ کی بیعت لے لیجئے ۔ نبی اکرم ﷺ نے تین مرتبہ سر اٹھا کر اس کی طرف دیکھا پھر آپ نے اپنے صحابہ رضی اللہ عنہم کی طرف متوجہ ہو کر فرمایا : کیا تم میں کوئی سمجھدار آدمی نہیں ہے ؟ جب اس نے دیکھ لیا تھا کہ میں اس کی بیعت سے پہلو تہی کر رہا ہوں تو وہ اٹھ کر اس کو مار دیتا ۔ صحابہ کرام رضی اللہ عنہم نے عرض کی : یا رسول اللہ ﷺ ہمیں پتہ نہیں چل سکا تھا کہ آپ کے دل میں کیا ارادہ ہے ۔ آپ ہمیں آنکھ سے اشارہ فرما دیتے ۔ آپ ﷺ نے فرمایا : کسی نبی کی شان کے لائق نہیں ہے کہ اس کی آنکھ خائن ہو ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Saad (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Fath Makkah ke din Abdullah bin Abi Sarh (رضي الله تعالى عنه) Hazrat Usman bin Affan (رضي الله تعالى عنه) ke pass ja kar chhup gaye . Hazrat Usman (رضي الله تعالى عنه) un ko le kar Nabi Akram SallAllahu Alaihi Wasallam ki khidmat mein hazir ho gaye aur arz ki : Ya Rasul Allah SallAllahu Alaihi Wasallam Abdullah ki bai'at le lijiye . Nabi Akram SallAllahu Alaihi Wasallam ne teen martaba sar utha kar us ki taraf dekha phir Aap ne apne Sahaba (رضي الله تعالى عنه) ki taraf mutawajjah ho kar farmaya : kya tum mein koi samajhdaar aadmi nahin hai ? Jab us ne dekh liya tha ki mein us ki bai'at se pehle tahi kar raha hun to woh uth kar us ko maar deta . Sahaba kiram (رضي الله تعالى عنه) ne arz ki : Ya Rasul Allah SallAllahu Alaihi Wasallam hamen pata nahin chal saka tha ki aap ke dil mein kya irada hai . Aap hamen aankh se ishara farma dete . Aap SallAllahu Alaihi Wasallam ne farmaya : kisi nabi ki shan ke layeq nahin hai ki us ki aankh khain ho . ** Yeh hadees Imam Muslim ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullahi Alaihima ne is ko naql nahin kiya .

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ سَلْمَانَ الْفَقِيهُ، بِبَغْدَادَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ سُلَيْمَانُ بْنُ الْأَشْعَثِ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنِي أَحْمَدُ بْنُ الْفَضْلِ، ثنا أَسْبَاطُ بْنُ نَصْرٍ، قَالَ: زَعَمَ السُّدِّيُّ، عَنْ مُصْعَبِ بْنِ سَعْدٍ، عَنْ سَعْدٍ قَالَ: لَمَّا كَانَ يَوْمُ فَتْحِ مَكَّةَ اخْتَبَأَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَعْدِ بْنِ أَبِي سَرْحٍ عِنْدَ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فَجَاءَ بِهِ حَتَّى أَوْقَفَهُ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، بَايِعْ عَبْدَ اللَّهِ، فَرَفَعَ رَأْسَهُ فَنَظَرَ إِلَيْهِ ثَلَاثًا، ثُمَّ أَقْبَلَ عَلَى أَصْحَابِهِ، فَقَالَ: «أَمَا كَانَ فِيكُمْ رَجُلٌ رُشَيْدٌ يَقُومُ إِلَى هَذَا حِينَ رَآنِي كَفَفْتُ يَدِي عَنْ بَيْعَتِهِ فَيَقْتُلُهُ؟» فَقَالُوا: مَا نَدْرِي يَا رَسُولَ اللَّهِ مَا فِي نَفْسِكَ، أَلَا أَوْمَأْتَ إِلَيْنَا بِعَيْنِكَ؟ فَقَالَ: «إِنَّهُ لَا يَنْبَغِي لِنَبِيٍّ أَنْ تَكُونَ لَهُ خَائِنَةُ الْأَعْيُنِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4360 - على شرط مسلم