32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
Mention of the participants of Badr
ذكر أهل بدر
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
abī ṣāliḥin | Abu Salih As-Samman | Trustworthy, Established |
‘āṣim | Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi | Saduq Hasan al-Hadith |
ḥammād bn slmh | Hammad ibn Salamah al-Basri | His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout |
yazīd bn hārūn | Yazid bin Harun al-Wasiti | Trustworthy and Precise |
sa‘īd bn mas‘ūdin | Sa'eed bin Mas'ud Al-Marwazi | The Musnid Muhaddith, one of the trustworthy narrators |
abū al-‘abbās muḥammad bn aḥmad al-maḥbūbī | Muhammad ibn Ahmad al-Mahbubi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
أَبِي صَالِحٍ | أبو صالح السمان | ثقة ثبت |
عَاصِمِ | عاصم بن أبي النجود الأسدي | صدوق حسن الحديث |
حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ | حماد بن سلمة البصري | تغير حفظه قليلا بآخره, ثقة عابد |
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ | يزيد بن هارون الواسطي | ثقة متقن |
سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ | سعيد بن مسعود المروزي | المحدث المسند أحد الثقات |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ | محمد بن أحمد المحبوبي | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 6968
Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Verily, Allah has bestowed excellence upon the people of Badr, saying to them, 'Do as you please, for I have forgiven you.'" This Hadith has a Sahih (authentic) chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it with these words (that Allah looked at them and forgave them). (This Hadith is phrased in a way that suggests the people of Badr were definitely granted this blessing, while the narration of Imam Bukhari and Imam Muslim uses the words, "And what do you know, perhaps Allah has looked at the people of Badr..." This expresses a strong presumption and hope for their ultimate forgiveness, rather than a definitive certainty, as it says, "What do you know, perhaps Allah has forgiven them.").
" حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : بے شک اللہ تعالیٰ نے اہل بدر کو فضیلت بخشی ، ان کے بارے میں فرمایا : تم جو چاہو عمل کرو ، میں نے تمہیں بخش دیا ہے ۔ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو ان الفاظ ( ان اللہ اطلع علیہم فغفر لہم ) کے ساتھ نقل نہیں کیا ۔ ( اس حدیث میں اس بات کو ایسے الفاظ کے ساتھ تعبیر کیا گیا ہے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اہل بدر کو یہ سعادت یقینی طور پر مل چکی ہے ، جبکہ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کی روایت کردہ حدیث میں ’’ وما یدریک لعل اللہ تعالیٰ اطلع علی اہل بدر ‘‘ کے الفاظ ہیں ، جن میں بدری صحابہ کرام کی حتمی مغفرت کے یقین کی بجائے ، ظن غالب اور امید ظاہر کی گئی ہے ۔ جیسا کہ کہا گیا ہے ’’ تجھے کیا معلوم ، ہو سکتا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے ان کی مغفرت کر دی ہو ‘‘ )"
Hazrat Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Be shak Allah Ta'ala ne Ahle Badr ko fazilat bakhshi, un ke bare mein farmaya: Tum jo chaho amal karo, maine tumhen bakhsh diya hai. Yeh hadees Sahih-ul-Asnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne isko in alfaz (Innallaha Atla'a Alaihim Fa Ghafar La Hum) ke sath naqal nahi kya. (Iss hadees mein iss baat ko aise alfaz ke sath tabeer kya gaya hai jisse yeh zahir hota hai ki Ahle Badr ko yeh sa'adat yaqeeni taur par mil chuki hai, jabkay Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ki riwayat kardah hadees mein 'Wa Ma Yudrika La'allallaha Ta'ala Atla'a Ala Ahle Badr' ke alfaz hain, jin mein Badri Sahaba Kiram ki hatmi maghfirat ke yaqeen ki bajaye, zann-e-ghalib aur umeed zahir ki gayi hai. Jaisa ki kaha gaya hai 'Tujhe kya maloom, ho sakta hai ki Allah Ta'ala ne un ki maghfirat kar di ho.')
أَخْبَرَنِي أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ، ثَنَا سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ، ثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَنْبَأَ حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: "" إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى اطَّلَعَ عَلَى أَهْلِ بَدْرٍ، فَقَالَ: اعْمَلُوا مَا شِئْتُمْ فَقَدْ غَفَرْتُ لَكُمْ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذَا اللَّفْظِ عَلَى الْيَقِينِ أَنَّ اللَّهَ اطَّلَعَ عَلَيْهِمْ فَغَفَرَ لَهُمْ، إِنَّمَا أَخْرَجَاهُ عَلَى الظَّنِّ وَمَا يُدْرِيكَ لَعَلَّ اللَّهَ تَعَالَى اطَّلَعَ عَلَى أَهْلِ بَدْرٍ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 6968 - صحيح