4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة


Explanation of saying Amen

بيان قول آمين

Mustadrak Al Hakim 820

Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrates: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) prayed Qunut in all prayers - Zuhr, Asr, Maghrib, Isha and Fajr - for a whole month. When he (peace and blessings of Allah be upon him) would rise from the bowing position in the last Rak'ah, he would say, "Sami'a Allahu liman Hamidah" and then invoke a curse upon the tribes of Banu Salim - Ri'l, Dhakwan, and 'Usiyyah. And those who were behind him (peace and blessings of Allah be upon him) would say, "Ameen" because they had killed the preachers of Islam who were sent to them. 'Ikrimah said: "This is Miftah al-Qunut (the key to Qunut)."

"حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے پورا ایک مہینہ ظہر ، عصر ، مغرب ، عشاء اور فجر تمام نمازوں میں دعائے قنوت پڑھی ۔ جب آپ ﷺ آخری رکعت کے رکوع سے اٹھتے تو ’’ سَمِعَ اللہُ لِمَنْ حَمِدَہٗ ‘‘ کہنے کے بعد بنی سلیم کے قبیلے رعل ، ذکوان اوع عصیہ کے لیے بددعا کیا کرتے تھے ۔ اور جو لوگ آپ ﷺ کے پیچھے ہوتے وہ ’’ آمین ‘‘ کہا کرتے تھے ، کیونکہ اس کی طرف اسلام کے جن مبلغین کو بھیجا تھا ، ان کو انہوں نے قتل کر دیا تھا ۔ عکرمہ کہتے ہیں : یہ ’’ مفتاح القنوت ‘‘ ہے ۔

Hazrat Ibn Abbas raza Allahu anhu farmate hain : Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne poora ek maheena Zuhr, Asr, Maghrib, Isha aur Fajr tamam namaazon mein duae qunoot parhi. Jab aap (صلى الله عليه وآله وسلم) aakhri rakat ke ruku se uthte to "Sami Allahu liman hamidah" kehne ke baad Bani Saleem ke qabila Raal, Zakwan aua Assiya ke liye baddua karte the. Aur jo log aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ke peeche hote woh "Aameen" kaha karte the, kyunki iski taraf Islam ke jin mubaligheen ko bheja tha, unko unhon ne qatal kar diya tha. Akrama kehte hain : Yeh "miftahul qunoot" hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، ثنا عَارِمُ بْنُ الْفَضْلِ، ثنا ثَابِتُ بْنُ يَزِيدَ، ثنا هِلَالُ بْنُ خَبَّابٍ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَنَتَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ شَهْرًا مُتَتَابِعًا فِي الظُّهْرِ، وَالْعَصْرِ، وَالْمَغْرِبِ، وَالْعِشَاءِ، وَالصُّبْحِ، فِي دُبُرِ كُلِّ صَلَاةٍ إِذَا قَالَ: «سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ» صَلَّى الرَّكْعَةَ الْآخِرَةَ يَدْعُو عَلَى حَيٍّ مِنْ بَنِي سُلَيْمٍ عَلَى رِعْلٍ، وَذَكْوَانَ، وَعُصَيَّةَ، وَيُؤَمِّنُ مَنْ خَلْفَهُ، وَكَانَ أَرْسَلَ إِلَيْهِمْ يَدْعُوهُمْ إِلَى الْإِسْلَامِ فَقَتَلُوهُمْ. قَالَ عِكْرِمَةُ: هَذَا مِفْتَاحُ الْقُنُوتِ. «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِيِّ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذَا اللَّفْظِ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 820 - على شرط البخاري