20.
Statement of Jihad
٢٠-
بیان الجهاد


Description of the virtue of jihad fi sabilillah

بيان فضيلة الجهاد في سبيل الله

Al-Mu'jam al-Saghir 574

Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) reported: The Prophet (peace and blessings be upon him) said, "Two men will not be gathered together in Hell, one of them having wronged the other, and a Muslim who killed a disbeliever then remained steadfast and drew nearer to Allah. And two things will not be combined in the belly of a believer: the dust from the way of Allah and the vapor of Hell. And faith and envy will not be combined in the heart of a believer."


Grade: Sahih

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں: نبی ﷺ نے فرمایا: ”دو آدمی جہنم میں اکٹھے نہیں جائیں گے، ان میں سے ایک دوسرے کو ضرر پہنچانے والا ہو، ایک وہ مسلمان جس نے کسی کافر کو قتل کیا ہو، پھر مسلمان ثابت قدم رہا ہو، اور اللہ کے قریب بھی دو چیزیں کسی مومن کے پیٹ میں جمع نہیں ہو سکتیں، ایک اللہ کے راستے کا غبار اور ایک جہنم کی بھاپ، اور کسی مومن کے دل میں ایمان اور حسد بھی اکٹھا نہیں ہو سکتا۔“

Sayidna Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) kahte hain: Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Do aadmi jahannam mein ikatthe nahi jayenge, in mein se ek dusre ko nuqsan pahunchane wala ho, ek wo musalman jisne kisi kafir ko qatl kiya ho, phir musalman sabit qadam raha ho, aur Allah ke qareeb bhi do cheezen kisi momin ke pet mein jama nahi ho saktin, ek Allah ke raste ka ghubar aur ek jahannam ki bhap, aur kisi momin ke dil mein imaan aur hasad bhi akatha nahi ho sakta.”

حَدَّثَنَا الْحُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ دَاوُدَ الْمِصْرِيُّ مَأْمُونٌ ، حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ حَمَّادٍ زُغْبَةُ ، حَدَّثَنَا اللَّيْثِ بْنِ سَعْدٍ ، حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ عَجْلانَ ، عَنْ سُهَيْلِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ:"لا يَجْتَمِعَانِ فِي النَّارِ اجْتِمَاعًا يَضُرُّ أَحَدُهُمَا صَاحِبَهُ، مُسْلِمٌ قَتَلَ كَافِرًا ثُمَّ سَدَّدَ الْمُسْلِمُ وَقَارَبَ، وَلا يَجْتَمِعَانِ فِي جَوْفِ مُؤْمِنٍ غُبَارٌ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَفَيْحُ جَهَنَّمَ، وَلا يَجْتَمِعَانِ فِي جَوْفِ مُؤْمِنٍ الإِيمَانُ وَالْحَسَدُ"، لَمْ يَرْوِهِ عَنِ ابْنِ عَجْلانَ، إِلا اللَّيْثُ