10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ


Regarding the husband and the brother, who is more deserving of prayer

‌فِي الزَّوْجِ وَالْأَخِ أَيُّهُمَا أَحَقُّ بِالصَّلَاةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11957

Hazrat Abdullah bin Abbas narrates that the husband has more right to give his wife a bath and offer her funeral prayer.

حضرت عبداللہ بن عباس ارشاد فرماتے ہیں کہ شوہر عورت کو غسل دینے اور اس کی نماز جنازہ پڑھانے کا زیادہ حق دار ہے۔

Hazrat Abdullah bin Abbas irshad farmate hain keh shohar aurat ko ghusl dene aur us ki namaz janaza parhane ka zyada haqdar hai

حَدَّثَنَا مَعْمَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ الرَّقِّيُّ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ الْحُصَيْنِ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ « الرَّجُلُ أَحَقُّ بِغُسْلِ امْرَأَتِهِ وَالصَّلَاةِ عَلَيْهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11958

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) said that the person most deserving of offering the funeral prayer of a woman is her father, then her husband, then her brother.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ عورت کی نماز جنازہ پڑھانے کا سب سے زیادہ حق دار اس کا والد ہے، پھر اس کا شوہر پھر اس کا بھائی۔

Hazrat Hassan farmate hain keh aurat ki namaz janaza parhane ka sab se zyada haqdaar us ka walid hai phir us ka shohar phir us ka bhai.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « الْأَبُ أَحَقُّ بِالصَّلَاةِ عَلَى الْمَرْأَةِ ، ثُمَّ الزَّوْجُ ، ثُمَّ الْأَخُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11959

Hazrat Ata' said that the husband is most deserving to lead the funeral prayer of his wife.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ شوہر عورت کی نماز جنازہ کا زیادہ حق دار ہے۔

Hazrat Ata farmate hain ki shohar aurat ki namaz janaza ka zyada haqdaar hai.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ عَبْدِ الْكَرِيمِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « الرَّجُلُ أَحَقُّ بِامْرَأَتِهِ حَتَّى يُوَارِيَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11960

Hazrat Masruq narrates that when the wife of Hazrat Umar passed away, he (Hazrat Umar) said: "When she was alive, I had more right over her, and now (after her death) you have more right over her."

حضرت مسروق فرماتے ہیں کہ حضرت عمر کی اہلیہ کا انتقال ہوا تو آپ نے فرمایا : جب یہ زندہ تھی تو میں اس کا زیادہ حق دار تھا، اور اب (مرنے کے بعد) تم اس کے زیادہ حق دار ہو۔

Hazrat Masrooq farmate hain keh Hazrat Umar ki ahliya ka intiqal hua to aap ne farmaya : Jab yeh zinda thi to main is ka zyada haqdaar tha, aur ab (marne ke baad) tum is ke zyada haqdaar ho.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، قَالَ : مَاتَتِ امْرَأَةٌ لَعُمَرَ فَقَالَ : « أَنَا كُنْتُ أَوْلَى بِهَا إِذَا كَانَتْ حَيَّةً ، فَأَمَّا الْآنَ فَأَنْتُمْ أَوْلَى بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11961

Hazrat Sha'bah said that I asked Hazrat Hukam and Hazrat Hammad who is more entitled to offer the funeral prayer of a woman? Hazrat Hukam said that the Imam is more entitled. If the Imam and brother are together, then the guardian is more entitled, then the husband is more entitled.

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے دریافت کیا عورت کی نماز جنازہ کا زیادہ حق دار کون ہے ؟ حضرت حکم فرماتے ہیں کہ امام زیادہ حق دار ہے، اگر امام اور بھائی جمع ہوجائیں تو ولی زیادہ حق دار ہے پھر خاوند کا زیادہ حق ہے۔

Hazrat Shoba farmate hain ke maine Hazrat Hukm aur Hazrat Hammad se daryaft kiya aurat ki namaz janaza ka zyada haqdar kaun hai? Hazrat Hukm farmate hain ke Imam zyada haqdar hai, agar Imam aur bhai jama hojain to wali zyada haqdar hai phir khaaوند ka zyada haq hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا أَيُّهُمَا أَحَقُّ بِالصَّلَاةِ عَلَى الْجِنَازَةِ ؟ فَقَالَ الْحَكَمُ : « الْأَخُ » وَقَالَ حَمَّادٌ : قَالَ إِبْرَاهِيمُ : « الْإِمَامُ ، فَإِنْ تَدَارَوْا فَالْوَلِيُّ ، ثُمَّ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11962

Hazrat Shabi states that when a woman passes away, the marital bond between her and her husband comes to an end.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ جب عورت کا انتقال ہوجائے تو اس کے اور اس کے شوہر کا ازدواجی رشتہ ختم ہوجاتا ہے۔

Hazrat Shabi farmate hain ke jab aurat ka inteqal hojae to uske aur uske shohar ka azdawaji rishta khatam hojata hai.

حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « إِذَا مَاتَتِ الْمَرْأَةُ انْقَطَعَتْ عِصْمَةُ مَا بَيْنَهَا ، وَبَيْنَ زَوْجِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11963

Hazrat Zahri said that a woman's guardians have more right to her funeral prayer than her husband.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ عورت کے اولیاء شوہر سے زیادہ نماز جنازہ کے حق دار ہیں۔

Hazrat Zahri farmate hain ke aurat ke auliya shohar se ziada namaz janaza ke haqdaar hain.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « الْأَبُ وَالِابْنُ وَالْأَخُ أَحَقُّ بِالصَّلَاةِ عَلَى الْمَرْأَةِ مِنَ الزَّوْجِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11964

Hazrat Qatadah said that the guardians of a woman are more entitled to her funeral prayer than her husband.

حضرت قتادہ فرماتے ہیں عورت کے اولیاء شوہر سے زیادہ نماز جنازہ کے حق دار ہیں۔

Hazrat Qatadah farmate hain aurat ke aulia shohar se ziada namaz janaza ke haqdaar hain.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةِ ، عَنْ قَتَادَةَ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « الْأَوْلِيَاءُ أَحَقُّ بِالصَّلَاةِ عَلَيْهَا مِنَ الزَّوْجِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11965

The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said that when a woman dies, the marriage contract between her and her husband is terminated, and her guardians have more right to offer her funeral prayer.

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ جب عورت کا انتقال ہوجائے تو اس کے اور اس کے شوہر کے درمیان جو رشتہ ازدواج ہے وہ ختم ہوجاتا ہے، اس عورت کے اولیاء اس کی نماز جنازہ کے زیادہ حق دار ہوتے ہیں۔

Hazrat Hukam farmate hain keh jab aurat ka inteqal hojae to us ke aur us ke shohar ke darmiyan jo rishta izdiwaj hai wo khatam hojata hai, is aurat ke auliya us ki namaz janaza ke zyada haqdar hote hain.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : « إِذَا مَاتَتِ الْمَرْأَةُ فَقَدِ انْقَطَعَ مَا بَيْنَهَا ، وَبَيْنَ زَوْجِهَا وَأَوْلِيَاؤُهَا أَحَقُّ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11966

Hazrat Abd al-Aziz ibn Abi Bakr relates that a woman from the Banu Tamim tribe was married to Hazrat Abu Bakr. When she passed away, a dispute arose regarding who would lead her funeral prayer. Hazrat Abu Bakr led the prayer himself, saying, "If I were not the most deserving among you to lead her prayer, I would not have done so."

حضرت عبد العزیز بن ابی بکرہ فرماتے ہیں کہ بنی تمیم کی ایک خاتون حضرت ابو بکرہ کے عقد نکاح میں تھی، جب اس کا انتقال ہوا تو اس کی نماز جنازہ کے بارے میں جھگڑا ہوا، اس کی نماز جنازہ حضرت ابو بکرہ نے پڑھائی اور فرمایا اگر میں تم سے زیادہ حق دار نہ ہوتا تو اس کی نماز جنازہ نہ پڑھاتا۔

Hazrat Abdul Aziz bin Abi Bakra farmate hain ki Bani Tamim ki aik khatoon Hazrat Abu Bakra ke uqd nikah mein thi, jab uska inteqal hua to uski namaz janaza ke bare mein jhagra hua, uski namaz janaza Hazrat Abu Bakra ne parhayi aur farmaya agar mein tum se ziada haqdar na hota to uski namaz janaza na parhata.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ قَيْسٍ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ أَبِي بَكْرَةَ ، قَالَ : كَانَتِ امْرَأَةٌ مِنْ بَنِي تَمِيمٍ لِأَبِي بَكْرَةَ ، فَمَاتَتْ فَتَنَازَعُوا فِي الصَّلَاةِ عَلَيْهَا ، فَصَلَّى عَلَيْهَا أَبُو بَكْرَةَ ، وَقَالَ لِلْوَلِيِّ : « لَوْلَا أَنِّي أَحَقُّ بِالصَّلَاةِ عَلَيْهَا مَا صَلَّيْتُ عَلَيْهَا »