Regarding a man who is made to swear and intends by something
فِي الرَّجُلِ يُسْتَحْلَفُ فَيَنْوِي بِالشَّيْءِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12588
Hazrat Ibrahim says that if someone gives an oath of divorce to someone and they take the oath, then the oath is upon the one whom the oath-giver made them swear by. The intention of the oath-giver is not considered in this.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ کسی شخص کو طلاق کی قسم دی جائے اور وہ قسم اٹھا لے تو قسم اس پر ہوگئی جس پر قسم اٹھوانے والے نے اس سے اٹھوائی ہے، اس میں قسم اٹھانے والے کی نیت کا اعتبار نہیں ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke kisi shakhs ko talaq ki qasam di jaye aur wo qasam utha le to qasam us par hogayi jis par qasam uthwane wale ne us se uthwayi hai is mein qasam uthane wale ki niyat ka aitbaar nahi hai
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The intention of the one who swears an oath is considered."
حضرت ابوہریرہ سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : قسم میں قسم اٹھوانے والی کی نیت کا اعتبار ہے۔
Hazrat Abu Hurairah se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Qasam mein qasam uthwane wale ki niyyat ka aitbaar hai.
Hazrat Ibrahim (Abraham) said that if you are oppressed, then you can practice Taqiyya (conceal your beliefs when in danger), and if you are an oppressor, then practicing Taqiyya is not permissible for you.
حضرت ابراہیمء فرماتے ہیں ک اگر تو مظلوم ہے تو توریہ کرلے (اس کی نیت کے علاوہ کوئی اور نیت کرلے) اور اگر تو ظالم ہے تو تیرے لیے توریہ کرنا جائز نہیں۔
Hazrat Ibrahim farmate hain k agar tu mazloom hai to tauriya karle (is ki niyyat ke ilawa koi aur niyyat karle) aur agar tu zaalim hai to tere liye tauriya karna jaiz nahin.