Hazrat Ibrahim (Abraham) states that whoever has to free a slave, then he should buy a life (slave), then when it (the bought slave) is made to pass from one state to another, then it will be sufficient on his (the former slave owner's) behalf, and it will not be sufficient for him that which he did not act upon. So the one who acts (righteously) is like the one-eyed who has his like (another one-eyed person), and the one who does not act (righteous) is like the blind and the lame.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جس کے ذمہ غلام آزاد کرنا ہو تو وہ ایک جان (غلام) خریدے، پھر جب اس کو نافذ کیا کسی عمل سے کسی عمل کی طرف، تو اس کی طرف سے کافی ہوجائے گا، اور کافی نہیں ہوگا جو اس نے عمل نہیں کیا، پس جو شخص عمل کرے تو کانا اور اس کی مثل ہے، اور جو عمل نہ کرے تو اندھا اور لنگڑا کے مثل ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke jis ke zimma ghulam azad karna ho to wo aik jaan (ghulam) khareeday, phir jab us ko nafiz kya kisi amal se kisi amal ki taraf, to us ki taraf se kafi hojaey ga, aur kafi nahi hoga jo us ne amal nahi kya, pas jo shakhs amal kare to kana aur us ki misl hai, aur jo amal na kare to andha aur langra ke misl hai.
A person asked Hazrat Akrama (may Allah be pleased with him) whether a one-eyed slave would suffice for the area of land subject to Zakat. He replied, "Many one-eyed slaves would suffice." Then the man returned and asked, "Would a lame slave suffice?" He replied, "On the Day of Judgment, he will come with his lameness."
حضرت عکرمہ سے ایک شخص نے سوال کیا کہ رقبہ واجبہ میں کانا غلام کافی ہوجائے گا ؟ آپ نے فرمایا : بہت سے کانے غلام کافی ہوجاتے ہیں، پھر وہ لوٹا اور عرض کیا کیا لنگڑا غلام کافی ہوجائے گا ؟ آپ نے فرمایا : قیامت کے دن وہ لنگڑے پن کے ساتھ آئے گا۔
Hazrat Akarma se aik shakhs ne sawal kiya keh raqba wajibah mein kana ghulam kaafi hojaey ga? Aap ne farmaya: Bahut se kanay ghulam kaafi hojatay hain, phir woh louta aur arz kiya kya langra ghulam kaafi hojaey ga? Aap ne farmaya: Qayamat ke din woh langray pan ke saath aye ga.
Ibn Juraij reported: I asked Ata, "Is it sufficient to free a believing slave, who is not sound but from whom he benefits, as expiation for unintentional manslaughter? Is the slave lame or is one of his limbs paralyzed?" He disapproved of it and preferred a sound slave.
حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ سے دریافت کیا، کیا قتل نفس میں مؤمن غلام کو آزاد کرنا جو کہ تندرست نہ ہو کافی ہوجائے گا اور وہ اس سے نفع حاصل کررہا ہے، وہ غلام لنگڑا ہے یا اس کا عضو شل ہے ؟ آپ نے اس کا انکار کیا اور تندرست غلام کو پسند کیا۔
Hazrat Ibn Juraij farmate hain keh maine Hazrat Ata se daryaft kiya, kya qatl nafs mein momin ghulam ko azad karna jo keh tandrust na ho kaafi hojaega aur wo us se nafa hasil kar raha hai, wo ghulam langra hai ya us ka uzv shal hai? Aap ne is ka inkar kiya aur tandrust ghulam ko pasand kiya.