12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Who said he should fast when he returns to his family

‌مَنْ قَالَ يَصُومُ إِذَا رَجَعَ إِلَى أَهْلِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13002

Hazrat Saeed bin Al-Musayyab said that whoever performs Umrah in Shawwal or Dhul-Qa'dah, then stays there and also performs Hajj, then he will be considered as performing Hajj Tamattu'. It is obligatory on him to offer an animal sacrifice (Hady), if he cannot afford it, then he should fast for three days during the days of Hajj and seven days after returning home.

حضرت سعید بن المسیب فرماتے ہیں جو شخص شوال یا ذی القعدہ میں عمرہ کرے پھر وہ وہیں پر رہے اور حج بھی کرلے تو وہ حج تمتع کرنے والا شمار ہوگا اس پر جو میسر ہو وہ ھدی (جانور) لازم ہے اگر ھدی (جانور) نہ پائے تو ایام حج میں تین روزے رکھے اور گھر واپس جا کر سات روزے اور رکھے۔

Hazrat Saeed bin al Musayyab farmate hain jo shakhs Shawwal ya Zilqad mein Umrah kare phir wo wahin par rahe aur Hajj bhi karle to wo Hajj Tamattu karne wala shumar hoga us par jo miasar ho wo hadi lazim hai agar hadi na paye to ayyam e Hajj mein teen roze rakhe aur ghar wapas ja kar saat roze aur rakhe.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ قَالَ : « مَنِ اعْتَمَرَ فِي شَوَّالٍ ، أَوْ فِي ذِي الْقَعْدَةِ ، ثُمَّ أَقَامَ حَتَّى يَحُجَّ ، فَهُوَ مُتَمَتِّعٌ ، عَلَيْهِ مَا اسْتَيْسَرَ مِنَ الْهَدْيِ ، فَمَنْ لَمْ يَجِدْ ، فَصِيَامُ ثَلَاثَةِ أَيَّامٍ وَسَبْعَةٍ إِذَا رَجَعَ إِلَى أَهْلِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13003

Hazrat Ibn Umar stated that it is obligatory upon the person performing Hajj Tamattu' to sacrifice a camel or a cow, and if he cannot afford it, then he should fast for three days during the days of Hajj and seven days after returning home.

حضرت ابن عمر حج تمتع کرنے والے پر اونٹ یا گائے ذبح کرنا قرار دیتے ہیں اور اگر وہ نہ پائے تو تین روزے ایام حج میں رکھے اور سات روزے گھر واپس جا کر رکھے۔

Hazrat Ibn Umar Hajj Tamattu karne wale par unt ya gaye zabah karna karar dete hain aur agar wo na paye to teen roze ayyam Hajj mein rakhe aur saat roze ghar wapas ja kar rakhe.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا كَثِيرُ بْنُ هِشَامٍ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ بُرْقَانَ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ : « كَانَ يَرَى عَلَى الْمُتَمَتِّعِ بَدَنَةَ بَعِيرٍ ، أَوْ بَقَرَةٍ ، فَإِنْ لَمْ يَجِدْ ، فَصِيَامُ ثَلَاثَةِ أَيَّامٍ وَسَبْعَةٍ إِذَا رَجَعَ » حَدَّثَنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13004

It is narrated from Hazrat Ibn Umar in the same way.

حضرت ابن عمر سے اسی طرح منقول ہے۔

Hazrat Ibn Umar se isi tarah manqol hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَحَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، مِثْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13005

Hazrat Ata says that a person who performs Umrah during the months of Hajj and then returns to his city and then performs Hajj again in the same year, he will not be considered as performing Hajj Tamattu'. Rather, a person who stays there after performing Umrah and does not return until Hajj, he is the one performing Hajj Tamattu'.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ جو شخص حج کے مہینوں میں عمرہ کرے پھر اپنے شہر واپس آجائے اور پھر دوبارہ اسی سال حج کرے وہ حج تمتع کرنے والا شمار نہ ہوگا بلکہ جو شخص عمرہ کرنے کے بعد وہیں رہے حج تک واپس نہ آئے وہ حج تمتع کرنے والا ہے۔

Hazrat Ataa farmate hain keh jo shakhs Hajj ke mahino mein Umrah kare phir apne shehr wapas ajaye aur phir dobara usi saal Hajj kare woh Hajj Tamattu karne wala shumar na hoga balkeh jo shakhs Umrah karne ke baad wahin rahe Hajj tak wapas na aaye woh Hajj Tamattu karne wala hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : « مَنِ اعْتَمَرَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ ، ثُمَّ رَجَعَ ، فَلَيْسَ بِمُتَمَتِّعٍ ، ذَلِكَ مَنْ أَقَامَ وَلَمْ يَرْجِعْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13006

Hazrat Umar (R.A) said, "Whoever performs Umrah in the months of Hajj and stays there and then performs Hajj, he is a Mutamatti'. And whoever performs Umrah and returns (to his place) and then comes back to perform Hajj, he is not considered a Mutamatti'."

حضرت عمر فرماتے ہیں جو شخص اشہر حج میں عمرہ کر کے وہیں پر مقیم رہے اور پھر حج بھی کرے وہ حج تمتع کرنے والا ہے اور جو عمرہ کر کے واپس آجائے اور پھر جا کر حج کرے وہ حج تمتع کرنے والا شمار نہ ہوگا۔

Hazrat Umar farmate hain jo shakhs ashhar Hajj mein Umrah kar ke wahin par muqeem rahe aur phir Hajj bhi kare woh Hajj tamattu karne wala hai aur jo Umrah kar ke wapas aajaye aur phir ja kar Hajj kare woh Hajj tamattu karne wala shumar na hoga.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْعُمَرِيِّ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ : قَالَ عُمَرُ : « إِذَا اعْتَمَرَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ ، ثُمَّ أَقَامَ ، فَهُوَ مُتَمَتِّعٌ ، فَإِنْ رَجَعَ فَلَيْسَ بِمُتَمَتِّعٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13007

Hazrat Ata', Hazrat Ta'us and Hazrat Mujahid said that if a person performs Umrah during the months of Hajj and then resides there, then he is a person performing Hajj Tamattu'.

حضرت عطائ، حضرت طاؤس اور حضرت مجاہد فرماتے ہیں کوئی شخص حج کے مہینوں میں عمرہ کرے پھر وہیں مقیم ہوجائے تو وہ حج تمتع کرنے والا ہے۔

Hazrat Ata, Hazrat Ta'us aur Hazrat Mujahid farmate hain koi shakhs Hajj ke mahino mein Umrah kare phir wahin muqeem hojae to woh Hajj Tamattu karne wala hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا حَفْصٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، وَطَاوُسٍ ، وَمُجَاهِدٍ قَالُوا : « إِنْ خَرَجَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ ، ثُمَّ أَقَامَ ، فَهُوَ مُتَمَتِّعٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13008

Hazrat Saeed bin Al-Musayyab said that the person who performs Umrah in the months of Hajj and then returns (to his place) will not be considered as performing Hajj Tamattu'. Rather, the one who stays there after performing Umrah is called a Mutamatti'.

حضرت سعید بن المسیب فرماتے ہیں کہ جو شخص اشہر حج میں عمرہ کرے پھر واپس آجائے وہ حج تمتع کرنے والا شمار نہ ہوگا بلکہ جو شخص عمرہ کرنے کے بعد وہیں رہے وہ متمتع ہے۔

Hazrat Saeed bin al Musayyab farmate hain keh jo shakhs Ashur Hajj mein Umrah kare phir wapas ajaye woh Hajj Tamattu karne wala shumar na hoga balkeh jo shakhs Umrah karne ke baad wahin rahe woh Mutamati'a hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، وَعَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « مَنِ اعْتَمَرَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ ، ثُمَّ رَجَعَ إِلَى بَلَدِهِ ، ثُمَّ حَجَّ مِنْ عَامِهِ ، فَلَيْسَ بِمُتَمَتِّعٍ ، إِنَّمَا الْمُتَمَتِّعُ مَنْ أَقَامَ وَلَمْ يَرْجِعْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13009

Hazrat Mughira narrates that Hazrat Ibrahim was asked that some people perform Umrah in the month of Rajab and then they stay there to perform Hajj as well. Are these people considered as those performing Hajj Tamattu? He said: No. The one who performs Hajj Tamattu is the one who performs Umrah in the months of Hajj and then stays there until Hajj and performs Hajj as well. This person is performing Tamattu. It is obligatory upon him to offer Hadi (sacrifice an animal). If he cannot afford it, then he should observe fasts.

حضرت مغیرہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم سے دریافت کیا گیا کہ کچھ لوگ رجب کے مہینے میں عمرہ کرتے ہیں اور پھر وہ وہیں پر رہتے ہیں کہ حج بھی کرلیتے ہیں کیا وہ لوگ حج تمتع کرنے والے ہیں ؟ آپ نے فرمایا : نہیں حج تمتع کرنے والا وہ شمار ہوگا جو حج کے مہینوں میں عمرہ کرے اور پھر حج تک وہیں مقیم رہے اور حج بھی کرے یہ شخص تمتع کرنے والا ہے، اس پر ھدی (جانور ذبح کرنا) بھی ہے اگر نہ پائے تو روزے رکھ لے۔

Hazrat Mugheera farmate hain ke Hazrat Ibrahim se دریافت kia gaya ke kuch log Rajab ke mahine mein Umrah karte hain aur phir wo wahin par rehte hain ke Hajj bhi karlete hain kya wo log Hajj tamattu karne wale hain? Aap ne farmaya: Nahin Hajj tamattu karne wala wo shumar hoga jo Hajj ke mahinon mein Umrah kare aur phir Hajj tak wahin muqeem rahe aur Hajj bhi kare yeh shakhs tamattu karne wala hai, is par hadi (janwar zibah karna) bhi hai agar na paye to rozy rakh le.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ قَالَ : سَأَلْتُ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : قُلْتُ : الَّذِينَ يَعْتَمِرُونَ فِي رَجَبٍ ، ثُمَّ يُقِيمُونَ حَتَّى يَحُجُّوا مُتَمَتِّعُونَ هُمْ ؟ قَالَ : « لَا إِنَّمَا الْمُتَمَتِّعُ مَنْ أَهَلَّ بِالْعُمْرَةِ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ ، ثُمَّ أَقَامَ حَتَّى يَحُجَّ ، فَذَلِكَ مُتَمَتِّعٌ ، وَعَلَيْهِ الْهَدْيُ أَوِ الصَّوْمُ ، إِنْ لَمْ يَجِدْ الْهَدْيَ » حَدَّثَنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13010

It is similarly narrated from Hazrat Saeed bin Al-Musayyab.

حضرت سعید بن المسیب سے اسی طرح منقول ہے۔

Hazrat Saeed bin al-Musayyab se isi tarah manqol hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا هُشَيْمٌ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، مِثْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13011

Hazrat Saeed bin Jubair narrates that if one stays there after performing Umrah, then it is obligatory for him to sacrifice the animal of Hadi.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ اگر وہ عمرہ کرنے کے بعد وہیں پر رہے تو اس پر ھدی کا جانور ذبح کرنا لازم ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh agar woh umrah karne ke baad wahin par rahe to us par hadi ka janwar zubah karna lazim hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا هُشَيْمٌ ، عَنْ أَبِي بِشْرٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ قَالَ : « إِذَا أَقَامَ فَعَلَيْهِ هَدْيٌ »