Hazrat Khalid al-Aawar narrates that Dharahmadani differed with me on the issue of whether it is better to perform Hajj on a camel or a palanquin. Dharahmadani claimed that it is better on a camel. Hazrat Dhar said camel, then I asked Hazrat Ibrahim? He said palanquin.
حضرت خالد الاعور فرماتے ہیں کہ ذرہمدانی نے مجھ سے اس مسئلہ میں اختلاف کیا کہ آیا کجاوے پر حج کرنا افضل ہے یا کہ پالکی پر۔ ذرہمدانی کا دعویٰ تھا کہ کجاوے پر افضل ہے۔ حضرت ذر نے فرمایا کجاوہ، پھر میں نے حضرت ابراہیم سے دریافت کیا ؟ آپ نے فرمایا پالکی۔
Hazrat Khalid Alawar farmate hain keh Zarahmadani ne mujh se is masle mein ikhtilaf kya keh kya kajave par Hajj karna afzal hai ya keh palki par. Zarahmadani ka daawa tha keh kajave par afzal hai. Hazrat Zar ne farmaya kajawa, phir maine Hazrat Ibrahim se daryaft kya? Aap ne farmaya palki.
Ibn Umar saw a group of Yemenis who had tanned leather sandals. He said: "Whoever wants to see a group resembling the Companions of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), let him look at these people."
حضرت ابن عمر نے یمن والوں کی ایک جماعت دیکھی جن کے کجاوے چمڑے کے تھے، آپ نے فرمایا جو شخص نبی اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھیوں کے مشابہہ جماعت دیکھنا چاہتا ہو وہ ان لوگوں کو دیکھ لے۔
Hazrat Ibn Umar ne Yemen walon ki aik jamaat dekhi jin ke kajave chamare ke the, aap ne farmaya jo shakhs Nabi Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke saathiyon ke mushabaha jamaat dekhna chahta ho wo in logon ko dekh le.
It is narrated from Hazrat Anas bin Malik that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed Hajj on a tilted camel and wearing unstitched clothes, the price of which was not more than four dirhams, then you (peace and blessings of Allah be upon him) said: O Allah! I want to do that in which there is no hypocrisy, fame, and show off.
حضرت انس بن مالک سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کجاوے اور سوتی کپڑے پر حج فرمایا جس کی قیمت چار درھم سے زائد نہ تھی، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : اے اللہ ! میں ایسا کرنا چاہتا ہوں جس میں ریاء اور شہرت ودکھلاوا نہ ہو۔
Hazrat Anas bin Malik se marvi hai ke Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne kajave aur sooti kapre par Hajj farmaya jis ki qeemat chaar dirham se zaid na thi, phir Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Aye Allah! mein aisa karna chahta hoon jis mein riya aur shuhrat-o-dikhlawa na ho.
It is narrated on the authority of Hazrat Abdullah bin Haris that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed Hajj on a camel. So, were you sitting upright or did you say that you (peace and blessings of Allah be upon him) (hands were kept on the back) were leaning, and you (peace and blessings of Allah be upon him) said: O Allah! I am present, surely the comfort and ease is the comfort of the Hereafter.
حضرت عبداللہ بن حارث سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کجاوے پر حج فرمایا پس آپ ہل رہے تھے یا فرمایا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) (ہاتھ پسلی پر رکھے ہوئے تھے) جھکے ہوئے تھے اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : اے اللہ ! میں حاضر ہوں، بیشک عیش و راحت آخرت کی راحت ہے۔
Hazrat Abdullah bin Haris se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne kajave par Hajj farmaya pas aap hal rahe thay ya farmaya ki aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) (haath pasli par rakhe huye thay) jhuke huye thay aur aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Aye Allah! mein hazir hun, beshak aish o rahat aakhirat ki rahat hai.
Prophet Muhammad (PBUH) disliked performing Hajj while sitting on a litter and said that people used to perform Hajj while sitting on palanquins and saddles.
حضرت محمد کجاوے پر بیٹھ کر حج کرنے کو ناپسند کرتے تھے اور فرماتے تھے کہ بیشک لوگ پالکیوں اور زین پر بیٹھ کر حج کیا کرتے تھے۔
Hazrat Muhammad kajaway per beth kar Hajj karne ko napasand karte thay aur farmate thay ke beshak log palkiyon aur zeen par beth kar Hajj kya karte thay.