13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


In the man who marries the woman, and the woman comes and says: I have nursed them both

‌فِي الرَّجُلِ يَتَزَوَّجُ الْمَرْأَةَ فَتَجِيءُ الْمَرْأَةُ فَتَقُولُ: قَدْ أَرْضَعْتُهُمَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16426

Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was asked about the witnesses of contentment, so he said that a man and a woman are sufficient.

حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے رضاعت کے گواہوں کے بارے میں سوال کیا گیا تو آپ نے فرمایا کہ ایک آدمی اور ایک عورت کافی ہیں۔

Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se razaat ke gawahon ke bare mein sawal kya gaya to aap ne farmaya keh ek aadmi aur ek aurat kaafi hain.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ تَمِيمٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ السَّلْمَانِيِّ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : سُئِلَ نَبِيُّ اللَّهِ مَا يَجُوزُ فِي الرَّضَاعِ مِنَ الشُّهُودِ ؟ قَالَ : « رَجُلٌ وَامْرَأَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16427

Hazrat Uqba bin Harith (R.A) narrates that I married the daughter of Abu Ahab Tamimi. On the morning of the wedding, a woman from Makkah came and said that I have breastfed both of you. Uqba (R.A) rode to Madinah and presented himself before the Prophet (PBUH) and narrated the whole story. He also said that I asked the girl's family, but they expressed ignorance. The Prophet (PBUH) said, "Now it has been said!" So, Uqba bin Harith (R.A) divorced that woman and married another one.

حضرت عقبہ بن حارث فرماتے ہیں کہ میں نے ابو اہاب تمیمی کی بیٹی سے شادی کی، شادی کی صبح مکہ کی ایک عورت آئی اور کہنے لگی کہ میں نے تم دونوں کو دودھ پلایا ہے۔ عقبہ سوار ہو کر مدینہ منورہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئے اور سارا قصہ عرض کیا، ساتھ یہ بتایا کہ میں نے لڑکی کے گھر والوں سے سوال کیا لیکن انھوں نے لاعلمی کا اظہار کیا۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اب تو کہا جاچکا ہے ! پس عقبہ بن حارث نے اس عورت کو چھوڑ کر کسی اور سے شادی کرلی۔

Hazrat Aqba bin Harith farmate hain ke maine Abu Ahab Tamimi ki beti se shadi ki, shadi ki subah Makkah ki ek aurat aai aur kehne lagi ke maine tum dono ko doodh pilaya hai. Aqba sawar ho kar Madina Munawwara Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir hue aur sara qissa arz kiya, sath yeh bataya ke maine ladki ke ghar walon se sawal kiya lekin unhon ne lailmi ka izhar kiya. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ke ab to kaha jachuka hai ! Pas Aqba bin Harith ne us aurat ko chhor kar kisi aur se shadi karli.

عِيسَى بْنُ يُونُسَ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ سَعِيدِ بْنِ أَبِي حُسَيْنٍ ، قَالَ : حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي مُلَيْكَةَ ، قَالَ : حَدَّثَنِي عُقْبَةُ بْنُ الْحَارِثِ ، قَالَ : تَزَوَّجْتُ ابْنَةَ أَبِي إِهَابٍ التَّيْمِيِّ فَلَمَّا كَانَتْ صَبِيحَةَ مِلْكِهَا ، جَاءَتْ مَوْلَاةٌ لِأَهْلِ مَكَّةَ فَقَالَتْ : إِنِّي أَرْضَعْتُكُمَا فَرَكِبَ عُقْبَةُ إِلَى النَّبِيِّ ﷺ وَهُوَ بِالْمَدِينَةِ ، فَذَكَرَ ذَلِكَ لَهُ وَقَدْ سَأَلْتُ أَهْلَ الْجَارِيَةِ فَأَنْكَرُوا ، فَقَالَ : « كَيْفَ وَقَدْ قِيلَ فَفَارَقَهَا وَنَكَحَتْ غَيْرَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16428

Hazrat Ibn Abbas (R.A) said that if a woman who acknowledges breastfeeding is from among those who are righteous, then her testimony regarding breastfeeding is permissible, and her oath will be considered reliable.

حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ جب دودھ پلانے کا اقرار کرنے والی عورت راضی لوگوں میں سے ہو تو رضاعت میں اس کی گواہی جائز ہے اور اس کی قسم کا اعتبار کیا جائے گا۔

Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain keh jab doodh pilane ka iqrar karne wali aurat razi logon mein se ho to rizaat mein uski gawahi jaiz hai aur uski qasam ka aitbar kya jaye ga.

عَبْدَةُ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « إِذَا كَانَتِ الْمَرْأَةُ مَرْضِيَّةً ، جَازَتْ شَهَادَتُهَا فِي الرَّضَاعَةِ ، وَيُؤْخَذُ بِيَمِينِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16429

Hazrat Akrama bin Khalid narrates that Hazrat Umar (R.A) rejected the testimony of a woman in the matter of رضاعت (breastfeeding).

حضرت عکرمہ بن خالدکہتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے رضاعت کے معاملے میں ایک عورت کی گواہی کو رد کردیا تھا۔

Hazrat Akarma bin Khalid kehte hain ki Hazrat Umar (RA) ne rizayat ke mamle mein ek aurat ki gawahi ko rad kar diya tha.

حَفْصٌ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنْ عِكْرِمَةَ بْنِ خَالِدٍ ، أَنَّ عُمَرَ « رَدَّ شَهَادَةَ امْرَأَةٍ فِي الرَّضَاعِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16430

Hazrat Bakir bin Faiz narrates that once a man got married, a woman came and claimed that she had breastfed both of them. The man took the matter to Hazrat Ali (RA). He said that she is your wife, no one can forbid her for you. However, it is better if you separate from her. He asked Ibn Abbas (RA) about it, and he also said the same.

حضرت بکیر بن فائد فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ ایک آدمی نے شادی کی تو ایک عورت نے آکر دعویٰ کیا کہ اس نے دونوں کو دودھ پلایا ہے۔ وہ آدمی مسئلہ لے کر حضرت علی (رض) کی خدمت میں حاضر ہوا۔ انھوں نے فرمایا کہ وہ تیری بیوی ہے اسے کوئی تجھ پر حرام نہیں کرسکتا۔ البتہ اگر تو اس سے علیحدہ ہوجائے تو بہتر ہے۔ اس نے حضرت ابن عباس (رض) سے اس بارے میں سوال کیا تو انھوں نے بھی یہی فرمایا۔

Hazrat Bakir bin Faid farmate hain ke aik martaba aik aadmi ne shadi ki to aik aurat ne aakar daawa kya ke usne donon ko doodh pilaya hai. Wo aadmi masla lekar Hazrat Ali (RA) ki khidmat mein hazir hua. Unhon ne farmaya ke wo teri biwi hai use koi tujh par haram nahi kar sakta. Albatta agar tu us se alag ho jae to behtar hai. Usne Hazrat Ibn Abbas (RA) se is bare mein sawal kya to unhon ne bhi yahi farmaya.

حَفْصٌ ، عَنْ خِلَاسِ بْنِ صَالِحٍ ، عَنْ بَكْرِ بْنِ قَائِدٍ ، أَنَّ امْرَأَةً جَاءَتْ إِلَى رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً ، فَزَعَمَتْ أَنَّهَا قَدْ أَرْضَعَتْهُمَا ، فَأَتَى عَلِيًّا فَسَأَلَهُ فَقَالَ : « هِيَ امْرَأَتُكَ لَيْسَ أَحَدٌ يُحَرِّمُهَا عَلَيْكَ ، وَإِنْ تَنَزَّهْتَ فَهُوَ أَفْضَلُ » وَسَأَلَ ابْنَ عَبَّاسٍ فَقَالَ مِثْلَ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16431

Hazrat Zahri narrates that during the time of Hazrat Usman (R.A), a woman came to him and claimed that she had breastfed both a man and a woman. Upon hearing this claim, Hazrat Usman (R.A) separated the two (declared them non-Mahram).

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ حضرت عثمان (رض) کے زمانے میں ایک عورت ایک میاں بیوی کے پاس آئی اور دعویٰ کیا کہ اس نے ان دونوں کو دودھ پلایا ہے۔ اس پر حضرت عثمان (رض) نے دونوں کے درمیان جدائی کرادی۔

Hazrat Zahri farmate hain ke Hazrat Usman (RA) ke zamane mein ek aurat ek miyan biwi ke paas aai aur daawa kiya ke usne in donon ko doodh pilaya hai. Iss par Hazrat Usman (RA) ne donon ke darmiyaan judai karadi.

أَبُو بَكْرٍ عَنْ مَعْنِ بْنِ عِيسَى ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : " نُبِّئْتُ أَنَّ امْرَأَةً فِي زَمَانِ عُثْمَانَ جَاءَتْ إِلَى أَهْلِ بَيْتٍ ، فَقَالَتْ : قَدْ أَرْضَعْتُكُمْ فَفَرَّقَ بَيْنَهُمَا "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16432

Hazrat Amir states that the judges used to separate husband and wife based on the testimony of one woman in matters of fosterage.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ قاضی حضرات رضاعت میں ایک عورت کی گواہی پر میاں بیوی کے درمیان تفریق کرا دیا کرتے تھے۔

Hazrat Aamir farmate hain ke qazi hazrat razaat mein ek aurat ki gawahi per miyan biwi ke darmiyaan tafreeq kara dete thay.

وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « كَانَتْ الْقُضَاةُ يُفَرِّقُونَ بَيْنَ الرَّجُلِ وَامْرَأَتِهِ بِشَهَادَةِ الْمَرْأَةِ فِي الرَّضَاعِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16433

Hazrat Zuhri says that the testimony of one wise woman is sufficient in matters of consent.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ ایک عاقلہ عورت کی گواہی رضاعت کے معاملے میں کافی ہے۔

Hazrat Zahri farmate hain keh aik aqila aurat ki gawahi razaat ke mamle mein kaafi hai.

مَعْنُ بْنُ عِيسَى ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « شَهَادَةُ الْمَرْأَةِ الْعَاقِلَةِ تَجُوزُ فِي الرَّضَاعَةِ »