Hazrat Ata bin Saib narrates that once a woman became the owner of her husband's property worth seven dirhams. The matter was referred to Hazrat Misrah, who said that the woman had become unlawful for her husband. And I don't know how she will be lawful for him? I met Hazrat Shabi and asked him, and he said, "Meet Abu Bakr bin Abi Musa and ask him." He was the judge there in those days. I asked him, and he said, "When you are not able to do something, then do what you can." I came to Hazrat Shabi and told him the whole story, he smiled and said, "Go to Ubaidullah bin Abdullah bin Utbah and ask him." I went to him and asked him, and he said, "The woman has become unlawful for her husband." I asked him how she would be lawful. He said, "He should give her as a gift, free her, or sell her." I went back to Hazrat Shabi, I asked him, and he said, "Go back to him and ask him if she will observe Iddat or not?" I came back to him, and he said, "No, she will not observe Iddat." I went back to Hazrat Shabi and informed him, and he said, "Keep the fatwa safe." I came to Ibn Ma'qil. The narrator, Abdul Salam, says that I do not remember his words, but Amr bin Raziq has narrated from the narration of Ata bin Saib that Ibn Ma'qil said that both of them will renew the marriage contract.
حضرت عطاء بن سائب فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ ایک عورت اپنے خاوند کی سات درہم کے بقدر مالک بن گئی۔ اس بارے میں حضرت میسرہ سے سوال کیا گیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ عورت اپنے خاوند کے لیے حرام ہوگئی۔ اور میں نہیں جانتا کہ وہ اس کے لیے کیسے حلال ہوگی ؟ میں حضرت شعبی سے ملا اور ان سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ ابوبکر بن ابی موسیٰ سے ملو اور ان سے سوال کرو۔ وہ ان دنوں وہاں قاضی تھے۔ میں نے ان سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ جب تم کسی چیز کی طاقت نہیں رکھتے تو وہ کام کرلو جس کی تم طاقت رکھتے ہو۔ میں حضرت شعبی کے پاس آیا اور ان سے سارا واقعہ ذکر کیا تو وہ مسکرا دیئے۔ اور فرمایا کہ تم عبید اللہ بن عبداللہ بن عتبہ کے پاس جاؤ اور ان سے سوال کرو۔ میں ان کے پاس گیا اور ان سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ عورت اپنے خاوند کے لیے حرام ہوگئی۔ میں نے ان سے پوچھا کہ وہ کیسے حلال ہوگی ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ اسے ہبہ کردے، یا آزاد کردے یا بیچ دے۔ میں واپس حضرت شعبی کے پاس گیا میں نے ان سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ ان کے پاس واپس جاؤ اور ان سے سوال کرو کہ وہ عدت گزارے گی یا نہیں ؟ میں ان کے پاس واپس آیا تو انھوں نے فرمایا کہ نہیں وہ عدت نہیں گزارے گی۔ میں حضرت شعبی کے پاس واپس آیا اور انھیں اطلاع دی تو انھوں نے فرمایا کہ فتوی کو محفوظ کرلو۔ میں ابن معقل کے پاس آیا۔ راوی عبدالسلام فرماتے ہیں کہ ان کا قول مجھے یاد نہیں رہا البتہ عمار بن رزیق نے عطاء بن سائب کی روایت سے ابن معقل کا قول نقل کیا ہے کہ وہ دونوں نکاح کا اعادہ کریں گے۔
Hazrat Ata bin Saib farmate hain ki ek martaba ek aurat apne khawind ke saat dirham ke barabar malik ban gai. Is bare mein Hazrat Misrah se sawal kiya gaya to unhon ne farmaya ki woh aurat apne khawind ke liye haram ho gai. Aur main nahin janta ki woh uske liye kaise halal hogi ? Main Hazrat Shabi se mila aur unse sawal kiya to unhon ne farmaya ki Abu Bakr bin Abi Musa se milo aur unse sawal karo. Woh un dinon wahan qazi the. Maine unse sawal kiya to unhon ne farmaya ki jab tum kisi cheez ki taqat nahin rakhte to woh kaam karlo jiski tum taqat rakhte ho. Main Hazrat Shabi ke paas aaya aur unse sara waqea zikar kiya to woh muskura diye. Aur farmaya ki tum Ubaid Ullah bin Abdallah bin Utba ke paas jao aur unse sawal karo. Main unke paas gaya aur unse sawal kiya to unhon ne farmaya ki woh aurat apne khawind ke liye haram ho gai. Maine unse pucha ki woh kaise halal hogi ? Unhon ne farmaya ki woh usey hibah karde, ya azad karde ya bech de. Main wapas Hazrat Shabi ke paas gaya main ne unse sawal kiya to unhon ne farmaya ki unke paas wapas jao aur unse sawal karo ki woh iddat guzregi ya nahin ? Main unke paas wapas aaya to unhon ne farmaya ki nahin woh iddat nahin guzregi. Main Hazrat Shabi ke paas wapas aaya aur unhen itlaa di to unhon ne farmaya ki fatwa ko mahfooz karlo. Main Ibn Maqal ke paas aaya. Rawi AbdusSalam farmate hain ki unka qaul mujhe yaad nahin raha albatta Umar bin Raaziq ne Ata bin Saib ki riwayat se Ibn Maqal ka qaul naqal kiya hai ki woh donon nikah ka iada karenge.
Prophet Ibrahim (Abraham) said about a woman who becomes the owner of a part of her slave husband that if she becomes the owner and does not free her husband immediately, then it will become unlawful for her (to live with him as his wife).
حضرت ابراہیم اس عورت کے بارے میں جو اپنے غلام خاوند کے کسی حصہ کی مالک بن جائے فرماتے ہیں کہ اگر اس عورت نے مالک بنتے ہی فورا اپنے خاوند کو آزاد نہ کیا تو وہ اس پر حرام ہوجائے گی۔
Hazrat Ibrahim is aurat ke bare mein jo apne ghulam khawan ke kisi hissa ki malik ban jaye farmate hain ke agar is aurat ne malik bante hi foran apne khawan ko azad na kiya to wo is par haram ho jaye gi.
It was asked of Hadrat Tawus regarding a woman, if her husband who is her slave, partly owns her and then sets her free, what is the ruling? He said, "If there is a delay even equal to the time a fly takes to fly, then separation will be enforced between the two."
حضرت طاوس سے اس عورت کے بارے میں سوال کیا گیا جسے اس کے غلام خاوند کی ملکیت میں حصہ مل جائے اور وہ اسی وقت اسے آزاد کردے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر ایک مکھی کے برابر بھی تاخیر ہوئی تو دونوں کے درمیان جدائی کرادی جائے گی۔
Hazrat Tawoos se iss aurat ke bare mein sawal kiya gaya jise uske ghulam khaaind ki milkiyat mein hissa mil jaye aur wo usi waqt use aazaad karde to kya hukum hai? Unhon ne farmaya ki agar ek makhi ke barabar bhi takheer hui to donon ke darmiyaan judai kara di jayegi.
Hazrat Shubah said that I asked Hazrat Hukam and Hazrat Hammad about a woman who becomes the owner of a part of her slave husband. Both of them said that she will become unlawful for him. And if he marries her, the man will have the option of three divorces.
حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے اس عورت کے بارے میں سوال کیا جو اپنے غلام خاوند کے کسی حصہ کی مالک بن جائے۔ ان دونوں نے فرمایا کہ وہ اپنے خاوند پر حرام ہوجائے گی۔ اور اگر وہ اس سے شادی کرے تو مرد کے پاس تین طلاقوں کا اختیار ہوگا۔
Hazrat Shubah farmate hain keh maine Hazrat Hukam aur Hazrat Hammad se is aurat ke bare mein sawal kiya jo apne gulam khawande ke kisi hissa ki malik ban jaye. Un donon ne farmaya keh woh apne khawande par haram hojaegi. Aur agar woh us se shadi kare to mard ke pass teen talaqon ka ikhtiyar hoga.
Prophet Muhammad (peace be upon him) said that if a woman becomes the owner of her husband, and if she sets him free immediately, then their marriage remains valid.
حضرت محمد فرماتے ہیں کہ اگر کوئی عورت اپنے خاوند کی مالک بنے تو اگر وہ اسے اسی وقت آزاد کردے تو ان کا نکاح باقی رہے گا۔
Hazrat Muhammad farmate hain keh agar koi aurat apne khaavand ki maalik bane to agar wo usay usi waqt azad karde to unka nikah baqi rahe ga.
Hazrat Abraham states that if a slave has a free wife and the owner of the slave dies and that wife inherits some share of her husband's property, then if she sets her husband free, their previous marriage will remain valid. But if she doesn't set him free, then that woman will become unlawful for her husband.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر کسی غلام کی کوئی آزاد بیوی ہو اور غلام کا مالک مرجائے اور وہ بیوی اپنے خاوند کے کسی حصے کی مالک بن جائے تو اگر اس نے اپنے خاوند کو آزاد کردیا تو ان کا پہلا نکاح باقی رہے گا اور اگر اس نے آزاد نہ کیا تو وہ عورت اپنے خاوند پر حرام ہوجائے گی۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh agar kisi gulam ki koi azad biwi ho aur gulam ka malik mar jae aur wo biwi apne khawand ke kisi hisse ki malik ban jae to agar usne apne khawand ko azad kar diya to un ka pehla nikah baqi rahe ga aur agar usne azad nah kia to wo aurat apne khawand par haram ho jae gi.