Hazrat Owzai relates that a man married his daughter on the condition that one thousand dinars would be given to the daughter and one thousand dinars to the father. Their case came to Hazrat Umar bin Abdul Aziz, so he said that the woman would get two thousand dinars and the father would get nothing.
حضرت اوزاعی فرماتے ہیں کہ ایک آدمی نے اپنی بیٹی کی شادی اس شرط پر کرائی کہ ایک ہزار دینار بیٹی کو اور ایک ہزار دینار باپ کو ملیں گے۔ ان کا مقدمہ حضرت عمر بن عبدا لعزیز کے پاس آیا تو انھوں فرمایا کہ عورت کو دو ہزار دینار ملیں گے اور باپ کو کچھ نہیں ملے گا۔
Hazrat Auzai farmate hain keh aik aadmi ne apni beti ki shadi is shart par karai keh aik hazar dinar beti ko aur aik hazar dinar baap ko milen ge. Un ka muqadma Hazrat Umar bin Abdul Aziz ke paas aaya to unhon farmaya keh aurat ko do hazar dinar milen ge aur baap ko kuch nahin mile ga.
Hazrat Urwa and Hazrat Saeed say that whatever belongs to Mahr or the marriage contract will go to the woman, and if there is any gift or present etc., it can go to her family.
حضرت عروہ اور حضرت سعید فرماتے ہیں کہ جس چیز کا تعلق مہر یا نکاح کے عقد سے ہو وہ تو عورت کو ملے گی اور اگر کوئی ہبہ یا تحفہ وغیرہ ہو تو وہ اس کے گھر والوں کو مل سکتا ہے۔
Hazrat Urwa aur Hazrat Saeed farmate hain ke jis cheez ka taluq mehr ya nikah ke aqd se ho wo to aurat ko milegi aur agar koi hibah ya tohfa waghaira ho to wo uske ghar walon ko mil sakta hai
Hazrat Abu Ishaq narrates that Hazrat Masruq married off his daughter on the condition that her husband, in addition to the Mahr, would give ten thousand Dinars.
حضرت ابو اسحاق فرماتے ہیں کہ حضرت مسروق نے اپنی بیٹی کی شادی اس شرط پر کرائی کہ اس کا خاوند مہر کے علاوہ دس ہزاردینار دے گا۔
Hazrat Abu Ishaq farmate hain keh Hazrat Masruq ne apni beti ki shadi is shart par karai keh uska khaavand mehr ke ilawa das hazaar dinar dega.
Hazrat Ata says that if any condition of gift, etc. is imposed on a woman by her brother or father, then if the woman claims it, she is more deserving.
حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ عورت کے بھائی یا باپ کے لیے اگر کسی ہبہ وغیرہ کی شرط لگائی گئی ہے تو اگر عورت دعویٰ کرے تو اس کی زیادہ مستحق ہے۔
Hazrat Ata farmate hain ke aurat ke bhai ya baap ke liye agar kisi hiba waghaira ki shart lagayi gayi hai to agar aurat daawa kare to uski zyada mustahik hai.