Hazrat Taus says that if a man marries a woman, that woman is not permissible for his father, regardless of whether or not he has consummated the marriage. And similarly, she is not permissible for his son, regardless of whether or not he has consummated the marriage.
حضرت طاوس فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے کسی عورت سے نکاح کیا تو وہ عورت اس کے باپ کے لیے حلال نہیں خواہ اس نے ازدواجی ملاقات کی ہو یا نہ کی ہو۔ اور اسی طرح اس کے بیٹے کے لیے بھی حلال نہیں خواہ اس نے ازدواجی ملاقات کی ہو یا نہ کی ہو۔
Hazrat Tawoos farmate hain keh agar kisi shakhs ne kisi aurat se nikah kiya to woh aurat uske baap ke liye halal nahi khwah usne izdawaji mulaqat ki ho ya na ki ho. Aur isi tarah uske bete ke liye bhi halal nahi khwah usne izdawaji mulaqat ki ho ya na ki ho.
Hazrat Zahri said that if a man marries a woman, that woman will become unlawful for his son and father. Similarly, if one of them sees the private parts of a woman, she will also become unlawful for the other.
حضرت زہری فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے کسی عورت سے نکاح کیا تو وہ عورت اس کے بیٹے اور باپ پر حرام ہوجائے گی۔ اسی طرح ان دونوں میں سے کسی نے کسی عورت کی شرم گاہ دیکھی تو وہ بھی دوسرے کے لیے حرام ہوجائے گی۔
Hazrat Zahri farmate hain keh agar kisi shakhs ne kisi aurat se nikah kiya to woh aurat uske bete aur baap per haram hojae gi. Isi tarah in donon mein se kisi ne kisi aurat ki sharam gah dekhi to woh bhi dusre ke liye haram hojae gi.
Hazrat Hassan was asked if a man marries a woman and divorces her before having sexual intercourse with her, can the man's father marry that woman? He declared it reprehensible and recited this verse from the Holy Quran { وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِکُمْ }
حضرت حسن سے سوال کیا گیا کہ اگر کسی آدمی نے کسی عورت سے شادی کی اور اس سے ازدواجی ملاقات سے پہلے اسے طلاق دے دی تو کیا اس آدمی کا باپ اس عورت سے نکاح کرسکتا ہے ؟ انھوں نے اسے مکروہ قرار دیا اور قرآن مجید کی یہ آیت پڑھی { وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِکُمْ }
Hazrat Hassan se sawal kiya gaya keh agar kisi aadmi ne kisi aurat se shadi ki aur us se izdawaji mulaqat se pehle use talaq de di to kya us aadmi ka baap us aurat se nikah kar sakta hai? Unhon ne use makrooh qarar diya aur Quran Majeed ki yeh ayat padhi { WA HALAA-ILU ABNNAAA'IKUM }
Hazrat Hassan and Hazrat Muhammad said that three verses are ambiguous: 1. { وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِکُمْ } 2. { مَا نَکَحَ آبَاؤُکُمْ } 3. { وَأُمَّہَاتُ نِسَائِکُمْ } Hazrat Ash'as said that this fourth verse is not ambiguous: { وَرَبَائِبُکُمَ اللاَّتِی فِی حُجُورِکُمْ مِنْ نِسَائِکُمْ } Narrator Hazrat Muaz read this verse till the end.
حضرت حسن اور حضرت محمد فرماتے ہیں کہ تین آیات مبہم ہیں 1 ۔ { وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِکُمْ } 2 ۔ { مَا نَکَحَ آبَاؤُکُمْ } 3 ۔ { وَأُمَّہَاتُ نِسَائِکُمْ } حضرت اشعث فرماتے ہیں اور یہ چوتھی آیت مبہم نہیں ہے { وَرَبَائِبُکُمَ اللاَّتِی فِی حُجُورِکُمْ مِنْ نِسَائِکُمْ } راوی حضرت معاذ نے اس آیت کو آخر تک پڑھا۔
Hazrat Hassan aur Hazrat Muhammad farmate hain ke teen ayaten mubham hain 1. { WA HALAILU ABNA IKUM } 2. { MA NAKAHAA ABA UKUM } 3. { WA UMMAHATU NISA IKUM } Hazrat Ashas farmate hain aur ye chauthi ayat mubham nahi hai { WA RABA IBUKUMUL LAATI FI HUJOORIKUM MIN NISA IKUM } ravi Hazrat Muaz ne is ayat ko akhir tak parha.
Prophet Abraham (Ibrahim) said that if a man marries a woman and does not have sexual relations with her, she is still not permissible (halal) for his father to marry.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر آدمی نے کسی عورت سے شادی کی اور اس سے ازدواجی ملاقات نہ کی تو پھر بھی وہ اس کے باپ کے لیے حلال نہیں۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh agar aadmi ne kisi aurat se shadi ki aur us se izdawaji mulaqat na ki to phir bhi wo uske baap ke liye halal nahi