Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him) said, in explanation of the verse {So divorce them at the time of their prescribed periods}, "Divorce them in this state that they are pure and you have not had intercourse with them during this purity."
حضرت عبداللہ (رض) قرآن مجید کی آیت { فَطَلِّقُوہُنَّ لِعِدَّتِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ انھیں اس حال میں طلاق دو کہ وہ پاک ہوں اور اس طہر میں ان سے جماع نہ کیا ہو۔
Hazrat Abdullah (RA) Quran Majeed ki ayat {Fa talliqoo hunna li iddati hinna} ki tafseer mein farmate hain ke unhen is hal mein talaq do ke woh pak hon aur is taher mein un se jima na kia ho.
Hazrat Humaid bin Abdur Rahman Humairi (R.A) narrates that Hazrat Abu Musa Ash'ari (R.A) was informed that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was displeased with the people. Hazrat Abu Musa Ash'ari (R.A) went to the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and mentioned this to him. The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "One of you says that I got married! I divorced her! This is not the way of Muslims. Divorce the woman at the beginning of her waiting period (so that it is easier for her to count the waiting period)."
حضرت حمید بن عبد الرحمن حمیری (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت ابو موسیٰ (رض) کو خبر پہنچی کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) لوگوں سے ناراض ہوئے ہیں۔ حضرت ابو موسیٰ (رض) حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئے اور اس کا تذکرہ کیا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ تم میں سے ایک کہتا ہے کہ میں نے شادی کی ! میں نے طلاق دے دی ! یہ مسلمانوں کا طریقہ نہیں ہے۔ عورت کی اس کی عدت کے شروع میں طلاق دو ۔ (کہ اس کے لیے عدت کو شمار کرنا آسان ہو)
Hazrat Hameed bin Abdur Rahman Humairi (RA) farmate hain keh Hazrat Abu Musa (RA) ko khabar pohanchi keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) logon se naraz huye hain. Hazrat Abu Musa (RA) Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir huye aur iska tazkara kiya to aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya keh tum mein se ek kehta hai keh maine shaadi ki! Maine talaq de di! Yeh musalmanon ka tareeqa nahi hai. Aurat ki uski iddat ke shuru mein talaq do. (Keh uske liye iddat ko shumar karna aasan ho)
Hazrat Ibn Abbas (R.A) while interpreting the verse {\"So divorce them for their prescribed period\" } from the Holy Quran said that divorce the woman at the start of her Iddah (so that it is easy for her to keep its count).
حضرت ابن عباس (رض) قرآن مجید کی آیت { فَطَلِّقُوہُنَّ لِعِدَّتِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ عورت کو اس کی عدت کے شروع میں طلاق دو ۔ (کہ اس کے لیے عدت کو شمار کرنا آسان ہو)
Hazrat Ibn Abbas (RA) Quran Majeed ki ayat { fa talliqo hunna li iddati hinna } ki tafseer mein farmate hain ke aurat ko uski iddat ke shuru mein talaq do. (ke uske liye iddat ko shumar karna asaan ho)
Hazrat Ali (R.A) said that if people were to face the limit on divorce, then no man would give his wife a divorce after she is pregnant, and after giving her a divorce in the state of purity in which he has not had intercourse with her, nor is she menstruating, he should wait and divorce her at the beginning of her waiting period, then if he wants to take her back, he can take her back, and if he wants to leave her, he can leave her.
حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر لوگوں کو طلاق پر حد کا سامنا کرنا پڑے تو کوئی آدمی اپنی بیوی کو حالت حمل میں طلاق دینے کے بعد اور اس طہر میں طلاق دینے کے بعد جس میں اس سے جماع نہ کیا ہو، نادم نہ ہو، وہ انتظار کرے اور اسے عدت کے شروع میں طلاق دے، پھر اگر رجوع کرنا چاہے تو رجوع کرلے اور اگر اسے رخصت ہی کرنا چاہے تو رخصت کردے۔
Hazrat Ali (RA) farmate hain keh agar logon ko talaq par had ka saamna karna paray to koi aadmi apni biwi ko halat e hamal mein talaq dene ke baad aur us taher mein talaq dene ke baad jis mein us se jima na kia ho, nadam na ho, woh intezar karey aur usey iddat ke shuru mein talaq dey, phir agar ruju karna chahey to ruju karley aur agar usey rukhsat hi karna chahey to rukhsat kardey.
Hazrat Hassan (R.A) and Hazrat Ibn Sireen (R.A) state that the Sunnah way of divorce is to divorce in the beginning of the waiting period (Iddah), meaning to divorce her when she is in a state of purity (not menstruating) and has not been intimate with her after the last period. However, if she is pregnant, then divorce can be given at any time.
حضرت حسن (رض) اور حضرت ابن سیرین (رض) فرماتے ہیں کہ طلاق سنت یہ ہے کہ عدت کے شروع میں طلاق دی جائے، وہ اسے اس حال میں طلاق دے کہ وہ پاک ہو اور اس سے جماع نہ کیا ہو، اور اگر وہ حاملہ ہو تو اسے جب چاہے طلاق دے دے۔
Hazrat Hassan (RA) aur Hazrat Ibn Sireen (RA) farmate hain ke talaq sunnat ye hai ke iddat ke shuru mein talaq di jaye, wo use is hal mein talaq de ke wo pak ho aur us se jima na kiya ho, aur agar wo hamil ho to use jab chahe talaq de de.
Hazrat Ibn Umar (R.A) once divorced his wife during her menstrual period. Hazrat Umar (R.A) mentioned this to the Prophet (P.B.U.H), so you (O Prophet) said to tell him to take her back. Then when she is clean, and then she gets another menses, and then when she is clean (from menses), then before having intercourse, he can divorce her or keep her, because the waiting period is what Allah has stated.
حضرت ابن عمر (رض) نے ایک مرتبہ اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دے دی۔ حضرت عمر (رض) نے اس بات کا تذکرہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کیا تو آپ نے فرمایا کہ ان سے کہو کہ وہ رجوع کرلیں، پھر عورت پاک ہو، پھر اسے حیض آئے، پھر جب پاک ہوتوچا ہے تو جماع سے پہلے اسے طلاق دے دے اور چاہے تو روک لے، کیونکہ عدت وہی ہے جو اللہ نے بیان فرمائی ہے۔
Hazrat Ibn Umar (RA) ne aik martaba apni biwi ko halat haiz mein talaq de di. Hazrat Umar (RA) ne is baat ka tazkira Huzoor (SAW) se kiya to aap ne farmaya ke un se kaho ke woh ruju kar lein, phir aurat pak ho, phir use haiz aaye, phir jab pak ho to chahe to jima se pehle use talaq de de aur chahe to rok le, kyunki iddat wohi hai jo Allah ne bayan farmaie hai.
Hazrat Ibn Umar (RA) once divorced his wife during her menstrual period. Hazrat Umar (RA) mentioned this to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), so you (addressing Hazrat Umar) said to tell him (Ibn Umar) to take her back, then after she becomes clean, he may divorce her before having intercourse.
حضرت ابن عمر (رض) نے ایک مرتبہ اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دے دی۔ حضرت عمر (رض) نے اس بات کا تذکرہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کیا تو آپ نے فرمایا کہ ان سے کہو کہ وہ رجوع کرلیں، پھر پاک ہونے کے بعد جماع سے پہلے طلاق دے دیں۔
Hazrat Ibn Umar (RA) ne ek martaba apni biwi ko halat haiz mein talaq de di. Hazrat Umar (RA) ne is baat ka tazkira Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se kiya to aap ne farmaya ke un se kaho ke woh ruju kar lein, phir pak hone ke baad jima se pehle talaq de dein.
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) once divorced his wife during her menstrual period. Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) mentioned this to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). You (the Prophet) said, "Tell him to take her back and then divorce her when she is pure or pregnant."
حضرت ابن عمر (رض) نے ایک مرتبہ اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دے دی۔ حضرت عمر (رض) نے اس بات کا تذکرہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کیا تو آپ نے فرمایا کہ ان سے کہو کہ وہ رجوع کرلیں، پھر پاک ہونے کی حالت میں یا حاملہ ہونے کی حالت میں طلاق دے دیں۔
Hazrat Ibn Umar (RA) ne ek martaba apni biwi ko halat e haiz mein talaq de di. Hazrat Umar (RA) ne is baat ka tazkira Huzoor (SAW) se kiya to aap ne farmaya keh un se kaho keh woh ruju kar len, phir pak hone ki halat mein ya hamil hone ki halat mein talaq de den.
Hazrat Taus (may Allah be pleased with him) said that if divorce is given in a state of purity in which intercourse has taken place, then that period will not be considered as menstruation.
حضرت طاؤس (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایسے طہر میں طلاق دی جس میں جماع کیا تھا تو وہ حیض شمار نہیں ہوگا۔
Hazrat Taous (Raz) farmate hain keh agar aise tahur mein talaq di jisme jima kia tha to woh haiz shumar nahi hoga.
Hazrat Shabi (R.A) said; If divorce is given in the state of purity, then consider that divorce is Sunnah even if intercourse has taken place with her.
حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ جب حالت طہر میں طلاق دی تو سمجھو کہ طلاق سنت دی خواہ اس سے جماع کیا ہو۔
Hazrat Shabi (RA) farmate hain ke jab halat tahur mein talaq di to samjho ke talaq sunnat di khwah is se jima kia ho.
Hazrat Ukrama (R.A) and Hazrat Mujahid (R.A) said that the meaning of the Quranic verse {**فَطَلِّقُوہُنَّ لِعِدَّتِہِنَّ**} is that divorce her in the state of purity without intercourse.
حضرت عکرمہ (رض) اور حضرت مجاہد (رض) فرماتے ہیں کہ قرآن مجید کی آیت { فَطَلِّقُوہُنَّ لِعِدَّتِہِنَّ } کا مطلب یہ ہے کہ اسے حالت طہر میں بغیر جماع کے طلاق دے۔
Hazrat Akarma (RA) aur Hazrat Mujahid (RA) farmate hain keh Quran Majeed ki ayat {Fa talliko hunna li iddati hinna} ka matlab yeh hai keh usay halat tahaarat mein baghair jima ke talaq de.