17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


Who said: If a contracted slave fulfills his contract, he should not be returned to slavery

‌مَنْ قَالَ: إِذَا أَدَّى مُكَاتَبَتَهُ، فَلَا رَدَّ عَلَيْهِ فِي الرِّقِّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20574

Hazrat Abdullah narrates that when a Mukatab slave has paid some part of the amount of his contract of emancipation, he can no longer be returned to slavery.

حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ جب مکاتب نے بدل کتابت کا کچھ حصہ ادا کردیا تو وہ غلامی میں واپس نہیں جاسکتا۔

Hazrat Abdullah farmate hain keh jab mukatib ne badal kitaabat ka kuch hissa ada kar diya to woh ghulami mein wapas nahin ja sakta.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : « إِذَا أَدَّى الْمُكَاتَبُ مِنْ رَقَبَتِهِ فَلَا رَدَّ عَلَيْهِ فِي الرِّقِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20575

Hazrat Abdullah (R.A) said that when the scribe has completed one-third of the dictation, then he is owed (his wages).

حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ جب مکاتب نے اپنے بدل کتابت کا ایک ثلث ادا کردیا تو وہ مقروض ہے۔

Hazrat Abdullah (RA) farmate hain ke jab kuttaab ne apne badle kitaabat ka aik suls ada kar diya to woh maqrooz hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَعَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَا : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : « إِذَا أَدَّى الْمُكَاتَبُ ثُلُثَ مُكَاتَبَتِهِ فَهُوَ غَرِيمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20576

Hazrat Urwah narrates that Marwan used to give this verdict that when the scribe has paid half the fee for the writing, the rest is a debt. I mentioned this matter to Abdul Malik bin Marwan, but he refused to accept it.

حضرت عروہ فرماتے ہیں کہ مروان یہ فیصلہ دیا کرتا تھا کہ جب مکاتب اپنا نصف بدل کتابت ادا کردے تو باقی قرض ہے، میں نے اس بات کا عبد الملک بن مروان سے تذکرہ کیا تو اس نے اسے ماننے سے انکار کردیا۔

Hazrat Urwa farmate hain ke Marwan yeh faisla diya karta tha ke jab kuttaab apna nisf badal kitaabat ada karde to baqi qarz hai, maine is baat ka Abdul Malik bin Marwan se tazkira kiya to usne ise manne se inkar kar diya.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ عُرْوَةَ ، أَنَّ مَرْوَانَ « كَانَ يَقْضِي » إِذَا أَدَّى الْمُكَاتَبُ نِصْفَ مُكَاتَبَتِهِ فَهُوَ دَيْنٌ يُتْبَعُ بِهِ « فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِعَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَرْوَانَ فَأَبَى أَنْ يَأْخُذَ بِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20577

Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) said: You make the writing slaves writers, when they pay half the price of the writing, then they cannot go back to slavery.

حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں کہ تم مکاتب غلاموں کو مکاتب بناتے ہو جب وہ نصف بدل کتابت ادا کردے تو غلامی میں واپس نہیں جاسکتا۔

Hazrat Umar (RA) farmate hain keh tum katib ghulamon ko katib banate ho jab woh nisf badal kitaabat ada karde to ghulami mein wapas nahin ja sakta.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ ، وَوَكِيعٌ ، عَنِ الْمَسْعُودِيِّ ، عَنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ ، قَالَ : قَالَ عُمَرُ : « إِنَّكُمْ تُكَاتِبُونَ مُكَاتَبِينَ ، فَإِذَا أَدَّى النِّصْفَ فَلَا رَدَّ عَلَيْهِ فِي الرِّقِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20578

Hazrat Ali (R.A) said that with the payment of the first installment, there will be freedom in it.

حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ پہلی قسط کی ادائیگی سے ہی اس میں آزادی آجائے گی۔

Hazrat Ali (RA) farmate hain keh pehli qist ki adaegi se hi is mein azadi ajaye gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْمَسْعُودِيِّ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « تَجْرِي فِيهِ الْعَتَاقَةُ فِي أَوَّلِ نَجْمٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20579

Hazrat Hassan says that if a scribe becomes unable to provide any further service after giving some in return for an agreement of manumission and his masters stipulate any condition on him, it will be void. When he has paid half of the amount of manumission, he will be indebted.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر کوئی مکاتب کچھ بدل کتابت دینے کے بعد عاجز آگیا اور اس کے مالکوں نے اس پر کوئی شرط لگائی تو وہ باطل ہوگی، جب اس نے آدھابدلِ کتابت ادا کردیا تو وہ مقروض ہوگا۔

Hazrat Hassan farmate hain ke agar koi katib kuchh badal kitabat dene ke baad aajiz aa gaya aur uske malikon ne us par koi shart lagai to woh batil hogi, jab usne aadha badal-e-kitabat ada kar diya to woh maqrooz hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ قَالَ فِي مُكَاتَبٍ عَجَزَ ، وَقَدْ أَدَّى بَعْضَ مُكَاتَبَتِهِ ، وَقَدْ شَرَطُوا عَلَيْهِ فَهُوَ رَدٌّ ؟ قَالَ : « إِذَا أَدَّى النِّصْفَ فَهُوَ غَرِيمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20580

Hazrat Muhammad bin Ziad said that when he has fulfilled the etiquette of writing, then he will be indebted.

حضرت محمد بن زیاد فرماتے ہیں کہ جب اس نے آدھابدلِ کتابت ادا کردیا تو وہ مقروض ہوگا۔

Hazrat Muhammad bin Ziad farmate hain ki jab us ne adha badal e kitabat ada kar diya to vah maqrooz hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ أَنَّهُ قَالَ فِي مُكَاتَبٍ عَجَزَ : « إِذَا أَدَّى النِّصْفَ فَهُوَ غَرِيمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20581

Hazrat Ibrahim said that when he had paid a third or a quarter or a half then now they could not make him their slave.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب اس نے ایک تہائی یا ربع یا نصف ادا کردیا تو اب وہ اسے غلام نہیں بناسکتے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab us ne ek tihai ya rub ya nisf ada kar diya to ab wo use ghulam nahi bana sakte.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « إِذَا أَدَّى الثُّلُثَ ، أَوِ الرُّبُعَ ، أَوِ النِّصْفَ ، فَلَيْسَ لَهُمْ أَنْ يَسْتَرِقُّوهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20582

It is narrated on the authority of Hazrat Umm Salamah (may Allah be pleased with her) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When one of you has a scribe slave and he has wealth with him that is sufficient to pay for his freedom, then free him."

حضرت ام سلمہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب تم میں سے کسی کا کوئی مکاتب غلام ہو اور اس کے پاس بدل کتابت کی ادائیگی کے قابل مال ہو تو اس سے پردہ کرو۔

Hazrat Umm Salma (RA) se riwayat hai ki Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki jab tum mein se kisi ka koi mukatab ghulam ho aur uske paas badal kitaabat ki adayegi ke qabil maal ho to us se parda karo.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ نَبْهَانَ ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ ، قَالَتْ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « إِذَا كَانَ لِإِحْدَاكُنَّ مُكَاتَبٌ ، وَكَانَ عِنْدَهُ مَا يُؤَدِّي فَلْتَحْتَجِبْ مِنْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20583

Hazrat Ibrahim said that when one-third or one-fourth is paid, then he is in debt.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب ثلث یاربع ادا کردیا تو وہ مقروض ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke jab suls yaruba ada kar diya to woh maqrooz hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كَانَ يُقَالُ : « إِذَا أَدَّى الثُّلُثَ ، أَوِ الرُّبُعَ ، فَهُوَ غَرِيمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20584

Hazrat Ali (R.A) said that the more a person fulfills the rights of penmanship, the more he will be free.

حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ جس قدر بدل کتابت وہ ادا کرتا جائے گا اسی قدر آزاد ہوتا جائے گا۔

Hazrat Ali (RA) farmate hain keh jis qadar badal kitaabat wo ada karta jaye ga usi qadar azad hota jaye ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ طَارِقٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « يَعْتِقُ مِنَ الْمُكَاتَبِ بِقَدْرِ مَا أَدَّى »