3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who says the prostration is for the one who sits for it and the one who hears it

‌مَنْ قَالَ السَّجْدَةُ عَلَى مَنْ جَلَسَ لَهَا وَمَنْ سَمِعَهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4216

Hazrat Ibn Abbas narrates that it is also obligatory for the one who sits to listen to the one who is reciting (Quran).

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ تلاوت کرنے والے کے پاس سننے کے لیے بیٹھنے والے پر بھی سجدہ لازم ہے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh tilawat karne wale ke pass sun-ne ke liye bethne wale par bhi sijda lazim hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ الْقَطَّانُ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « إِنَّمَا السَّجْدَةُ عَلَى مَنْ جَلَسَ لَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4217

Hazrat Umar (R.A) said that prostration of recitation is obligatory in the mosque and during the remembrance of Allah.

حضرت عمر فرماتے ہیں کہ سجدہ تلاوت مسجد میں اور ذکر کے وقت لازم ہے۔

Hazrat Umar farmate hain keh Sajda Tilawat masjid mein aur zikar ke waqt lazim hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ قَالَ : أَنَا خَالِدٌ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ قَالَ : قَالَ عُمَرُ : « إِنَّمَا السَّجْدَةُ فِي الْمَسْجِدِ وَعِنْدَ الذِّكْرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4218

Hazrat Ibn Abbas narrated that it is obligatory for a person who sits to listen to the recitation of the Quran to prostrate (make Sajdah) along with the reciter.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ تلاوت کرنے والے کے پاس سننے کے لیے بیٹھے والے پر بھی سجدہ لازم ہے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh tilawat karne wale ke pas sunne ke liye baithe wale par bhi sajdah lazim hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي الْعَوَّامِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « إِنَّمَا السَّجْدَةُ عَلَى مَنْ جَلَسَ لَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4219

Hazrat Hassan says that prostration is obligatory on everyone who sits to listen to the reciter and becomes silent for it.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ سجدہ ہر اس شخص پر لازم ہے جو تلاوت کرنے والے کے پاس سننے کے لیے بیٹھے اور اس کے لیے خاموش ہو۔

Hazrat Hassan farmate hain keh sajdah har us shakhs par lazim hai jo tilawat karne wale ke pass sunne ke liye baithe aur uske liye khamosh ho.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ قَالَ : أنا يُونُسُ ، عَنِ الْحَسَنِ قَالَ : « إِنَّمَا السُّجُودُ عَلَى مَنْ جَلَسَ لَهُ أَوْ أَنْصَتَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4220

Hazrat Usman (may Allah be pleased with him) said that it is also obligatory for the one who sits to listen (to the Quran) to prostrate along with the one who is reciting (it).

حضرت عثمان فرماتے ہیں کہ تلاوت کرنے والے کے پاس سننے کے لیے بیٹھنے والے پر بھی سجدہ لازم ہے۔

Hazrat Usman farmate hain ke tilawat karne wale ke pass sunne ke liye bethne wale par bhi sijda lazim hai

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، عَنْ عُثْمَانَ قَالَ : « إِنَّمَا السَّجْدَةُ عَلَى مَنْ جَلَسَ لَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4221

Hazrat Yahya bin Saeed narrates that a person used to sit near the sitting place of Hazrat Saeed bin Musayyab. Whenever he would recite the verse of Sajdah (prostration), Hazrat Saeed would not prostrate despite hearing the verse. Someone inquired about this from him, so he said, "I am not sitting here to listen to his recitation."

حضرت یحییٰ بن سعید فرماتے ہیں کہ ایک شخص حضرت سعید بن مسیب کے بیٹھنے کی جگہ کے پاس بیٹھا کرتا تھا ۔ وہ اگر آیت سجدہ کی تلاوت کرتا تو حضرت سعید اس آیت کو سننے کے باوجود سجدہ نہیں کرتے تھے۔ کسی نے اس بارے میں ان سے دریافت کیا تو انھوں نے فرمایا کہ مں ل اس کی تلاوت سننے کے لیے تو یہاں نہیں بیٹھا ہوا۔

Hazrat Yahya bin Saeed farmate hain ke aik shakhs Hazrat Saeed bin Musayyab ke bethne ki jaga ke paas betha karta tha. Woh agar aayat sajda ki tilawat karta to Hazrat Saeed us aayat ko sunne ke bawajood sajda nahi karte the. Kisi ne is bare mein unse daryaft kiya to unhon ne farmaya ke main is ki tilawat sunne ke liye to yahan nahi betha hua.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ قَالَ : نا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، أَنَّ قَاصًّا كَانَ يَجْلِسُ قَرِيبًا مِنْ مَجْلِسِهِ ، فَيَقْرَأُ السَّجْدَةَ فَلَا يَسْجُدُ سَعِيدٌ ، وَقَدْ سَمِعَهَا ، قَالَ : فَقِيلَ لَهُ : مَا يَمْنَعَكَ مِنَ السُّجُودِ ؟ قَالَ : « لَسْتُ إِلَيْهِ جَلَسْتُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4222

Hazrat Hammad, Hazrat Ibrahim, Hazrat Nafi' and Hazrat Saeed bin Jubair said that whoever hears the verse of prostration, it is obligatory for him to prostrate.

حضرت حماد، حضرت ابراہیم، حضرت نافع اور حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ جس نے آیت سجدہ سنی اس پر سجدہ لازم ہے۔

Hazrat Hammad, Hazrat Ibrahim, Hazrat Nafi aur Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ke jis ne ayat sajda suni us par sajda lazim hai.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَنَافِعٍ ، وَسَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالُوا : « مَنْ سَمِعَ السَّجْدَةَ فَعَلَيْهِ أَنْ يَسْجُدَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4223

Hazrat Abu Abdul Rahman narrates that once Hazrat Salman entered the mosque, people were reciting the Quran. He recited the verse of Sajdah and prostrated. A man said to Hazrat Salman, "O Abu Abdullah! Shouldn't we also prostrate like these people?" He replied, "We have not come here for this purpose."

حضرت ابوعبد الرحمن فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ حضرت سلمان مسجد میں داخل ہوئے تو لوگ قرآن پڑھ رہے تھے۔ انھوں نے آیت سجدہ کی تلاوت کی اور سجدہ کیا۔ ایک شخص نے حضرت سلمان سے کہا کہ اے ابو عبداللہ ! ہم بھی ان لوگوں کی طرح سجدہ نہ کریں۔ انھوں نے فرمایا کہ ہم یہاں اس لیے تو نہیں آئے۔

Hazrat Abu Abdur Rahman farmate hain ki aik martaba Hazrat Salman masjid mein dakhil hue to log Quran parh rahe the. Unhon ne ayat sajda ki tilawat ki aur sajda kya. Aik shakhs ne Hazrat Salman se kaha ki aye Abu Abdullah! Hum bhi in logon ki tarah sajda na karen. Unhon ne farmaya ki hum yahan is liye to nahin aye.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ قَالَ : دَخَلَ سَلْمَانُ الْفَارِسِيُّ ، الْمَسْجِدَ وَفِيهِ قَوْمٌ يَقْرَءُونَ ، فَقَرَءُوا السَّجْدَةَ فَسَجَدُوا ، فَقَالَ لَهُ صَاحِبُهُ : يَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ، لَوْ أَتَيْنَا هَؤُلَاءِ الْقَوْمَ ؟ فَقَالَ : « مَا لِهَذَا غَدَوْنَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4224

Hazrat Abu Al-Alaa narrates that someone asked Hazrat Mutraf about a person who is unsure whether or not he heard the verse of prostration (sajdah). What should he do? Hazrat Mutraf replied, “What would he do if he had heard it?" He then added, “I asked Hazrat Imran bin Husain about a person who is unsure whether he heard the verse of prostration. What should he do? He replied, 'What would he do if he had heard it?'

حضرت ابو العلاء فرماتے ہیں کہ حضرت مطرف سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جسے آیت سجدہ کے بارے میں شک ہوگیا کہ اس نے سنی ہے یا نہیں سنی، تو وہ کیا کرے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر وہ اسے سنتا تو کیا کرتا ؟ پھر حضرت مطرف نے فرمایا کہ میں نے حضرت عمران بن حصنہ سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا تھا جسے یہ شک ہوجائے کہ اس نے آیت سجدہ سنی ہے یا نہیں تو وہ کیا کرے ؟ انھوں نے فرمایا تھا کہ اگر وہ اسے سنتا تو کیا کرتا۔

Hazrat Abu Alala farmate hain ke Hazrat Mutraf se is shakhs ke bare mein sawal kya jisay ayat sajda ke bare mein shak hogaya ke usne suni hai ya nahi suni to wo kya kare? Unhon ne farmaya ke agar wo use sunta to kya karta? Phir Hazrat Mutraf ne farmaya ke maine Hazrat Imran bin Hasna se is shakhs ke bare mein sawal kya tha jisay ye shak hojaye ke usne ayat sajda suni hai ya nahi to wo kya kare? Unhon ne farmaya tha ke agar wo use sunta to kya karta.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، وَعَنِ الْجُرَيْرِيِّ ، عَنْ أَبِي الْعَلَاءِ ، عَنْ مُطَرِّفٍ قَالَ : سَأَلْتُهُ عَنِ الرَّجُلِ يَتَمَارَى فِي السَّجْدَةِ أَسَمِعَهَا أَمْ لَمْ يَسْمعْهَا ؟ قَالَ : « وَسَمِعَهَا فَمَاذَا ثَمَّ ؟» قَالَ مُطَرِّفٌ : سَأَلْتُ عِمْرَانَ بْنَ حُصَيْنٍ ، عَنْ رَجُلٍ لَا يَدْرِي أَسَمِعَ السَّجْدَةَ أَمْ لَا ؟ قَالَ : « وَسَمِعَهَا فَمَاذَا ؟»

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4225

Hazrat Ibn Umar said that prostration is obligatory on the one who hears the verse of prostration.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ سجدہ اس پر لازم ہے جو آیت سجدہ کو سنے۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain keh sajda us par lazim hai jo ayat sajda ko sune.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ عَطِيَّةَ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ : « إِنَّمَا السَّجْدَةُ عَلَى مَنْ سَمِعَهَا »