33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


A man died and left his son, father, and freed slave, and then the freed slave died and left wealth

‌رَجُلٌ مَاتَ وَتَرَكَ ابْنَهُ وَأَبَاهُ وَمَوْلَاهُ، ثُمَّ مَاتَ الْمَوْلَى وَتَرَكَ مَالًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31520

Qatadah reported from Shuraih and Zayd ibn Thabit regarding a man who dies and leaves behind a son, his father, and a master. Then the master dies and leaves behind wealth. Shuraih said, "One-sixth of the wealth is for his father, and the rest is for his son." Zayd ibn Thabit said, "The wealth is for the son, and there is nothing for the father."

قتادہ حضرت شریح اور زید بن ثابت سے اس آدمی کے بارے میں روایت کرتے ہیں جو مرجائے اور اپنے بیٹے اور باپ اور مولیٰ کو چھوڑ جائے، پھر مولیٰ مرجائے اور مال چھوڑ جائے، حضرت شریح نے فرمایا کہ اس کے باپ کے لیے مال کا چھٹا حصّہ اور باقی بیٹے کے لیے ہے، اور زید بن ثابت فرماتے ہیں کہ مال بیٹے کے لیے ہے اور باپ کے لیے کچھ نہیں۔

Qatada Hazrat Sharaeh aur Zaid bin Sabit se iss aadmi ke baaray mein riwayat karte hain jo mar jaaye aur apne bete aur baap aur moli ko chhor jaaye phir moli mar jaaye aur maal chhor jaaye Hazrat Sharaeh ne farmaya ke iss ke baap ke liye maal ka chhata hissa aur baqi bete ke liye hai aur Zaid bin Sabit farmate hain ke maal bete ke liye hai aur baap ke liye kuch nahi

حَدَّثَنَا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ شُرَيْحٍ ، وزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ ، فِي رَجُلٍ مَاتَ وَتَرَكَ ابْنَهُ وَأَبَاهُ وَمَوْلَاهُ ، ثُمَّ مَاتَ الْمَوْلَى وَتَرَكَ مَالًا ، فَقَالَ شُرَيْحٌ : « لِأَبِيهِ السُّدُسُ ، وَمَا بَقِيَ فَلِلِابْنِ » وَقَالَ زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ : « الْمَالُ لِلِابْنِ ، وَلَيْسَ لِلْأَبِ شَيْءٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31521

Muqeera narrates that I asked Ibrahim about a man who emancipated his slave, then the slave passed away leaving behind wealth, but he also left behind his father and a son. So, Ibrahim said that one-sixth of the wealth goes to the father and the rest belongs to the son.

مغیرہ فرماتے ہیں کہ میں نے ابراہیم سے اس آدمی کے بارے میں سوال کیا کہ جس نے اپنے غلام کو چھوڑا، پھر وہ مرگیا اور مولیٰ مرگیا اور جس نے آزاد کیا تھا اس نے اپنے باپ اور بیٹے کو چھوڑا، تو ابراہیم نے فرمایا کہ اس کے باپ کے لیے مال کا چھٹا حصّہ اور باقی اس کے بیٹے کے لیے ہے۔

Mugheera farmate hain ke maine Ibrahim se is aadmi ke bare mein sawal kiya ke jisne apne gulaam ko chhoda, phir wo mar gaya aur maula mar gaya aur jisne aazaad kiya tha usne apne baap aur bete ko chhoda, to Ibrahim ne farmaya ke uske baap ke liye maal ka chhata hissa aur baqi uske bete ke liye hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : سَأَلْتُهُ عَنْ رَجُلٍ أَعْتَقَ مَمْلُوكًا لَهُ ، فَمَاتَ وَمَاتَ الْمَوْلَى وَتَرَكَ الَّذِي أَعْتَقَهُ أَبَاهُ وَابْنَهُ " فَقَالَ إِبْرَاهِيمُ : « لِأَبِيهِ السُّدُسُ ، وَمَا بَقِيَ فَهُوَ لِابْنِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31522

"It is narrated on the authority of Mansur Hasan that he said that he is for his son."

منصور حسن سے روایت کرتے ہیں فرمایا کہ وہ بیٹے کے لیے ہے۔

Mansoor Hasan se riwayat karte hain farmaya keh woh bete ke liye hai

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « هُوَ لِلِابْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31523

It is narrated from Muhammad bin Sirin that he also used to say the same.

محمد بن سالم شعبی سے روایت کرتے ہیں کہ وہ بھی یہی فرماتے تھے۔

Muhammad bin Salem Shabi se riwayat karte hain ki woh bhi yahi farmate thay.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سَالِمٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31524

The department says that I heard the order and praise being said that it is for the son.

شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حکم اور حماد کو فرماتے سنا کہ وہ بیٹے کے لیے ہے۔

Shuba farmate hain keh maine hukm aur hummad ko farmate suna keh woh betey ke liye hai.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَمِعْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا ، يَقُولَانِ : « هُوَ لِلِابْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31525

The department says: I asked Hukam, Hammad, and Abu Ishaq Mu'awiya bin Qura about a woman who emancipated her slave, then she died, leaving behind her father and son. All of them said the wala' (patronage) is for the son, and Abu Ishaq said: The wala' is for her offspring, so long as they remain.

شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حکم اور حماد اور ابو ایاس معاویہ بن قرہ سے اس عورت کے بارے میں سوال کیا جس نے اپنے غلام کو آزاد کیا تھا، پھر وہ مرگئی اور اپنے باپ اور بیٹے کو چھوڑ گئی، ان سب نے فرمایا کہ ولاء بیٹے کے لیے ہے ، اور ابو ایاس نے اس طرح فرمایا کہ ولاء اس کی اولاد کے لیے ہے جب تک ان میں باقی رہے۔

Shuba farmate hain keh maine hukm aur hummad aur abu ayas muawiya bin qurra se is aurat ke bare mein sawal kiya tha, phir woh margayi aur apne baap aur bete ko chhor gayi, un sab ne farmaya keh walaa bete ke liye hai, aur abu ayas ne is tarah farmaya keh walaa uski aulad ke liye hai jab tak un mein baqi rahe.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ وحَمَّادًا وإِيَاسَ بْنَ مُعَاوِيَةَ بْنِ قُرَّةَ ، عَنِ امْرَأَةٍ أَعْتَقَتْ غُلَامًا لَهَا ، ثُمَّ مَاتَتْ ، وَتَرَكَتْ أَبَاهَا وَابْنَهَا ، فَقَالَا : « الْوَلَاءُ لِلِابْنِ » وَقَالَ إِيَاسٌ : « الْوَلَاءُ لِوَلَدِهَا مَا بَقِيَ مِنْهُمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31526

Ata said: "The right of guardianship over a woman belongs to her son."

عاطاء نے کہا: ”عورت کی ولایت اس کے بیٹے کے لیے ہے۔“

Ataa ne kaha: "Aurat ki wilayat uske bete ke liye hai."

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : ثنا سُفْيَانُ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « الْوَلَاءُ لِلِابْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31527

Sufyan says that it reached me from Zayd ibn Thabit who said that the wilaya (authority/guardianship) is for the son.

سفیان فرماتے ہیں کہ مجھے زید بن ثابت سے یہ بات پہنچی ہے فرمایا کہ ولاء بیٹے کے لیے ہے۔

Sufyan farmate hain ke mujhe Zaid bin Sabit se ye baat pahunchi hai farmaya ke wala beta ke liye hai

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : ثنا سُفْيَانُ ، قَالَ : بَلَغَنِي عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ ، أَنَّهُ قَالَ : « الْوَلَاءُ لِلِابْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31528

It is narrated from Sufyan Hammad who said: "Allegiance is for the son", and this is also the saying of Sufyan.

سفیان حماد سے روایت کرتے ہیں فرمایا کہ ولاء بیٹے کے لیے ہے، اور یہی سفیان کا قول ہے۔

Sufyan Hamad se riwayat karte hain farmaya keh wilaya bete ke liye hai, aur yahi Sufyan ka qaul hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : ثنا سُفْيَانُ ، عَنْ حَمَّادٍ ، قَالَ : « الْوَلَاءُ لِلِابْنِ » وَهُوَ قَوْلُ : سُفْيَانَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31529

Abu Ma'shar narrated that Ibrahim used to say that the share of the father from the son's inheritance is one-sixth, and the remaining five parts are for the son. Sha'bah narrated, "I said to Abu Ma'shar, 'Did you hear Ibrahim say this?'" He said, "I heard it." Mughirah narrated that he heard Ibrahim saying this.

ابو معشر فرماتے ہیں کہ ابراہیم فرماتے تھے کہ باپ کے لیے ولاء کا چھٹا حصّہ اور بیٹے کے لیے بقیہ پانچ حصّے ہیں، شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے ابو معشر سے کہا کیا آپ نے ابراہیم کو یہ فرماتے سنا ہے ؟ فرمایا کہ میں نے سنا ہے، اور مغیرہ فرماتے ہیں کہ میں نے ابراہیم کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے۔

Abu Mashar farmate hain keh Ibrahim farmate thy keh baap k liye wilaya ka chhata hissa aur bety k liye baqia panch hisse hain, Shoba farmate hain keh maine Abu Mashar se kaha kya ap ne Ibrahim ko ye farmate suna hai? Farmaya keh maine suna hai, aur Mughira farmate hain keh maine Ibrahim ko ye farmate hue suna hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : ثنا شُعْبَةُ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، قَالَ : كَانَ إِبْرَاهِيمُ يَقُولُ : « لِلْأَبِ سُدُسُ الْوَلَاءِ وَلِلِابْنِ خَمْسَةُ أَسْدَاسِ الْوَلَاءِ » قَالَ شُعْبَةُ : قُلْتُ لِأَبِي مَعْشَرٍ : أَسَمِعْتُهُ مِنْ إِبْرَاهِيمَ يَقُولُهُ ؟ قَالَ : سَمِعْتُهُ ، وَقَالَ مُغِيرَةُ : سَمِعْتُهُ مِنْ إِبْرَاهِيمَ يَقُولُهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31530

People narrate that Shuraih used to say that the governor is like a trustee of wealth.

شعبی روایت کرتے ہیں کہ شریح فرماتے تھے کہ ولاء مال کی طرح ہے۔

Shabi riwayat karte hain ke Sharaeh farmate thy ke wala mal ki tarah hai

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ شُرَيْحٍ ، " أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « الْوَلَاءُ بِمَنْزِلَةِ الْمَالِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31531

The public narrates from Shurayh from the second chain of narration, that he used to appoint the governor over the wealth.

شعبی دوسری سند سے شریح سے روایت کرتے ہیں کہ وہ ولاء کو مال کے قائم مقام قرار دیتے تھے۔

Shabi dusri sanad se Sharaeh se riwayat karte hain ke woh wilayat ko maal ke qaim maqam qarar dete thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ ثنا أَبُو عَاصِمٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ شُرَيْحٍ ، « أَنَّهُ كَانَ يُجْرِي الْوَلَاءَ مَجْرَى الْمَالِ »