Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) stipulated the hospitality of a day and a night, even though they may conclude peace treaties regarding buildings, and if anyone among the Muslims is killed on their land, then blood money is due upon them.
حضرت عمر (رض) نے ایک دن اور ایک رات کی مہمان نوازی کی شرط لگائی، اگرچہ وہ عمارتوں پر صلح کریں، اور اگر ان کی زمین پر مسلمانوں میں سے کسی کو قتل کیا گیا تو ان پر دیت ہے۔
Hazrat Umar (RA) ne aik din aur aik raat ki mehnman nawazi ki shart lagai, agarche woh imarton per sulh karen, aur agar un ki zameen par Musalmanon mein se kisi ko qatl kiya gaya to un par dayat hai.
Hazrat Umar (RA) stipulated the condition of hospitality for one day and one night for the Dhimmis, and if rain detains them or they fall ill, then for two days, and if they stay beyond that, then they will be spent on from their own wealth, and they will not be burdened with more than they can bear.
حضرت عمر (رض) نے ذمیوں پر ایک دن اور رات کی مہمان نوازی کی شرط لگائی، اور اگر ان کو بارش روک دے یا مرض لاحق ہوجائے تو پھر دو دن اور اگر اس سے زیادہ قیام کریں تو ان کے اپنے اموال میں سے ان پر خرچ کیا جائے، اور ان کو مکلف نہیں بنائیں گے مگر جس کی وہ طاقت رکھیں۔
Hazrat Umar (RA) ne zimmiyon par aik din aur raat ki mehman nawazi ki shart lagaai, aur agar un ko barish rok de ya marz lahiq hojae to phir do din aur agar is se ziada qayam karen to un ke apne amwal mein se un par kharch kiya jae, aur un ko mukallaf nahin banaenge magar jis ki woh taqat rakhen.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Hospitality is for three days, then after that it is charity.
حضرت ابوہریرہ (رض) سے مروی ہے کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : مہمان نوازی تین دن ہے پھر اس کے بعد صدقہ ہے۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) se marvi hai keh Aanhazarat (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Mehman nawazi teen din hai phir uss ke baad sadqah hai.
It is narrated from Hazrat Abu Shuraih Khuzai (RA) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Whoever believes in Allah and the Last Day should honor his guest for a day and a night, and it is not permissible for a guest to stay with his host for so long that he puts him in difficulty. Hospitality is for three days. After three days, whatever is spent is charity.
حضرت ابو شریح الخزاعی (رض) سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا جو شخص اللہ اور یوم آخرت پر ایمان رکھتا ہو تو اس کو چاہیے ایک دن اور ایک رات اپنے مہمان کا اکرام کرے، اور مہمان کیلئے جائز نہیں کہ وہ میزبان کے پاس اتنا قیام کرے کہ اس کو حرج میں ڈال دے، مہمان نوازی تین دن ہے تین دن کے بعد جو خرچ کیا جائے گا وہ صدقہ ہے۔
Hazrat Abu Shureh Al-Khuzai (RA) se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya jo shakhs Allah aur Yaum-e-Aakhirat per imaan rakhta ho to uss ko chahiye aik din aur aik raat apne mehman ka ikram kare, aur mehman ke liye jaiz nahi keh woh mezban ke pass itna qayam kare keh uss ko harj mein daal de, mehman nawazi teen din hai teen din ke baad jo kharch kiya jayega woh sadqa hai.
It is narrated on the authority of Sa'id ibn Wahb, on the authority of an Ansari, that 'Umar (may Allah be pleased with him) would accept the hospitality of the Dhimmis for a day and a night.
حضرت سعید بن وھب ایک انصاری سے روایت کرتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) ذمیوں سے ایک دن اور رات کی مہمان نوازی وصول فرماتے۔
Hazrat Saeed bin Wahb aik Ansaari se riwayat karte hain ke Hazrat Umar (RA) zimmiyon se aik din aur raat ki mehman nawazi wasool farmate.
Hazrat Abu Ubaidah bin al-Jarrah (R.A) wrote to the people of a monastery, "Your hospitality is binding upon us for three days. Indeed, we are not responsible for any transgression by the army." He meant by "transgression of the army" the utilization of the subjects' produce without their permission.
حضرت ابو عبیدۃ بن الجراح (رض) نے دیر والوں کو تحریر فرمایا : تم پر تین دن تک مہمان کا اکرام لازم ہے اور بیشک ہمارا ذمہ لشکر کے ظلم سے بری ہے، لشکر کے ظلم سے مراد ذمیوں کی فصلوں کو بلااجازت استعمال کرنا۔
Hazrat Abu Ubaidah bin Al-Jarah (RA) ne dair walon ko tahrir farmaya: Tum par teen din tak mehman ka ikram lazim hai aur beshak hamara zimma lashkar ke zulm se bari hai, lashkar ke zulm se murad zimmiyon ki faslon ko bila ijazat istemal karna.
It is narrated from Nafi' (may Allah be pleased with him) that when a people showed hospitality to Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him), after three days had passed, he said, "O Nafi'! Spend on us. We are not in need of charity."
حضرت نافع (رض) سے مروی ہے کہ حضرت ابن عمر (رض) کی ایک قوم نے مہمان نوازی کی جب تین دن گزر گئے تو فرمایا اے نافع ! ہم پر خرچ کر، ہمیں کوئی ضرورت نہیں ہے کہ ہم پر صدقہ کیا جائے۔
Hazrat Nafe (RA) se marvi hai keh Hazrat Ibn Umar (RA) ki aik qaum ne mehman nawazi ki jab teen din guzar gaye tou farmaya aye Nafe! hum par kharch karo, humain koi zaroorat nahi hai keh hum par sadqa kiya jaye.
Hazrat Abdul Waheed bin Aiman narrates that Hazrat Hassan bin Muhammad bin Ali used to visit us, and we would entertain him with great hospitality for three days. But after that, he would refuse to accept anything from us.
حضرت عبدالواحد بن ایمن فرماتے ہیں کہ حضرت حسن بن محمد بن علی ہمارے پاس تشریف لاتے، جب ہم تین دن تک ان کی خوب مہمان نوازی کرتے تو اس کے بعد ہم سے کچھ قبول کرنے سے انکار کرتے۔
Hazrat Abdul Wahid bin Ayman farmate hain ki Hazrat Hasan bin Muhammad bin Ali hamare pass tashreef late, jab hum teen din tak un ki khoob mehman nawazi karte to is ke bad hum se kuch qabool karne se inkar karte.
Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him) said that a traveler is allowed to shorten his prayers for three days, after which it becomes charity, and every good deed is charity.
حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ مسافر کیلئے تین کی اجازت ہے جس پر وہ گزرے، جب تین دن سے تجاوز کرے تو وہ صدقہ ہے، اور ہر نیکی صدقہ ہے۔
Hazrat Abdullah (RA) farmate hain keh musafir ke liye teen ki ijazat hai jis par woh guzre, jab teen din se tajawuz kare to woh sadqa hai, aur har neki sadqa hai.
Hazrat Jundub al-Bajali (may Allah be pleased with him) said: "We have a share in their food. We will catch the non-Arab disbeliever without joining their homes, and he will drive us from one town to another."
حضرت جندب البجلی (رض) فرماتے ہیں کہ ان کے کھانے میں ہمارا حصہ ہے ان کے گھروں میں شریک ہوئے بغیر ہم عجمی کافر کو پکڑیں گے پھر وہ ہمیں پھرائے گا ایک بستی سے دوسری بستی کی طرف۔
Hazrat Jundub Al Bajli (RA) farmate hain ke un ke khanay mein hamara hissa hai un ke gharon mein sharik huay baghair hum ajmi kafir ko pakrain ge phir wo humain phiray ga aik basti se dusri basti ki taraf.
Hazrat Abu Dharr (may Allah be pleased with him) narrates that we were with Hazrat Salman Farsi (may Allah be pleased with him) in a battle, either the Battle of Jalula or the Battle of Nihawand.
He says that a man passed by us who had plucked some dates. He began to distribute them among the companions. Hazrat Salman passed by, and he rebuked the man. The man also spoke harshly to Hazrat Salman, not recognizing him. When he was told that this was Hazrat Salman, he went to apologize to him. Then a man asked him, "O Abu Abdullah! What is permissible for us to take from the Dhimmis?" Hazrat Salman replied, "Three things.
From your misguidance until you are guided, from your poverty until you are wealthy. When any of these is with you, then you may partake of their food, and they may partake of your food, and you may ride their mounts, (and they may ride yours), and if he wishes, then do not turn your face away from him."
حضرت ابو ظبیان (رض) فرماتے ہیں کہ ہم ایک غزوہ میں حضرت سلمان فارسی (رض) کے ساتھ تھے یا تو جنگ جلولاء تھی یا پھر جنگ نھاوند۔
فرماتے ہیں کہ ہمارے پاس سے ایک شخص گزرا جس نے پھل توڑے ہوئے تھے، اس نے ساتھیوں کے درمیان ان کو تقسیم کرنا شروع کردیا، حضرت سلمان وہاں سے گزرے تو آپ نے اس کو برا بھلا کہا، اس نے بھی حضرت سلمان کو برا کہا نہ پہچاننے کی وجہ سے، اس کو بتایا گیا کہ یہ حضرت سلمان ہیں تو وہ حضرت سلمان کے پاس معذرت کے لیے گیا، پھر ان سے ایک شخص نے پوچھا کہ ! اے ابو عبداللہ ! ذمیوں کیلئے کیا چیز حلال ہے ؟ حضرت سلمان نے فرمایا تین چیزیں۔
تمہاری گمراہی سے ہدایت یافتہ ہونے تک تمہارے فقر سے مالداری تک، جب ان میں سے کوئی تمہارے ساتھ ہو تو تم اس کے کھانے میں سے استعمال کرلو اور وہ تمہارے کھانے میں سے، اور تم اس کی سواری پر سوار ہوجاؤ، (اور وہ تمہاری سواری پر) اور وہ چاہتا ہو تو اس سے چہرہ کو مت پھیرو۔
Hazrat Abu Zubair (RA) farmate hain ki hum aik ghazwa mein Hazrat Salman Farsi (RA) ke sath thay ya to jang jalulaa thi ya phir jang nihawand.
Farmaye hain ki humare pass se aik shaks guzara jisne phal tore hue thay, usne sathion ke darmiyaan unko taqseem karna shuru kardiya, Hazrat Salman wahan se guzare to aap ne usko bura bhala kaha, usne bhi Hazrat Salman ko bura kaha na pehchanne ki wajah se, usko bataya gaya ki ye Hazrat Salman hain to woh Hazrat Salman ke pass mazrat ke liye gaya, phir unse aik shaks ne pucha ki! Aye Abu Abdullah! Zimion ke liye kya cheez halal hai? Hazrat Salman ne farmaya teen cheezen.
Tumhari gumrahi se hidayat yaafta hone tak tumhare faqr se maldari tak, jab in mein se koi tumhare sath ho to tum uske khane mein se istemal karlo aur woh tumhare khane mein se, aur tum uski sawari par sawar hojao, (aur woh tumhari sawari par) aur woh chahta ho to usse chehra ko mat phiro.