4.
Book in the Mosque from the Quran or Others
٤-
‌الْكِتَابُ فِي الْمَسْجِدِ مِنَ الْقُرْآنِ أَوْ غَيْرِهِ


Regarding a man who prays with the people Dhuhr and Asr

‌فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي بِالْقَوْمِ الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4766

Prophet Ibrahim (Abraham), peace be upon him, said about a person who leads people in Zuhr (afternoon) prayer, but it turns out to be his Asr (late afternoon) prayer, that his prayer will be valid, but the followers will have to repeat their prayer.

حضرت ابراہیم اس شخص کے بارے میں جو لوگوں کو ظہر کی نماز پڑھائے لیکن وہ اس کی عصر کی نماز ہو فرماتے ہیں کہ اس کی نماز ہوجائے گی لیکن مقتدی اپنی نماز کا اعادہ کریں گے۔

Hazrat Ibrahim us shakhs ke baare mein jo logon ko Zuhar ki namaz parhaye lekin woh us ki Asr ki namaz ho farmate hain ke us ki namaz ho jaye gi lekin muqtadi apni namaz ka eada karenge.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي رَجُلٍ صَلَّى بِقَوْمٍ الظُّهْرَ وَهِيَ لَهُ الْعَصْرُ قَالَ : تَمَّتْ صَلَاتُهُ وَيُعِيدُ مَنْ خَلْفَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4767

Hazrat Abu Qilaba said that a group cannot be formed from two different prayers.

حضرت ابو قلابہ فرماتے ہیں کہ ایک جماعت دو مختلف نمازوں سے نہیں ہوسکتی۔

Hazrat Abu Qalaba farmate hain ke aik jamaat do mukhtalif namaazon se nahi hosakti.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ ، قَالَ : لَا تُجْزِئُ صَلَاةٌ وَاحِدَةٌ عَنْ قَوْمَيْنِ شَيْئًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4768

Hazrat Ibad bin Mansoor said that I went to the mosque and saw that people had not yet prayed the Zuhr prayer. I started praying nafl while waiting for Zuhr. Meanwhile, the congregation was held. When they finished praying, I found out that it was the Asr prayer. So I prayed my Zuhr prayer again. Then I prayed the Asr prayer. Then I went to Hazrat Hasan and asked him about this issue, and he ordered me to do the same as I had done.

حضرت عباد بن منصور کہتے ہیں کہ میں جامع مسجد حاضر ہوا، میں نے دیکھا کہ لوگوں نے ابھی ظہر کی نماز نہیں پڑھی ہے۔ میں ظہر کے انتظار میں نفل پڑھنے لگا اتنے میں جماعت کھڑی ہوگئی۔ جب انھوں نے نماز پڑھ لی تو مجھے معلوم ہوا کہ یہ عصر کی نماز تھی۔ چنانچہ میں نے پھر اپنی ظہر کی نماز ادا کی۔ پھر عصر کی نماز پڑھی۔ پھر میں حضرت حسن کے پاس آیا اور ان سے اس مسئلہ کے متعلق دریافت کیا تو انھوں نے مجھے اسی کا حکم دیا جو میں نے کیا تھا۔

Hazrat Abbad bin Mansoor kehty hain ke mein jame masjid hazir hua, maine dekha ke logon ne abhi zohar ki namaz nahin parhi hai. Mein zohar ke intezar mein nafal parhne laga itne mein jamaat khari hogayi. Jab unhon ne namaz parh li to mujhe maloom hua ke yeh asr ki namaz thi. Chunancha maine phir apni zohar ki namaz ada ki. Phir asr ki namaz parhi. Phir mein Hazrat Hassan ke pass aaya aur un se is masle ke mutalliq daryaft kiya to unhon ne mujhe isi ka hukum diya jo maine kiya tha.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ عَبَّادِ بْنِ مَنْصُورٍ ، قَالَ : انْتَهَيْتُ إِلَى الْمَسْجِدِ الْجَامِعِ وَأَنَا أَرَى أَنَّهُمْ لَمْ يُصَلُّوا الظُّهْرَ فَقُمْتُ أَتَطَوَّعُ حَتَّى أُقِيمَتِ الصَّلَاةُ ، فَلَمَّا صَلَّوْا إِذَا هِيَ الْعَصْرُ فَقُمْتُ فَصَلَّيْتُ بِهِمِ الظُّهْرَ ثُمَّ صَلَّيْتُ الْعَصْرَ ثُمَّ أَتَيْتُ الْحَسَنَ فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لَهُ فَأَمَرَنِي بِمِثْلِ الَّذِي صَنَعْتُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4769

Hazrat Katheer bin Aflah said: I reached the mosque, and I had not yet prayed Maghrib. Meanwhile, the congregation stood up (for prayer). I prayed with them, imagining Maghrib. But then I found out that they were praying Isha. So, I prayed Maghrib first, and then Isha. Later, I asked the elders about it, and they instructed me to do the same as I had done.

حضرت کثیر بن افلح کہتے ہیں کہ میں مسجد پہنچا، میں نے ابھی تک مغرب کی نماز نہیں پڑھی تھی۔ اتنے میں جماعت کھڑی ہوگئی، میں نے مغرب کی نماز تصور کرتے ہوئے ان کے ساتھ نماز پڑھی لیکن مجھے پتہ چلا کہ وہ تو عشاء کی نماز پڑھ رہے تھے۔ چنانچہ میں نے پہلے مغرب کی نماز پڑھی اور پھر عشاء کی۔ پھر میں نے بزرگوں سے اس بارے میں سوال کیا تو انھوں نے مجھے اسی کا حکم دیاجو میں نے کیا تھا۔

Hazrat Kasir bin Aflah kehte hain ki main masjid pohancha, maine abhi tak Maghrib ki namaz nahin parhi thi. Itne mein jamaat khadi hogayi, maine Maghrib ki namaz tasavvur karte huye unke sath namaz parhi lekin mujhe pata chala ki woh to Isha ki namaz parh rahe the. Chunanche maine pehle Maghrib ki namaz parhi aur phir Isha ki. Phir maine buzurgon se is bare mein sawal kiya to unhon ne mujhe usi ka hukum diya jo maine kiya tha.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ ، عَنْ كَثِيرِ بْنِ أَفْلَحَ ، قَالَ : انْتَهَيْنَا إِلَى الْمَسْجِدِ وَلَمْ أُصَلِّ الْمَغْرِبَ فَأُقِيمَتِ الصَّلَاةُ فَصَلَّيْتُ مَعَهُمْ وَأَنَا أَرَى أَنَّهَا الْمَغْرِبُ فَإِذَا هِيَ الْعِشَاءُ فَقُمْتُ فَصَلَّيْتُ الْمَغْرِبَ ثُمَّ صَلَّيْتُ الْعِشَاءَ ثُمَّ سَأَلْتُ فَأَمَرُونِي بِالَّذِي صَنَعْتُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4770

Hazrat Zuhri (R.A) said about a person who joins a congregation thinking it is for Zuhr prayer but they are praying Asr, that he should first offer the prayer that Allah has ordained first, meaning Zuhr, and then offer Asr prayer.

حضرت زہری اس شخص کے بارے میں جو ظہر کی نماز سمجھ کر کسی جماعت میں شریک ہو لیکن وہ لوگ عصر کی نماز پڑھ رہے ہوں، فرماتے ہیں کہ وہ پہلے وہ نماز پڑھے گا جسے اللہ نے پہلے رکھا ہے یعنی ظہر کی پھر عصر کی نماز پڑھے گا۔

Hazrat Zuhri us shakhs ke bare mein jo Zuhr ki namaz samajh kar kisi jamaat mein shareek ho lekin woh log Asr ki namaz parh rahe hon, farmate hain ki woh pehle woh namaz parhe ga jise Allah ne pehle rakha hai yani Zuhr ki phir Asr ki namaz parhe ga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ بُرْقَانَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، فِي رَجُلٍ دَخَلَ مَعَ قَوْمٍ فِي الظُّهْرِ وَهِيَ لَهُمُ الْعَصْرُ قَالَ : يَبْدَأُ بِالَّذِي بَدَأَ اللَّهُ بِهِ يُصَلِّي الظُّهْرَ ثُمَّ يُصَلِّي الْعَصْرَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4771

Hazrat Ta'us and Hazrat Ata' say that his prayer will be valid in this way as well.

حضرت طاوس اور حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اس طرح بھی اس کی نماز ہوجائے گی۔

Hazrat Ta'us aur Hazrat Ata farmate hain ke is tarah bhi is ki namaz ho jaye gi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، قَالَ بَلَغَنِي عَنْ طَاوُسٍ ، وَعَطَاءٍ ، أَنَّهُمَا قَالَا : تُجْزِيهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4772

Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) narrates: I asked Hazrat Abu Ja'far, Hazrat Salim, Hazrat Qasim, and Hazrat Ata' (may Allah be pleased with them all) about a person who joins a congregation for Zuhr (afternoon prayer) while they are offering Asr (late afternoon prayer). They replied that he should offer Zuhr after completing his Salam (salutation), and his Asr prayer would be considered offered. He further says that I inquired about this from Hazrat 'Amir and Hazrat Muslim bin Sabi'h (may Allah be pleased with them). They said he should first offer Zuhr after becoming free and then Asr because Allah Almighty has made Zuhr obligatory before Asr. Therefore, Zuhr prayer cannot be offered after Asr. Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) states that Hazrat Hammad and Hazrat Ibrahim (may Allah be pleased with them) also held the same opinion.

حضرت جابر کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو جعفر، حضرت سالم، حضرت قاسم اور حضرت عطاء سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جو ظہر کی نماز سمجھتے ہوئے کسی جماعت میں داخل ہو لیکن وہ لوگ عصر کی نماز پڑھ رہے ہوں۔ انھوں نے فرمایا کہ وہ سلام پھیرنے کے بعد ظہر کی نماز پڑھے گا البتہ اس کی عصر کی نماز ہوجائے گی۔ وہ کہتے ہیں کہ میں نے اس بارے میں حضرت عامر، حضرت مسلم بن صبیح سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ فارغ ہو کر پہلے ظہر کی نماز پڑھے گا پھر عصر کی، کیونکہ اللہ تعالیٰ نے ظہر کو عصر سے پہلے فرض کیا ہے۔ لہٰذا ظہر کی نماز عصر کے بعد نہیں ہوسکتی۔ حضرت جابر فرماتے ہیں کہ حضرت حماد اور حضرت ابراہیم کی بھی یہی رائے ہے۔

Hazrat Jabir kehte hain keh maine Hazrat Abu Jaffar, Hazrat Salem, Hazrat Qasim aur Hazrat Ata se iss shakhs ke baare mein sawal kiya jo Zuhr ki namaz samajhte hue kisi jamaat mein dakhil ho lekin woh log Asr ki namaz parh rahe hon. Unhon ne farmaya keh woh salaam phirne ke baad Zuhr ki namaz parhe ga albatta uski Asr ki namaz ho jaye gi. Woh kehte hain keh maine iss baare mein Hazrat Aamir, Hazrat Muslim bin Sabih se sawal kiya to unhon ne farmaya keh woh farigh ho kar pehle Zuhr ki namaz parhe ga phir Asr ki, kyunki Allah Ta'ala ne Zuhr ko Asr se pehle farz kiya hai. Lihaza Zuhr ki namaz Asr ke baad nahi ho sakti. Hazrat Jabir farmate hain keh Hazrat Hammad aur Hazrat Ibrahim ki bhi yahi raaye hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَحَدِيُّ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، قَالَ سَأَلْتُ أَبَا جَعْفَرٍ وَسَالِمًا وَالْقَاسِمَ وَعَطَاءً عَنْ رَجُلٍ دَخَلَ مَعَ قَوْمٍ فِي الْعَصْرِ وَهُوَ يَرَى أَنَّهَا الظُّهْرُ قَالُوا : يَنْصَرِفُ فَيُصَلِّي الظُّهْرَ وَتُجْزِئُ عَنْهُ الْعَصْرُ قَالَ وَسَأَلْتُ عَامِرًا وَمُسْلِمَ بْنَ صُبَيْحٍ فَقَالَا : يَنْصَرِفُ فَيُصَلِّي الظُّهْرَ ثُمَّ يُصَلِّي الْعَصْرَ فَإِنَّ اللَّهَ قَدْ كَتَبَهَا عِنْدَهُ قَبْلَ الْعَصْرِ وَلَا تَكُونُ لَهُ الظُّهْرُ وَقَالَ جَابِرٌ عَنْ حَمَّادٍ عَنْ إِبْرَاهِيمَ مِثْلَ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4773

Hazrat Saeed bin Musayyab and Hazrat Hassan, regarding the person who joins a congregation for the afternoon prayer while they are performing the afternoon prayer, say that he should offer both prayers again.

حضرت سعید بن مسیب اور حضرت حسن اس شخص کے بارے میں جو ظہر کی نماز سمجھتے ہوئے کسی جماعت میں شریک ہو اور لوگ عصر کی نماز پڑھ رہے ہوں، فرماتے ہیں کہ وہ دونوں نمازوں کو دوبارہ پڑھے گا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab aur Hazrat Hassan us shakhs ke baare mein jo Zuhr ki namaz samajhte hue kisi jamaat mein shareek ho aur log Asr ki namaz parh rahe hon, farmate hain ki woh dono namaazon ko dobara parhega.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَالْحَسَنِ ، قَالَا : فِي رَجُلٍ دَخَلَ مَعَ قَوْمٍ فِي صَلَاةِ الْعَصْرِ وَهُوَ يَحْسَبُهُمْ فِي صَلَاةِ الظُّهْرِ فَإِذَا هُمْ فِي الْعَصْرِ قَالَ : يَسْتَقْبِلُ الصَّلَاتَيْنِ جَمِيعًا