11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


21
Chapter: What Has Been Related About A Slave Marrying Without The Permission Of His Owner

٢١
باب مَا جَاءَ فِي نِكَاحِ الْعَبْدِ بِغَيْرِ إِذْنِ سَيِّدِهِ

Jami` at-Tirmidhi 1111

Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whichever slave gets married without the permission of his owner, then he is a fornicator.’ There is something on this topic from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Jabir ( رضئ هللا تعالیعنہ) is a Hasan Hadith.’ Some of them reported this Hadith from Abdullah bin Muhammad bin Aqil, from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) but it is not correct. What is Sahih is from Abdullah bin Muhammad bin Aqil, from Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه). This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and others. The marriage of a slave without the permission of his owner is not allowed. This is the view of Ahmad, Ishaq and others (without any disagreement).


Grade: Sahih

جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جو غلام اپنے مالک کی اجازت کے بغیر شادی کر لے، وہ زانی ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر کی حدیث حسن ہے، ۲- بعض نے اس حدیث کو بسند «عبد الله بن محمد بن عقيل عن ابن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت کیا ہے، اور یہ صحیح نہیں ہے، صحیح یہ ہے کہ عبداللہ بن محمد بن عقیل نے جابر سے روایت کی ہے، ۳- اس باب میں ابن عمر رضی الله عنہما سے بھی حدیث آئی ہے، ۴- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ مالک کی اجازت کے بغیر غلام کا نکاح کرنا جائز نہیں۔ یہی احمد اور اسحاق بن راہویہ وغیرہ کا بھی قول ہے، اس میں کوئی اختلاف نہیں۔

Jibir bin Abdullah Radi Allaho Anhoma se riwayat hai keh Nabi Akram Sallallaho Alaihi Wasallam ne farmaya: "Jo ghulam apne malik ki ijazat ke baghair shadi karle woh zani hai" Imam Tirmizi kehte hain: 1- Jabir ki hadees hasan hai, 2- Baaz ne is hadees ko basand «Abdullah bin Muhammad bin Aqeel an Ibn Umar an An Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam» riwayat kiya hai, aur ye sahih nahi hai, sahih ye hai ke Abdullah bin Muhammad bin Aqeel ne Jabir se riwayat ki hai, 3- Is bab mein Ibn Umar Radi Allaho Anhoma se bhi hadees aai hai, 4- Sahaba kiram wagairah mein se ahle ilm ka isi par amal hai ke malik ki ijazat ke baghair ghulam ka nikah karna jaiz nahi. Yahi Ahmad aur Ishaq bin Rahawaih wagairah ka bhi qaul hai, is mein koi ikhtilaf nahi.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، أَخْبَرَنَا الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ، عَنْ زُهَيْرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَيُّمَا عَبْدٍ تَزَوَّجَ بِغَيْرِ إِذْنِ سَيِّدِهِ فَهُوَ عَاهِرٌ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عُمَرَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ جَابِرٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى بَعْضُهُمْ هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَا يَصِحُّ، ‏‏‏‏‏‏وَالصَّحِيحُ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ نِكَاحَ الْعَبْدِ بِغَيْرِ إِذْنِ سَيِّدِهِ لَا يَجُوزُ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ أَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَغَيْرِهِمَا بِلَا اخْتِلَافٍ.