11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
28
Chapter: What Has Been Related About The Muhill And The One Who The Muhallal Was Done For
٢٨
باب مَا جَاءَ فِي الْمُحِلِّ وَالْمُحَلَّلِ لَهُ
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الْحَارِثِ | الحارث بن عبد الله الأعور | متهم بالكذب |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
وَابْنُ أَبِي خَالِدٍ | إسماعيل بن أبي خالد البجلي | ثقة ثبت |
مُغِيرَةُ | المغيرة بن مقسم الضبي | ثقة مدلس |
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
وَعَامِرٍ | عامر الشعبي | ثقة |
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الْحَارِثِ | الحارث بن عبد الله الأعور | متهم بالكذب |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
عَامِرٍ هُوَ : الشَّعْبِيُّ | عامر الشعبي | ثقة |
مُجَالِدٌ | مجالد بن سعيد الهمداني | ضعيف الحديث |
أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ زُبَيْدٍ الْأَيَامِيُّ | أشعث بن عبد الرحمن اليامي | مقبول |
مُجَالِدٍ | مجالد بن سعيد الهمداني | ضعيف الحديث |
أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | أشعث بن عبد الرحمن اليامي | مقبول |
أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ | عبد الله بن سعيد الكندي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 1119
Jabir bin Abdullah and Ali (رضي الله تعالى عنهما) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) cursed the Muhill and the one the Muhallal was done for. There are narrations on this topic from Ibn Mas'ud, Abu Hurairah, Uqbah bin Amir, and Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ali and Jabir (رضي الله تعالى عنهما) is defective. This is how Ash'ath bin Abdur-Rahman reported it from Mujalid from Amir (Ash-Sha'bi), from Al Harith, from Ali (رضي الله تعالى عنه). And, from Amir, from Jabir bin Abdullah ( رضئ هللاتعالی عنہ), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). The chain for this Hadith is not supported because Mujalid bin Sa'eed was graded weak by some of the people of knowledge, among them Ahmad bin Hanbal. And Abdullah bin Numair reported this Hadith from Mujalid, from Amir, from Jabir bin Abdullah ( رضي الله تعالى عنه), from Ali (رضي الله تعالى عنه). In this Ibn Numair was confused, the first narration is more correct. Mughirah and Ibn Abi Khalid and others, reported it from Ash Sha'bi, from Al-Harith, from Ali (رضي الله تعالى عنه).
Grade: Sahih
علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے حلالہ کرنے اور کرانے والے پر لعنت بھیجی ہے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی اور جابر رضی الله عنہما کی حدیث معلول ہے، ۲- اسی طرح اشعث بن عبدالرحمٰن نے بسند «مجالد عن عامر هو الشعبي عن الحارث عن علي» روایت کی ہے۔ اور عامر الشعبی نے بسند «جابر بن عبد الله عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت کی ہے، ۳- اس حدیث کی سند کچھ زیادہ درست نہیں ہے۔ اس لیے کہ مجالد بن سعید کو بعض اہل علم نے ضعیف گردانا ہے۔ انہی میں سے احمد بن حنبل ہیں، ۴- نیز عبداللہ بن نمیر نے اس حدیث کو بسند «مجالد عن عامر عن جابر بن عبد الله عن علي» روایت کی ہے، اس میں ابن نمیر کو وہم ہوا ہے۔ پہلی حدیث زیادہ صحیح ہے، ۵- اور اسے مغیرہ، ابن ابی خالد اور کئی اور لوگوں نے بسند «الشعبی عن الحارث عن علی» روایت کی ہے، ۶- اس باب میں ابن مسعود، ابوہریرہ، عقبہ بن عامر اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Ali (رضي الله تعالى عنه) Kehte Hain Ke Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ne Halala Karne Aur Karane Wale Par La'nat Bhiji Hai 1؎. Imam Tirmidhi Kehte Hain: 1. Ali Aur Jaber ( (رضي الله تعالى عنه) a Ki Hadith Ma'lul Hai, 2. Isi Tarah Ash'ath Bin Abdul Rahman Ne Bisnad «Majlad An Aamir Hu Al Sha'bi An Al Harith An Ali» Riwayat Ki Hai. Aur Aamir Al Sha'bi Ne Bisnad «Jabir Bin Abdul Allah An Nabi صلى الله عليه وسلم» Riwayat Ki Hai, 3. Is Hadith Ki Sand Kucch Ziada Durust Nahin Hai. Is Liye Ke Majlad Bin Saeed Ko Ba'az Ahl E Ilm Ne Za'if Gardana Hai. Inhi Mein Se Ahmad Bin Hanbal Hain, 4. Niz Abdul Allah Bin Namir Ne Is Hadith Ko Bisnad «Majlad An Aamir An Jabir Bin Abdul Allah An Ali» Riwayat Ki Hai, Is Mein Ibn Namir Ko Waham Hua Hai. Pehli Hadith Ziada Sahih Hai, 5. Aur Isay Mughira, Ibn Abi Khalid Aur Kayi Aur Logon Ne Bisnad «Al Sha'bi An Al Harith An Ali» Riwayat Ki Hai, 6. Is Bab Mein Ibn Mas'ud, Abu Hurayrah, Uqbah Bin Aamir Aur Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) Se Bhi Ahadith Aai Hain.
حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، حَدَّثَنَا أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ زُبَيْدٍ الْأَيَامِيُّ، حَدَّثَنَا مُجَالِدٌ، عَنْ الشَّعْبِيِّ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَا: إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَعَنَ الْمُحِلَّ وَالْمُحَلَّلَ لَهُ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ، وَعُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ، وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَلِيٍّ، وَجَابِرٍ حَدِيثٌ مَعْلُولٌ، وَهَكَذَا رَوَى أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ مُجَالِدٍ، عَنْ عَامِرٍ هُوَ: الشَّعْبِيُّ، عنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ، وَعَامِرٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَهَذَا حَدِيثٌ لَيْسَ إِسْنَادُهُ بِالْقَائِمِ، لِأَنَّ مُجَالِدَ بْنَ سَعِيدٍ قَدْ ضَعَّفَهُ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ، مِنْهُمْ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، وَرَوَى عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ مُجَالِدٍ، عَنْ عَامِرٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ عَلِيٍّ، وَهَذَا قَدْ وَهِمَ فِيهِ ابْنُ نُمَيْرٍ، وَالْحَدِيثُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ، وَقَدْ رَوَاهُ مُغِيرَةُ، وَابْنُ أَبِي خَالِدٍ، وغير واحد، عَنْ الشَّعْبِيِّ، عنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ.