15.
The Chapters On Judgements From The Messenger of Allah
١٥-
كتاب الأحكام عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


31
Chapter: What Has Been Related About Preemption

٣١
باب مَا جَاءَ فِي الشُّفْعَةِ

NameFameRank
smrh Samura ibn Jundub al-Fazari Companion
al-ḥasan Al-Hasan al-Basri Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis
anasin Anas ibn Malik al-Ansari Sahabi
qatādah Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis
sa‘īdin Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi Trustworthy Hadith Scholar
qatādah Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis
ismā‘īl āibn ‘ulayyah Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver
sa‘īd bn abī ‘arūbah Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi Trustworthy Hadith Scholar
‘alī bn ḥujrin Ali ibn Hajar al-Sa'di Trustworthy Hafez
‘īsá bn yūnus Isa ibn Yunus al-Subay'i Trustworthy, Reliable

Jami` at-Tirmidhi 1368

Samurah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the neighbor of a home has more right to the home.’ Imam Tirmidhi said, the Hadith of Samurah (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. Eisa bin Yunus reported similarly from Sa'eed bin Abu Arubah, from Qatadah, from Anas (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). It has also been reported from Sa'eed bin Abi Arubah from Qatadah, from Al-Hasan, from Samurah (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). What is correct according to the people of knowledge is the narration of Al-Hasan from Samurah (رضي الله تعالى عنه), and we do not know the report of Qatadah from Anas ( رضي الله تعالى عنه), except as a narration of Eisa bin Yunus. The Hadith of Abdullah bin Abdur Rahman At-Ta'ifi from Amr bin Ash-Sharid, from his father, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) on this topic is a Hasan Hadith. Ibrahim bin Maisarah reported it from Amr bin Ash-Sharid, from Abu Rafi', from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). He said, I heard Muhammad saying, ‘both of the Ahadith are Sahih to me.’ There are narrations on this topic from Ash Sharid, Abu Rãfi', and Anas (رضي الله تعالى عنهم).


Grade: Sahih

سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”گھر کا پڑوسی گھر ( خریدنے ) کا زیادہ حقدار ہے“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- سمرہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اور عیسیٰ بن یونس نے سعید بن ابی عروبہ سے انہوں نے قتادہ سے اور قتادہ نے انس سے اور انس نے نبی اکرم ﷺ سے اسی کے مثل روایت کی ہے۔ نیز سعید بن ابی عروبہ سے مروی ہے انہوں نے قتادہ سے انہوں نے حسن بصری سے اور حسن بصری نے سمرہ سے اور سمرہ نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے، ۳- اس باب میں شرید، ابورافع اور انس سے بھی احادیث آئی ہیں، ۴- اور اہل علم کے نزدیک صحیح حسن کی حدیث ہے جسے انہوں نے سمرہ سے روایت کی ہے۔ اور ہم قتادہ کی حدیث کو جسے انہوں نے انس سے روایت کی ہے، صرف عیسیٰ بن یونس ہی کی روایت سے جانتے ہیں اور عبداللہ بن عبدالرحمٰن الطائفی کی حدیث جسے انہوں نے عمرو بن شرید سے اور عمرو نے اپنے والد سے اور ان کے والد نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے، اس باب میں حسن حدیث ہے۔ اور ابراہیم بن میسرہ نے عمرو بن شرید سے اور عمرو نے ابورافع سے اور ابورافع نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو کہتے سنا کہ میرے نزدیک دونوں حدیثیں صحیح ہیں۔

Samra (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Ghar ka padoshi ghar (khareedne) ka zyada haqdar hai" 2؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Samra ki hadees Hasan sahih hai, 2. aur Essa bin Yonis ne Saeed bin Abi Aruabah se unhon ne Qatadah se aur Qatadah ne Anas se aur Anas ne Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi ke misl riwayat ki hai. Neez Saeed bin Abi Aruabah se marwi hai unhon ne Qatadah se unhon ne Hassan Basri se aur Hassan Basri ne Samra se aur Samra ne Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai, 3. Is bab mein Shreed, Abu Rafah aur Anas se bhi ahadees aayi hain, 4. aur ahl e ilm ke nazdeek sahih hasan ki hadees hai jise unhon ne Samra se riwayat ki hai. Aur hum Qatadah ki hadees ko jise unhon ne Anas se riwayat ki hai, sirf Essa bin Yonis hi ki riwayat se jaante hain aur Abdullah bin Abdur Rahman al-Taifi ki hadees jise unhon ne Amr bin Shreed se aur Amr ne apne walid se aur un ke walid ne Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai, is bab mein Hasan hadees hai. Aur Ibrahim bin Maisara ne Amr bin Shreed se aur Amr ne Abu Rafah se aur Abu Rafah ne Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai. Imam Tirmidhi kehte hain: Main ne Muhammad bin Ismail Bukhari ko kehte suna ke mere nazdeek donon hadeesen sahih hain.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل ابْنُ عُلَيَّةَ،‏‏‏‏ عَنْ سَعِيدٍ،‏‏‏‏ عَنْ قَتَادَةَ،‏‏‏‏ عَنْ الْحَسَنِ،‏‏‏‏ عَنْ سَمُرَةَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ جَارُ الدَّارِ أَحَقُّ بِالدَّارِ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ الشَّرِيدِ،‏‏‏‏ وَأَبِي رَافِعٍ،‏‏‏‏ وَأَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ سَمُرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَرَوَى عِيسَى بْنُ يُونُسَ،‏‏‏‏ عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ،‏‏‏‏ عَنْ قَتَادَةَ،‏‏‏‏ عَنْ أَنَسٍ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِثْلَهُ،‏‏‏‏ وَرُوِيَ عَنْ سَعِيدٍ،‏‏‏‏ عَنْ قَتَادَةَ،‏‏‏‏ عَنْ الْحَسَنِ،‏‏‏‏ عَنْ سَمُرَةَ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالصَّحِيحُ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ حَدِيثُ الْحَسَنِ،‏‏‏‏ عَنْ سَمُرَةَ،‏‏‏‏ وَلَا نَعْرِفُ حَدِيثَ قَتَادَةَ،‏‏‏‏ عَنْ أَنَسٍ،‏‏‏‏ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عِيسَى بْنِ يُونُسَ،‏‏‏‏ وَحَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الطَّائِفِيِّ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ الشَّرِيدِ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي هَذَا الْبَابِ،‏‏‏‏ هُوَ حَدِيثٌ حَسَنٌ،‏‏‏‏ وَرَوَى إِبْرَاهِيمُ بْنُ مَيْسَرَةَ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ الشَّرِيدِ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي رَافِعٍ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ مُحَمَّدًا يَقُولُ:‏‏‏‏ كِلَا الْحَدِيثَيْنِ عِنْدِي صَحِيحٌ