43.
Chapters on Manners
٤٣-
كتاب الأدب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
70
Chapter: What Has Been Related About Reciting Poetry
٧٠
باب مَا جَاءَ فِي إِنْشَادِ الشِّعْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
thābitun | Thaabit ibn Aslam al-Banani | Trustworthy |
ja‘far bn sulaymān | Ja'far ibn Sulayman al-Dab'i | Truthful, inclined towards Shi'ism |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
‘abd al-razzāq | Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari | Trustworthy Haafiz |
ma‘marin | Muammar ibn Abi Amr al-Azdi | Trustworthy, Upright, Excellent |
isḥāq bn manṣūrin | Ishaq ibn Mansur al-Kusaj | Trustworthy, Upright |
‘abd al-razzāq | Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari | Trustworthy Haafiz |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
ثَابِتٌ | ثابت بن أسلم البناني | ثقة |
جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ | جعفر بن سليمان الضبعي | صدوق يتشيع |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
عَبْدُ الرَّزَّاقِ | عبد الرزاق بن همام الحميري | ثقة حافظ |
مَعْمَرٍ | معمر بن أبي عمرو الأزدي | ثقة ثبت فاضل |
إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ | إسحاق بن منصور الكوسج | ثقة ثبت |
عَبْدُ الرَّزَّاقِ | عبد الرزاق بن همام الحميري | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 2847
Narrated Anas: that the Prophet (ﷺ) entered Makkah during 'Umratil-Qada and 'Abdullah bin Rawahah was walking in front of him reciting verses of poetry. “O sons of disbelievers, move away from his path [ﷺ]! Today, we fight you until you believe in his revelation A fight so tough your heads would fall from their place And your close friends would become separated!” ‘Umar told him: O Ibn Rawāha, poetry next to the Prophet ﷺ and in Allāh's sacred place (the Ka‘ba)!? So the Prophet ﷺ said: Leave him be [O ‘Umar], for that poetry is more effective against them than pelting them with arrows! Imam Tirmidhi says: 1- This Hadith is good, authentic, and less common with this chain. 2- Abdul Razzaq narrated this Hadith from Ma'mar, and Ma'mar narrated it from Zuhri through Anas in the same manner. 3- Besides this Hadith, another narration states that the Noble Prophet, peace be upon him, entered Mecca during the time of Al-Qada (i.e., when settling disputes) while Ka'ab bin Malik was present with him. Imam Tirmidhi says: According to some scholars of Hadith, this narration is more authentic because Abdullah bin Rawaha was martyred in the Battle of Mu'tah, and Al-Qada occurred after his death.
Grade: Sahih
انس رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ عمرۃ القضاء کے سال مکہ میں داخل ہوئے اور عبداللہ بن رواحہ آپ کے آگے یہ اشعار پڑھتے ہوئے چل رہے تھے۔ «خلوا بني الكفار عن سبيله اليوم نضربكم على تنزيله ضربا يزيل الهام عن مقيله ويذهل الخليل عن خليله» ”اے کفار کی اولاد! اس کے ( یعنی محمد ﷺ کے ) راستے سے ہٹ جاؤ، آج کے دن ہم تمہیں ایسی مار ماریں گے جو کھوپڑی کو گردنوں سے جدا کر دے گی، ایسی مار ماریں گے جو دوست کو دوست سے غافل کر دے گی“ عمر رضی الله عنہ نے ان سے کہا: ابن رواحہ! تم رسول اللہ کے سامنے اور اللہ کے حرم میں شعر پڑھتے ہو؟ رسول اللہ ﷺ نے ان سے فرمایا: ”انہیں کہنے دو، عمر! یہ اشعار ان ( کفار و مشرکین ) پر تیر برسانے سے بھی زیادہ زود اثر ہیں ( یہ انہیں بوکھلا کر رکھ دیں گے ) “۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث اس سند سے حسن صحیح غریب ہے، ۲- عبدالرزاق نے یہ حدیث معمر سے اور معمر نے زہری کے واسطہ سے انس سے اسی طرح روایت کی ہے، ۳- اس حدیث کے علاوہ دوسری حدیث میں مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ عمرۃ القضاء کے موقع پر مکہ میں داخل ہوئے ( اس وقت ) کعب بن مالک آپ کے ساتھ آپ کے سامنے موجود تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: بعض محدثین کے نزدیک یہ زیادہ صحیح ہے اس لیے کہ عبداللہ بن رواحہ جنگ موتہ میں مارے گئے ہیں۔ اور عمرۃ القضاء اس کے بعد ہوا ہے ۔
Anas RaZi Allaah 'anhu say Riwaayat hai keh Nabi-e-Akram Salla Allaahu 'alaihi wa sallam 'Umratul-Qadaa ke saal Makkah mein Daakhil hu'ay aur 'Abdullllaah bin Rawaah'ah aap ke aage yeh Ash'aar parhte hu'ay chal rahe they. «Khalwa Bani al-Kuffaar 'an Sabeeleh, al-Yawm Nudribukum 'ala Tanzeeleh, Darban Yazil al-Haam 'an Muqeeleh, Wa Yudh'il al-Khileel 'an Khaleeleh» "Ay Kuffaar ki aulaad! Is ke ( yani Muhammad Salla Allaahu 'alaihi wa sallam ke) raaste se hat jao, aaj ke din hum tumhen aisi maar marien ge jo khopri ko gardanon se judaa kar degi, aisi maar marien ge jo dost ko dost se ghafil kar degi" 'Umar Radi Allahu 'anhu nay un se kaha: Ibn Rawaah'ah! Tum Rasool Allah ke samne aur Allah ke Haram mein Sha'er parhte ho? Rasool Allah Salla Allaahu 'alaihi wa sallam nay un se farmaaya: "Inhen kehnay do, 'Umar! Yeh Ash'aar un ( kuffaar wa mushrikeen) par teer barsaanay se bhi ziyada zoud asar hain (yeh unhen baukhla kar rakh den ge)"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1. Yeh Hadees is sanad se Hasan Sahih Ghareeb hai, 2. 'Abdur-razaaq ne yeh Hadees Mu'ammar se aur Mu'ammar ne Zuhri ke waaste se Ins se isi tarah riwayat ki hai, 3. Is Hadees ke ilaawa dusri Hadees mein marwi hai keh Nabi-e-Akram Salla Allaahu 'alaihi wa sallam 'Umratul-Qadaa ke mauqe par Makkah mein daakhil hu'ay (is waqt) Ka'ab bin Maalik aap ke saath aap ke samne maujood they. Imam Tirmizi kehte hain: Baaz muhaddiseen ke nazdeek yeh ziyada sahih hai is li'ye keh 'Abdullllaah bin Rawaah'ah jang Mo'ta mein mare gaye hain. Aur 'Umratul-Qadaa is ke baad hua hai 1؎.
حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ، حَدَّثَنَا ثَابِتٌ، عَنْ أَنَسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ دَخَلَ مَكَّةَ فِي عُمْرَةِ الْقَضَاءِ وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ رَوَاحَةَ بَيْنَ يَدَيْهِ يَمْشِي وَهُوَ يَقُولُ: خَلُّوا بَنِي الْكُفَّارِ عَنْ سَبِيلِهِ الْيَوْمَ نَضْرِبْكُمْ عَلَى تَنْزِيلِهِ ضَرْبًا يُزِيلُ الْهَامَ عَنْ مَقِيلِهِ وَيُذْهِلُ الْخَلِيلَ عَنْ خَلِيلِهِ فَقَالَ لَهُ عُمَرُ: يَا ابْنَ رَوَاحَةَ بَيْنَ يَدَيْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَفِي حَرَمِ اللَّهِ تَقُولُ الشِّعْرَ، فَقَالَ لَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: خَلِّ عَنْهُ يَا عُمَرُ، فَلَهِيَ أَسْرَعُ فِيهِمْ مِنْ نَضْحِ النَّبْلِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، وَقَدْ رَوَى عَبْدُ الرَّزَّاقِ هَذَا الْحَدِيثَ أَيْضًا عَنْ مَعْمَرٍ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ أَنَسٍ، نَحْوَ هَذَا، وَرُوِيَ فِي غَيْرِ هَذَا الْحَدِيثِ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ دَخَلَ مَكَّةَ فِي عُمْرَةِ الْقَضَاءِ، وَكَعْبُ بْنُ مَالِكٍ بَيْنَ يَدَيْهِ، وَهَذَا أَصَحُّ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْحَدِيثِ، لِأَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ رَوَاحَةَ قُتِلَ يَوْمَ مُؤْتَةَ، وَإِنَّمَا كَانَتْ عُمْرَةُ الْقَضَاءِ بَعْدَ ذَلِكَ.