1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


72
Chapter: [What Has Been Related] About Wiping Over he Khuff: The Top Of It And The Bottom Of It

٧٢
باب مَا جَاءَ فِي الْمَسْحِ عَلَى الْخُفَّيْنِ أَعْلاَهُ وَأَسْفَلِهِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 97

AI-Mughirah bin Shu'bah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) wiped over the Khuff and its bottom." Imam Tirmidhi said, this is the opinion of more than one of the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), the Tabi'in and those after them among the Fuqaha, and it is the opinion of Malik, Shafi'i and Ishaq that this Hadith is defective as its chain has not been traced uninterrupted from Thawr bin Yazid upto the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) except by al-Walid bin Muslim. Imam Tirmidhi said, he asked Abu Zurah and Imam Bukhari about this Hadith. They both said that is is not Sahih because Ibn al-Mubarak reported this from Thawr from Raja (bin Haywah) who said, it was narrated to me from the scribe of al-Mughirah in 'Mursal form', from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and he did not mentioned al-Mughairah in it.


Grade: Da'if

مغیرہ بن شعبہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ اکرم صلی الله علیہ وسلم نے موزے کے اوپر اور نیچے دونوں جانب مسح کیا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- صحابہ کرام، تابعین اور ان کے بعد کے فقہاء میں سے بہت سے لوگوں کا یہی قول ہے اور مالک، شافعی اور اسحاق بن راہویہ بھی یہی کہتے ہیں، ۲- یہ حدیث معلول ہے۔ میں نے ابوزرعہ اور محمد بن اسماعیل ( بخاری ) سے اس حدیث کے بارے میں پوچھا تو ان دونوں نے کہا کہ یہ صحیح نہیں ہے ۲؎۔

Mugairah bin Sha'bah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mooze ke oopar aur neeche dono jaanib masah kiya 1،؜۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Sahaba e kuram, Tabai'een aur un ke baad ke fuqaha mein se bahut se logo ka yehi qoul hai aur Malik, Shafi'i aur Ishaq bin Rahawayah bhi yehi kehte hain, 2. ye hadees ma'lool hai. Maine Abuzar'ah aur Muhammad bin Ismail (Bukhari) se is hadees ke baare mein poocha to un dono ne kaha ke ye sahih nahin hai 2،؜۔

حَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ الدِّمَشْقِيُّ، حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ، أَخْبَرَنِي ثَوْرُ بْنُ يَزِيدَ، عَنْ رَجَاءِ بْنِ حَيْوَةَ، عَنْ كَاتِبِ الْمُغِيرَةِ، عَنْ الْمُغِيرَةِ بْنِ شُعْبَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَسَحَ أَعْلَى الْخُفِّ وَأَسْفَلَهُ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَهَذَا قَوْلُ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ وَمَنْ بَعْدَهُمْ مِنَ الْفُقَهَاءِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ مَالِكٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا مَعْلُولٌ لَمْ يُسْنِدْهُ عَنْ ثَوْرِ بْنِ يَزِيدَ غَيْرُ الْوَلِيدِ بْنِ مُسْلِمٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَسَأَلْتُ أَبَا زُرْعَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَمُحَمَّدَ بْنَ إِسْمَاعِيل عَنْ هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَا:‏‏‏‏ لَيْسَ بِصَحِيحٍ، ‏‏‏‏‏‏لِأَنَّ ابْنَ الْمُبَارَكِ رَوَى هَذَا عَنْ ثَوْرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ رَجَاءِ بْنِ حَيْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حُدِّثْتُ عَنْ كَاتِبِ الْمُغِيرَةِ مُرْسَلٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يُذْكَرْ فِيهِ الْمُغِيرَةُ.