27.
Drinks
٢٧-
كتاب الأشربة
9
Chapter: Regarding Nabidh made from unripened dates (al-Busr)
٩
باب فِي نَبِيذِ الْبُسْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
wa‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
jābir bn zaydin | Jabir bin Zaid Al-Azdi | Trustworthy |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
abī | Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī | Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism |
mu‘ādh bn hshāmin | Muadh bin Hisham Al-Dastawai | Saduq (Truthful) Hasan (Good) Al-Hadith |
muḥammad bn bashshārin | Muhammad ibn Bashshar al-Abdi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
وَعِكْرِمَةَ | عكرمة مولى ابن عباس | ثقة |
جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ | جابر بن زيد الأزدي | ثقة |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
أَبِي | هشام بن أبي عبد الله الدستوائي | ثقة ثبت وقد رمي بالقدر |
مُعَاذُ بْنُ هِشَامٍ | معاذ بن هشام الدستوائي | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ | محمد بن بشار العبدي | ثقة حافظ |
Sunan Abi Dawud 3709
Qatadah narrated on the authority of Jabir bin Zaid and Ikrimah (رضي الله تعالى عنه) that they disapprove of drink made exclusively from unripe dates. This they reported on the authority of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه), who said, I am afraid it may not be Muzza from which (the people of) Abdul Qais were prohibited. I asked Qatadah, what is muzza? He replied, drink of dates made in a green jar and vessels smeared with pitch.
Grade: Sahih
جابر بن زید اور عکرمہ سے روایت ہے کہ وہ دونوں صرف کچی کھجور کی نبیذ کو مکروہ جانتے تھے، اور اس مذہب کو ابن عباس رضی اللہ عنہما سے لیتے تھے۔ ابن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں: میں ڈرتا ہوں کہیں یہ «مزاء» نہ ہو جس سے عبدالقیس کو منع کیا گیا تھا ہشام کہتے ہیں: میں نے قتادہ سے کہا: «مزاء» کیا ہے؟ انہوں نے کہا: حنتم اور مزفت میں تیار کی گئی نبیذ۔
Jabir bin Zaid aur Akrama se riwayat hai ke woh dono sirf kachi khajoor ki nabidh ko makruh jaante thay, aur is mazhab ko Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se lete thay. Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain: main darta hoon kahin yeh «Mazaa» nah ho jis se Abdul Qais ko mana kiya gaya tha. Hisham kehte hain: maine Qatada se kaha: «Mazaa» kya hai? Unhon ne kaha: Hantam aur Mazfat mein tayyar ki gayi nabidh.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ هِشَامٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ، وَعِكْرِمَةَ، أَنَّهُمَا كَانَا يَكْرَهَانِ الْبُسْرَ وَحْدَهُ وَيَأْخُذَانِ ذَلِكَ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: أَخْشَى أَنْ يَكُونَ الْمُزَّاءُ الَّذِي نُهِيَتْ عَنْهُ عَبْدُ القَيْسِ ، فَقُلْتُ لِقَتَادَةَ: مَا الْمُزَّاءُ ؟، قَالَ: النَّبِيذُ فِي الْحَنْتَمِ وَالْمُزَفَّتِ.